Fitness Seller

Forumgame 13: New Beginning

als die necromancer te laat is is die te laat en kan hij de dode niet meer tot leven wekken....einde verhaal dus :devil:

dood = dood :D

Dat is waarom ik zei dat het eerst deel van mn tactiek was om dood te gaan, omdat ik d8 mss gered te kunnen worden door wie Alley nu gered is. Terwijl ik nu morgen dood ga zonder redding want de man kan wellicht niet iedereen redden.

Lijkt me duidelijk dat de hint over alles geen hint is. Of ben ik gek?

Dat de rol niet gezegd wordt is ook maar stom, dat is juist het punt van het verhaal. Zeker dag 1. Morgen is het gewoon opnieuw dag 1.
2 dagen lang spanning opbouwen en dan...nada.

Als Alley gered kon worden zou het in het geheim gebeurt moeten hebben en dat we zn rol dan ook gewoon geweten zouden hebben. Dan ging het verhaal verder met een verrassing. Nu is het het omgekeerde.

T'spel zit vast.

Kep twee rollen ontcijferd, 1 is de heks. Ander een burger

Dat de rol niet gezegd wordt is ook maar stom, dat is juist het punt van het verhaal. Zeker dag 1. Morgen is het gewoon opnieuw dag 1.
2 dagen lang spanning opbouwen en dan...nada.

Blahdieblah enz enz

T'spel zit vast.

Nee, de mind**** wordt nog ff verder opgevoerd;)

Harry snotter is sowieso een tip, maar geen idee of het om de slogan, de film of iets in die film gaat...

laat maar

Laatst bewerkt:
Zijn jullie twee nou zo slecht of hoe zit da:roflol:

Tralalala hoedje van papier
of van aluminium

Laatst bewerkt:
Whami Edit je post dan, erg toevallig dat je t laat staan

Sweet dreams medebewoners... stay safe

Ik ga pitten, twee mensen die nu echt slecht bezig zijn met de posts mits ze van de goede zijde zijn.

Sweet dreams medebewoners... stay safe
We gingen toch samen slapen???
Of was het enkel ik die dat dacht :sad:

---------- Post toegevoegd 26 May 2013 om 23:15 ----------

Ik ga pitten, twee mensen die nu echt slecht bezig zijn met de posts mits ze van de goede zijde zijn.
Als ik niet dood ga kan ik niet aantonen hoe idioot ze zijn...

---------- Post toegevoegd 26 May 2013 om 23:19 ----------

Ik wil oproepen tot een zoektocht naar Alley zijn lijk...maar niet deze n8, het is niet verstandig in het donker te gaan zoeken.
nee niet zijn lijk maar hij zelf, want hij leeft nog idioten!

Mogelijk gaat Alley toch nog dood maar wacht men nog op de geheimzinnige man om te zeggen of hij hem gaat redden of niet... Dus morgenochtend pas zekerheid I guess.

---------- Post toegevoegd 26 May 2013 om 23:21 ----------

Alley was wellicht goed want anders zou Remi me geen idioot noemen. (ondanks dat ik zei dat het slecht gevoel gaf op hem te stemmen)
Wat ik nu ook geleerd heb is dat Remi vooral opvallende tips geeft en dat we moeilijke tips niet gaan kunnen onderscheiden van "toevalligheden". Dus niet te ver zoeken naar tips in het vervolgd, iedereen.

Laatst bewerkt:
Dat 2 pagina's in een boek over heksen wat ik bezit aan elkaar geplakt zitten is geen hint mensen. Laat ik dat maar vast melden.

Dat 2 pagina's in een boek over heksen wat ik bezit aan elkaar geplakt zitten is geen hint mensen. Laat ik dat maar vast melden.
Geen nood, ontcijferd:

Speler 2 Whoopy
Z1000, 32 in zn handtekening
Flippie 22...
Back 2 square one
Kimi2
Feanfan23
Daniel20
lloydatoni 2 gelijke eerste letters
Heks en wolf aan mekaar geplakt = ze zijn het homokoppel

---------- Post toegevoegd 26 May 2013 om 23:32 ----------

Rob G "denkbeeldige paarden"?
Wel sterke hallucinatie rond Rob G, hij ziet dingen die er niet zijn?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven