AndroidHealthClinic

Peiling Forum Hunk van het jaar 2016: The Final Battle

Peiling Peiling Wie is je favoriet forum hunk van het jaar 2016 ?

• Totaal stemmers
    112
  • Peiling gesloten .
Ik had @bob k niet eens gezien in het originele topic. Zonder twijfel de beste fysiek!

Done, er is maar 1 winnaar met en het lichaam en dat dere hunk face; @bob k

Als ik me door iemand van de deelnemers anaal moet laten vernederen dan door @bob k graag.

Ik had @bob k niet eens gezien in het originele topic. Zonder twijfel de beste fysiek!
4924097_700b.jpg

No really, thanks guys!

Goed spannend met 17-17-17
Zelf @bob k gestemd want look at that.

Dus ehrm, als ik het goed begrijp dan is het nog steeds toegestaan om met moderator powers de wedstrijd arbitrair en sub-rosa te beinvloeden, stemmen ronselen via FB en kloontjes in te zetten om te stemmen, maar niet om PB's via DBB te sturen, right?

Just checking.

@bob k for the win.

Brb wat stemmen gaan ronselen. Staat nu wel echt spannend met 19 op leon 17 op mij en 18 op bob na het zien van de stemmen.

• Topic Starter Topic Starter
Dus ehrm, als ik het goed begrijp dan is het nog steeds toegestaan om met moderator powers de wedstrijd arbitrair en sub-rosa te beinvloeden, stemmen ronselen via FB en kloontjes in te zetten om te stemmen, maar niet om PB's via DBB te sturen, right?

Just checking.

@bob k for the win.

Nokken met die onzin nou, ze moeten niet de boel gaan verzieken en achteraf komen huilen, ze waren er zelf bij.

Bij iedere deelnemer scheelde er wel iets MAAR ZIJ RIEPEN MENSEN OP DIE ZE ZELFS NIET KENDEN OM NIET OP IEMAND ANDERS TE STEMMEN.

Ik snap ik eerlijk gezegd niet hoe iemand met de esthetiek van Sybrand Buma zoveel stemmen kan vergaren :dunno:

266px-Sybrand_van_Haersma_Buma_2012.jpg

• Like
Waarderingen: Bonk
Terug
Naar boven