AndroidHealthClinic

Forum game 8: Voor de niet valsspelers only

Opvallend vind ik Remi afca. Stiekem meegaand 'volggedrag' toont hij.
Van orgi valt misschien hetzelfde te zeggen, maar zijn stem op mij snap ik beter, omdat hij graag zijn eigen hachje wou redden toen de noemer op hem viel. Al vind ik het enigzins vreemd dat hij me eerst leek te beschermen en vervolgens mijn naam dikgedrukt noemt.

Orgi is moeilijk te peilen, en over Paris weten we niets, dus als het tussen die 2 gaat wordt het lastig. Al vind ik het wel lullig om Paris er gelijk zonder reden uit te knikkeren haar eerste potje :roflol:

Van orgi valt misschien hetzelfde te zeggen, maar zijn stem op mij snap ik beter, omdat hij graag zijn eigen hachje wou redden toen de noemer op hem viel. Al vind ik het enigzins vreemd dat hij me eerst leek te beschermen en vervolgens mijn naam dikgedrukt noemt.

Orgi is moeilijk te peilen, en over Paris weten we niets, dus als het tussen die 2 gaat wordt het lastig. Al vind ik het wel lullig om Paris er gelijk zonder reden uit te knikkeren haar eerste potje :roflol:

Captain obvious.

Btw een vraag: wat gebeurt er als de stemmen 50-50 worden Lork?
2 eruit? 0 eruit? Random one eruit? Gezien de burgemeester niet 1,5 stem heeft zoals in vorige versies (de 'doorslag' bij een tie), maar 2 volle stemmen.

Ik heb je stem al weggehaald mark.
Wel weer vreemd dat Woopy ook op mij stemt.

Snelle edit baas ;)

---------- Post toegevoegd Sun 1 Jul 2012 om 19:18 ----------

Foto van jou met je 'vriend' in je bootje ook goed dear?

:roflol: Paris is iig veilig de komende rondes.

Ik laat maar even weten dat ik actief zal meedoen vanaf morgen, zometeen finale kijken en had vandaag geen tijd. Eerst nog wat bijlezen voor ik n stem uitbreng.

Iemand een tussenstand? We hebben nog maar een uur om te stemmen

De game is begonnen zo te zien :)

Wat ik nu zo gelezen heb twijfel ik tussen orgineel en maxiamento...

Voorlopig : Maxiamento.

Kwarkvarken is back in da house!

@20Retarts, mooi gevonden de hint!

Heren, ik ga wel degelijk stemmen, maar luister de eerste ronde niet naar jullie gekwebbel. De hints zijn veel beter om te volgen, zoals jullie (niet) gemerkt hebben vorige spel :trollface:

Straks btw nog mn eindpost met alle hints erin...

Ik laat maar even weten dat ik actief zal meedoen vanaf morgen, zometeen finale kijken en had vandaag geen tijd. Eerst nog wat bijlezen voor ik n stem uitbreng.

Dan mag je nog 1 x niet stemmen...

---------- Post toegevoegd Sun 1 Jul 2012 om 19:32 ----------

Kwarkvarken is back in da house!

@20Retarts, mooi gevonden de hint!

Heren, ik ga wel degelijk stemmen, maar luister de eerste ronde niet naar jullie gekwebbel. De hints zijn veel beter om te volgen, zoals jullie (niet) gemerkt hebben vorige spel :trollface:

Straks btw nog mn eindpost met alle hints erin...

Mooi op tijd kwarkphagget;)

Z1000 - Paris
Orgineel - Paris
Remi AFCA - Paris

Woopy - Orgineel
Maxiamento - Orgineel
Paris - Orgineel

IMBA - Maxiamento

Mensen er zit waarschijnlijk een leugenaar bij he.. Beetje trieste stemronde dit...

Z1000 - Paris
Orgineel - Paris
Remi AFCA - Paris

Woopy - Orgineel
Maxiamento - Orgineel
Paris - Orgineel

IMBA - Maxiamento

Mensen er zit waarschijnlijk een leugenaar bij he.. Beetje trieste stemronde dit...

Volgens mij mis je een stem :eyebrow:

Edit: damn edit was snel.

Terug
Naar boven