Trium
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 939
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 121kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tot voor kort ging dit nog aan kop in de contestIk snap ik eerlijk gezegd niet hoe iemand met de esthetiek van Sybrand Buma zoveel stemmen kan vergaren
![]()
Volgens mij moeten we een aantal lieden hier in 1 afgesloten kamer zetten met een stapel halve bakstenen voordat het weer rustig wordt![]()
Voor mij is het simpel, wie hier nu nog komt rellen of haten krijgt een topic ban en klaar.
Ja hoorde dat hij een ban heeftDus eh, Lloyd heeft een ban?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ja hoorde dat hij een ban heeft
Je had het filmpje met de 'vis' in moeten sturen. Gegarandeerd plek 1.Ergens toch wel spijt dat ik niet gewoon normale foto's heb ingestuurd en niet een beetje reclame heb gemaakt![]()
Wel mijn emoticon gebruiken, maar niet op mij stemmen..Ik heb hier ook wat liefde
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wel mijn emoticon gebruiken, maar niet op mij stemmen..![]()

alsof je dan van lloyd had gewonnenErgens toch wel spijt dat ik niet gewoon normale foto's heb ingestuurd en niet een beetje reclame heb gemaakt![]()
dan ik

IdemIk had @bob k niet eens gezien in het originele topic. Zonder twijfel de beste fysiek!
Is inderdaad dan ik

Het is dat al m'n aanhang gebanned of wegh is, anders won ik alles hands down dont even start :S
hands down leg outHet is dat al m'n aanhang gebanned of wegh is, anders won ik alles hands down dont even start :S