XXL Nutrition

Forumgame 13: New Beginning

Het verhaal staat toch pas vannacht / morgen ochtend online. Of de TS moet het verhaal al hebben getypt waarbij die alleen wat namen er in moet plaatsen. (maar dat is vrijwel onmogelijk)

whami

• Topic Starter Topic Starter
Ik begrijp niet wat je bedoeld tho.
Op wie ga je stemmen suus? Nog een mooi complot theorietje?

Zowel jouw argument als die van Sub kan waar zijn, weet nog niet wie ik ga geloven.
Mijn stem heb ik niet gewijzigd en ga ik denk ik ook niet wijzigen, ik blijf bij m'n eerdere "complotje"

Als ik vandaag dood ben toont het veel incompetentie :roflol: zelfs al zeker 5 tips naar mn rol gegeven waarvan enkele relatief duidelijk :roflol: morgen en overmorgen wellicht ook 2 burgers dood. Mijn dood betekend incompetentie van zowel goede als slechte zijde die op mij stemden. Dat merk je als mijn rol uit komt. Ook al heb ik die al getipt.

Zouden eerder burgers op me stemmen? Want als cults mn rol begrepen hebben en elkaar verteld hebben zouden ze denk ik er niet zo trigger happy op zijn? ...of er heeft nog steeds niemand mn rol door :roflol:

Bibi :roflol:

Als ik vandaag dood ben toont het veel incompetentie :roflol: zelfs al zeker 5 tips naar mn rol gegeven waarvan enkele relatief duidelijk :roflol: morgen en overmorgen wellicht ook 2 burgers dood. Mijn dood betekend incompetentie van zowel goede als slechte zijde die op mij stemden. Dat merk je als mijn rol uit komt. Ook al heb ik die al getipt.

Zouden eerder burgers op me stemmen? Want als cults mn rol begrepen hebben en elkaar verteld hebben zouden ze denk ik er niet zo trigger happy op zijn? ...of er heeft nog steeds niemand mn rol door :roflol:

Bibi :roflol:

to bad Bibi. Net niet overtuigend genoeg.

Whami

Stemmen worden geteld

Verhaal staat er met 10 min

En iedereen die niet heeft gestemd ligt er pardoes uit? Hun rol wordt ook vrijgegeven?

Whami, hij lijkt me.goed. ik voorspelde wel een trein naar hem daarstraks en zie hier. Ik gok dat hij een beetje een p*ssy is in dit spel ;)

het kan natuurlijk ook zo zijn dat de burgers zijn/haar spelletjes niet meer konden waarderen en ze hem/haar gelynched hebben :D

Tis 8 - 6 voor Ally - Whami.

Met leugenaar en eventueel corrupte burgemeester kan het nog raar lopen.

In verband met nieuwe pagina is het verhaal verplaatst naar pagina 38

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven