MuscleMeat

Forum game 8: Voor de niet valsspelers only

beste kans is die van jou of die van mij Remi, ik bereid me iig alvast voor op teleurstelling.

5184

misschien hadden we toch pokémon moeten doen, dan hadden we tenminste nog escape rope kunnen gebruiken.

jigsaw is gewoon vergeten een code in te stellen en hij staat dus op 0000 of 1234 :trollface:

Als je twijfelt over het antwoord is het fout kan ik vast vertellen ;)

Het leuke is, we hebben al een paar dingen verzonnen. Lork kan nu gewoon iets kiezen wat hem uitkomt, dus dat we sowieso hengen.

gewoon die van jou doen dan.?

Als we dood gaan is t jouw schuld

137600_340.png

tja iemand moet de schuld krijgen he :rolleyes:

Het leuke is, we hebben al een paar dingen verzonnen. Lork kan nu gewoon iets kiezen wat hem uitkomt, dus dat we sowieso hengen.

:roflol: idd... maargoed alles waar we op uit kwamen is in principe onlogisch..behalve dan de oplossing van Thielen..maargoed

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.113
het is hangen :p

en nee code staat al lang vast, op de second

Als de code vast staat... dan is t iets wat je kan bewijzen....misschien stats in spoilers...

Krijg eigelijk ook maar de t*fus... zeg gwn een code dorpsbewoners:)... we zien wel of ie werkt of niet.

laatste wat ik kan bedenken is de youtubecode van het filmpje als je 26 seconden (totaal van cijfers) pakt en dan de cijfers daaruit. En dat is 3926.
aangezien lork zegt op "de second"

laatste wat ik kan bedenken is de youtubecode van het filmpje als je 26 seconden (totaal van cijfers) pakt en dan de cijfers daaruit. En dat is 3926.
aangezien lork zegt op "de second"

Ja je ken echt overal op uitkomen.... zeg t maar Thielen.. wat word t

Ja je ken echt overal op uitkomen.... zeg t maar Thielen.. wat word t

dus ik krijg zowieso de schuld he :(.
ik weet het echt niet het kan te veel zijn.

ergste is, straks zien we de oplossing en denken we **** :rolleyes:

perfecte plaatje hiervoor:
i-have-no-idea-what-im-doing.jpg

ik zie me kane en sid ook al voor me, heel relaxed dit topic volgend :mad:

De rest van de burgers houden toch maar hun bek dicht dus daar hebben we ook niks aan....

5184 maar gwn doen dan..?

Misschien is het wel 22:00...

anders gewoon die van max

2 8 4 3 3 3 3
to wait for 3333

Terug
Naar boven