AndroidHealthClinic

Forum game 8: Voor de niet valsspelers only

Misschien is het ook wel lachen om bij het stemmen het zo te doen dat iedereen niet 1 persoon op moet geven om te hangen, maar bv 3 of 5 mensen waarvan hij denkt dat ze evil zijn. En dan degene met de meeste stemmen moet hangen. Bij gelijke stemmen gewoon 2 mensen hangen. En ook gewoon verplicht stemmen, op die manier krijg je wat meer verplichting om actief deel te nemen. Op dit moment zijn er gewoon veel mensen die bijna niets doen. Als je maar onder de radar blijft dan wordt je niet opgemerkt en ben je safe. Je zou ook kunnen variëren dat iedereen gewoon van alle speler moet aangeven of je denkt dat hij goed of slecht is en de meeste met de meeste ‘slecht’ stemmen hangt ofzo. Op die manier moet je iedereen beoordelen en blijven mensen niet zo makkelijk onder de radar.
alleen hebben cults een groot voordeel zo

alleen hebben cults een groot voordeel zo

Nou de cults moeten ook andere cults beoordelen als ze van iedere speler moeten aangeven of ze denken dat die goed of slecht is. Als een groepje de hand boven elkaars hoofd houdt is dat op die manier ook sneller duidelijk.

Nog een variant is, maar dan moet iedereen actief meespelen, iedereen zegt 1 persoon die hij vertrouwt. De laatste die overblijft -wordt niet vertrouwd- en hangt.

het kan allemaal voor flinke mind****s zorgen :p

raadsels zijn wel leuk, alleen inderdaad ook moeilijk te verzinnen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.245
Misschien een idee om een basic versie van de plottwist te spelen? Beginnen met 15 man die allemaal het einde willen halen, dus geen cultisten oid. En dan elke dag een nieuwe code op moeten lossen. Lukt dit binnen 24 uur, mogen ze allemaal door naar de volgende 'kamer', lukt dit niet, dan sterft er 1 iemand en mogen ze door. Kwestie van meeste stemmen tellen, of 3 mogelijke antwoorden oid. Inactieve spelers zullen eerder collectief worden vermoord, of mensen die geen goede inbreng hebben. Elke kamer steeds moeilijker en met minder spelers...

Iemand up to the challenge om elke dag met een nieuwe riddle te komen? Dus geen lange verhalen waar uren (ja, uren) schrijftijd in komt. En ook geen verdachtmakingen enzo.

spelletje is over hier, maak maar een andere kelder

ik trek me er niks meer van aan :roflol: laat ze maar allemaal rotten

Gwn even wachten tot iedereen er weer zin in heeft.

Je kan het spel toch ongeveer hetzelfde houden? Als we nou eind augustus verderdoen, kan iemand toch al de grote lijnen van een verhaal uittypen (minus de hints en namen), dan gaat alles volgens schema en is er niet zoveel tijdsdruk op de TS, want hij moet alleen wat hints verzinnen terwijl het spel gaande is.

• #1.247
Gwn even wachten tot iedereen er weer zin in heeft.

Je kan het spel toch ongeveer hetzelfde houden? Als we nou eind augustus verderdoen, kan iemand toch al de grote lijnen van een verhaal uittypen (minus de hints en namen), dan gaat alles volgens schema en is er niet zoveel tijdsdruk op de TS, want hij moet alleen wat hints verzinnen terwijl het spel gaande is.

Pot pot jij bent spelleider volgend spel pot

Dit. Vergis je niet in hoeveel tijd het kost paris, je bent er makkelijk 3 u per dag mee bezig, althans ik wel...

In twee maand tien (?) verhaaltjes schrijven? Nou. Kan begrijpen dat het veel werk is als je nog niks hebt en elke dag je er mee bezig moet houden, heb ook veel respect voor jullie hoor.
Het was maar een idee trouwens, omdat iedereen het nu een beetje beu is.

Ik vind dat thielen het volgende spelletje moet leiden

hmmm ik ben wel niet zo goed in hints maken jongens....
zowieso eerst ff een tijdje rust?

krijg ik nou nog een pot whey of wat

• #1.259
heb nu niet echt gelet op de hoeveelheid tijd ik nodig had per dag..

maar gezien mijn spel van grote klasse oogt zal het wel ong 5 a 6 uur zijn

Terug
Naar boven