Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tik tak tik tak
je kan het zien maar je kijkt er niet naar
2.4.8.3.3.3.3
Bij Saw 2, nummer 2 dus heb je 483 artikelen, 3 video's & 33 foto's
Dus kom je ook uit op 2.4.8.3.3.3.3... maar kan toeval zijn ofcourse.
http://www.imdb.com/title/tt0432348/

De chaos is compleet…
Niemand weet wat er gebeurd, zelfs jigsaw weet het niet meer.. ‘Ben ik nu dood’?
1 iemand probeert continue hints te zoeken, maar er is nog geen hint gegeven..
Orgineel moet pissen en staat als een klein kind zn naam op de muur te pissen, maar ontdekt zo wel iets..
“lol jongens, moet je eens kijken”, roept orgineel
Nr. 2 . 8 . 4 . 3 . 3 . 3 . 3
Find the meaning and you will live
Jullie hebben tot 22u om het cijferslot voor de deur te vinden, vinden jullie deze niet zijn jullie gejost.
http://www.youtube.com/watch?v=EJ3vln9dDvs
hey Eric, aub geen kaart hé
---------- Post toegevoegd Wed 4 Jul 2012 om 20:05 ----------
Ik wil voor 22u 1 code vetgedrukt zien staan dat jullie allen beschouwen als het slot.
1 slot, 1 kans...
4 cijferig slot btw
---------- Post toegevoegd Wed 4 Jul 2012 om 21:10 ----------
dit is wel dik dik dik toeval![]()

2483?
Je kunt het tenslotte zien zeg je
9134
als je 2 de 8 en de 4 gebruikt in de zin eronder om letters te tellen krijg je
imd
dit zet je dan weer om in cijfers en dan krijg je 9134
Tsja jij PM'de dat ik mee mocht helpen

Dat van die cijfers gebruiken voor de zinnen eronder had ik ook gdn. maar wrm zou je de overige 3.3.3 niet gebruiken?
wat is dit voor bullshit man 
mja 4 3'en achter elkaar? leek me toegevoegd als afleiding. Maar of het zeker is?
Ja .. dan ken je in principe ook de 4,8 & 2 weglaten.. kan ook als afleiding zijn natuurlijk...
Hoop wel dat er een logische oplossing achter zit.. want met cijfers ken je echt van alles doen waarmee je in totaal 1232432423423423 oplossingen ofzo kan maken..
Het is logischer dat cijfers die meerdere malen voorkomen als overbodig te zien dan de cijfers die van elkaar differentiëren natuurlijk