Met dorpsbewoners die angstvallig in slaap vallen wordt het akelig stil in het dorp.
Enkele straten verderop schuilt er echter een monster in de schaduw. Zeker wetende dat hij niet wordt bekeken, gebruikt hij één van zijn nagels om een slot te forceren.
Stilletjes breekt het open, waarop de wolf naar binnen sluipt. Tree voor tree tript hij naar boven, richting de slaapkamer waar een luid gesnurk van een nieuwkomer alle andere geluiden overstemt.
In de kamer besluit de wolf eerst rustig rond te kijken, wetende dat hij na zijn gruweldaad snel zal moeten zijn.
Hij zit wat spulletjes leggen zoals een kam, borstel en een bebloede tampon…. Hij lacht wat in zichzelf…”Haha daar kan ik wel wat mee” De wolf pakt de bebloede tampon op en gooit de in het gezicht van zijn slapende slachtoffer die vervolgens wakker schrikt..
De dorpsbewoners staat nu oog in oog met de grote wolf en wetende dat ze het niet gaat overleven besluit ze te bidden
“Lieve God,
Help mijn lieve dorpsbewoners een cultist te vinden… dat is alles wat ik wil en help ze te beschermen.
Stay safe”
De wolf haalt uit met z’n grote klauwen naar het slachtoffer… Nagels banen zich een weg in het gezicht, waarna het gezicht uitscheurt en bloed uit de wonden vloeit.
De wolf besluit toch niet zo’n honger te hebben, vertrekt uit het huisje en laat de inwoner voor dood achter.
Een cultist can be found with the numbers 458287376
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Deze nacht echter, is niet alleen de wolf op pad,,, maar ook de mysterieuze man die claimde doden weer tot leven te kunnen wekken…De man heeft zich inmiddels een weg gevonden naar Alley Cat, waarvan het lijk nog altijd niet is opgeruimd… De man buigt voorover over het lichaam heen van Alley Cat en roept een paar vage spreuken, waarna Alley Cat zijn ogen weer opent…
“Luister naam me” en Alley cat luistert aandachtig.. “Niets is wat het lijkt, onthoudt dat… niets is wat het lijkt”
Suus141 is overleden, ze was burger.
Het is dag
er kan gestemd worden tot 22.00