- Waardering
- 1.374
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Whami heeft mijn stem.
Vanaf morgen ben ik veel actiever. Ben bij men gf.
Het verhaal staat toch pas vannacht / morgen ochtend online. Of de TS moet het verhaal al hebben getypt waarbij die alleen wat namen er in moet plaatsen. (maar dat is vrijwel onmogelijk)

Ik begrijp niet wat je bedoeld tho.
Op wie ga je stemmen suus? Nog een mooi complot theorietje?
zelfs al zeker 5 tips naar mn rol gegeven waarvan enkele relatief duidelijk
morgen en overmorgen wellicht ook 2 burgers dood. Mijn dood betekend incompetentie van zowel goede als slechte zijde die op mij stemden. Dat merk je als mijn rol uit komt. Ook al heb ik die al getipt. 

Als ik vandaag dood ben toont het veel incompetentiezelfs al zeker 5 tips naar mn rol gegeven waarvan enkele relatief duidelijk
morgen en overmorgen wellicht ook 2 burgers dood. Mijn dood betekend incompetentie van zowel goede als slechte zijde die op mij stemden. Dat merk je als mijn rol uit komt. Ook al heb ik die al getipt.
Zouden eerder burgers op me stemmen? Want als cults mn rol begrepen hebben en elkaar verteld hebben zouden ze denk ik er niet zo trigger happy op zijn? ...of er heeft nog steeds niemand mn rol door
Bibi![]()
Whami, hij lijkt me.goed. ik voorspelde wel een trein naar hem daarstraks en zie hier. Ik gok dat hij een beetje een p*ssy is in dit spel![]()
En iedereen die niet heeft gestemd ligt er pardoes uit? Hun rol wordt ook vrijgegeven?
z1000 nu ook bij mij verdacht als leugenaar...we zullen zien
Als tie idd p*ssy is, dan kunnen mensen geen hints lezen. Als tie wel cult is, zit ik in de verkeerde hoek te denken
Als tie idd p*ssy is, dan kunnen mensen geen hints lezen. Als tie wel cult is, zit ik in de verkeerde hoek te denken