MuscleMeat

Forum game 8: Voor de niet valsspelers only

daster = jigsaw
cults = suicide sid, biobeast, dudemeister
leugenaar = kane
detective = jimbooo
burgemeester = markrot
addict = feedback
roddelaar = paris
de h**r = imbaatwork
psycho = remi, kwark, rob g, starter20
burgers= maxia, z1000, orgineel, woopy

en die 102/0706, 0706 etc shit dan?

post 102

blijft over 0706

00 = 1m

blijft over 76

heb je post 102 1m67

Een verwijzing naar orgineel en dan??? Wat moet je daarmee dan?

bedoel je 1m76 ? snap hem nog niet :roflol:

Daster kun je even toelichten waarom je voor mij koos? & wat d8 je toen ik t overleeft had :p

Daster kun je even toelichten waarom je voor mij koos? & wat d8 je toen ik t overleeft had :p
Ik was in de eerste nacht detective en zat te twijfelen tussen jou of woopy beschermen. weet alleen ff niet meer waarom jou.

zat vanuit jigsaw te redeneren en zou als hem woopy/remi kiezen, aangezien jager meest waarschijnlijk woopy beschermde was jij wss het slachtoffer

Ik had er eigenlijk al snel helemaal geen zin meer in :p Eerst door de 2 afzeggers, daarna door de rare plottwist waardoor het een heel ander spel werd.
Denk dat ik het volgende spelletje maar gewoon skip :o

vond de plot-twist nog wel lachen, maar de quitters.....

agree with orgi

Ik had er eigenlijk al snel helemaal geen zin meer in :p Eerst door de 2 afzeggers, daarna door de rare plottwist waardoor het een heel ander spel werd.

Ik skip ook t volgende spel. Ben toch vaak weg met dit weer

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jul 2012 om 23:01 ----------

De slechte waar bij voorbaat al kansloos met zoveel mensen die konden overleven.

Klopt idd. Had eigenlijk ook verwacht dat er maar 1 psycho zou zijn

Wat zeuren jullie nou we gaven de cults wat extra win kans :roflol:
Hadden ze ook hard nodig zo te zien. Ik heb het episch slecht gespeeld vanaf het begin, maar goed dat ik er vroeg uit was. Ben ook wel behoorlijk klaar met dit spel.

Wat zeuren jullie nou we gaven de cults wat extra win kans :roflol:
Hadden ze ook hard nodig zo te zien. Ik heb het episch slecht gespeeld vanaf het begin, maar goed dat ik er vroeg uit was. Ben ook wel behoorlijk klaar met dit spel.

Kon wel lachen om je rage :roflol: maar idd ik speelde ook slecht..... Te vaak achter mekaar gespeeld denk ik.:) dit was voorlopig effe de laatste tot eind Augustus ergens.

Ik werd ook bedreigd door poppin

:bang:

Tja, Lork deed dit alleen maar omdat Daster er anders toch aanging.
Mja, denk idd dat dit voorlopig de laatste pot was :/

Same for me, het spel is nu te veel gespeeld. Misschien dat we wel het originele kaartspel kunnen spelen op een meet?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.214
Jep spel is nu wel uitgeblust.

bedoel je een weerwolfmeet? :roflol:

hou dan maar het nummer van politie en ambulance bij de hand

It was fun, maar ff uitzitten nu.

Whaha epic, waarom dacht je dat ik cult was Remi?

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jul 2012 om 07:40 ----------

Naja als je burger bent is het spel imo gewoon leuker als je actief bent, verder heb je niets te doen. De drang om het spel beetje levendig te houden is sterker dan zelf te overleven voor mij. Maar als je actief bent wil je eigenlijk een beetje als cult over komen om niet gepakt te worden door de wolf. Daar moet je echter wel mee opletten zodat je niet gehangen wordt door de burgers. Echter zijn de burgers vaak wat paranoide, en dat is logisch. Maarja dat houdt het voor jezelf ook wel leuk om te spelen.

Whaha epic, waarom dacht je dat ik cult was Remi?

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jul 2012 om 07:40 ----------

Naja als je burger bent is het spel imo gewoon leuker als je actief bent, verder heb je niets te doen. De drang om het spel beetje levendig te houden is sterker dan zelf te overleven voor mij. Maar als je actief bent wil je eigenlijk een beetje als cult over komen om niet gepakt te worden door de wolf. Daar moet je echter wel mee opletten zodat je niet gehangen wordt door de burgers. Echter zijn de burgers vaak wat paranoide, en dat is logisch. Maarja dat houdt het voor jezelf ook wel leuk om te spelen.

vind het wel lachen helemaal para moeten zijn. Overigens is het nog niet zo erg om door de wolf gepakt te worden als burger, weet je iig dat een nuttigere rol die avond niet dood is gegaan mede door jou :)

Ik vind Max toch wel de beste speler van dit potje!

@lork bedankt voor dit potje!

Terug
Naar boven