MuscleMeat

Forumgame 18. Wie is de dorpshomo (Bruyce)?

• Topic Starter Topic Starter
Nog minder als 2 uurtjes.

Zeg nu maar alvast dat ik morgen waarschijnlijk niet kan stemmen en sowieso niet actief zal posten. Zaterdags heb ik soms zowaar wat te doen.

Dan hoeven jullie daar in ieder geval niks achter te zoeken.

Werk ook op zaterdag van 6:00-17:30 en ben savonds weg dus veel minder actief morgen.

Zeg nu maar alvast dat ik morgen waarschijnlijk niet kan stemmen en sowieso niet actief zal posten. Zaterdags heb ik soms zowaar wat te doen.

Dan hoeven jullie daar in ieder geval niks achter te zoeken.

Werk ook op zaterdag van 6:00-17:30 en ben savonds weg dus veel minder actief morgen.

Zal er rekening mee houden. Tot nu toe zijn er alleen maar oude actieve spelers. Waarbij ik verwacht dat iedereen toch wel mee doet. Geen newinthegame praktijken bv. Ik zal jullie dan ook geen waarschuwing geven.

Het verhaal zal rond 9 uur gepost worden. Daarvoor ontvangt iedereen zijn of haar rol. Vervolgens kan er direct worden gestemd tot morgen 22:00

Inschrijving is gesloten. Iedereen ontvangt nu zijn rol

Spannend!!!!!!! :D

Mooie setup :) Have fun iedereen ;)

Iedereen heeft zijn rol als het goed is. Verhaal is onderweg

Let' rumble

Ik ben morgen @ RPB dus ook de hele dag weg tot 19:00. Maar ik houd iedereen in de gaten.

Ook ik werk morgen de hele dag tot 22:00 ongeveer, dus zal proberen te posten maar word lastig!

Mededeling
Hints in het verhaal gaan zowel over de hetero’s en de homo’s.

Er kan direct worden gestemd, tot morgen 22:00

Openingsverhaal
Het is 9 augustus, dat betekend dat het jaarlijkse feest plaatsvind in Kerk aan de Maas. Overdag zijn er allemaal kraampjes. De alfa’s hebben hun jaarlijkse strongman competitie overdag. Het lijkt een beetje op een DBB meeting, hoop ecto’s bij elkaar die constant hun bicepje staan aan te spannen. Ook de trots van het dorp Arie Boomsma is aanwezig op het feest.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hij geeft een jaarlijkse voorstelling, waarbij het actuele onderwerpen behandeld. Zoals de terreur dreiging in Jemen, de lichtelijke economisch herstel van de EU. Hij begint ook over homo’s in het voetbal, maar al snel roept het publiek.

“**** homo’s, homo’s zitten op paardrijden en niet op voetbal”

S ’Avonds is er een groot feest in het dorp. Ook de faggets zijn hier aanwezig. Ze hopen hier stiekem een leuke jongen te ontmoeten. 1 voor de alfa’s zorgt voor de muziek, hij draait stevige rock muziek, echte rock music.
Ook wordt er top40 muziek gedraaid, zoals het onderstaande nummer.

Ook de nieuwkomer van het dorp Bruyce is aanwezig. Ook hij hoopt hier een leuke sexy jongen te scoren. Bij het bovenstaande nummer, wordt Bruyce verdrietig. Hij denkt aan zijn oude liefde in Rotterdam. Om zijn verdriet te verwerken en om yolo te gaan heeft Bruyce heeft shitload aan gay drugs bij. Zoals poppers.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Stiekum draait hij steeds de deksel open van zijn potje poppers. Stopt de opening van het potje, dicht bij zijn neus en neemt vervolgens een dikke sniff. Bruyce gebruikt alles een gekko en al snel begint hij aan zijn 2e potje poppers. Het lege potje poppers, laat hij gewoon op de grond vallen. Achh de grifo’s hier in het dorp weten toch niet wat poppers zijn.

De faggets zien wel snel het potje liggen. Het is tenslotte een lekkere gay drugs, waar je kringspier goed van open gaat staan. De gays kijken in de rondje, wie o wie is toch de gene die hier poppers gebruikt. Allemaal zien ze Bruyce al snel staan. Wowww denken ze. 1 krijgt zelfs een bloedende eikel. Hij heeft zo’n grote boner van de kamagra, dat zijn d*ck uit elkaar spat. Ook Arie Boomsma ziet Bruyce staan. Helemaal in shock denkt hij yes. Er is toch een homo in het dorp.

1 voor 1 pakken de faggets hun telefoon. Gaan naar hun bekende forum www.gay.nl en gaan vervolgens naar het bekende topic. 1 van de faggets post, zijn er toevallig homo’s op het feestje bij Kerk aan de Maas, zo ja kom dan naar de achterkant van de kerk. Al snel staan er een aantal faggets aan de achterkant van de kerk. Allemaal in dikke euforie, want ze zien elkaar voor het eerst. Het is wel een shock, want ze kennen elkaar eigenlijk allemaal al, Kerk aan de Maas is tenslotte een klein dorp. Zo woont Danny bijvoorbeeld gewoon naast Phelippe.

Allemaal hebben ze het over de nieuwkomer van het dorp, Bruyce. Ze gaan hem steunen, maar ze besluiten om niks tegen Bruyce zelf te zeggen. Ze vinden het wel kinky dat Bruyce elke nacht misschien langs komt om vervolgens verkracht te worden. Onverwachts komt Arie Boomsma. Alle faggets zijn in shock. Wtf Arie, wat doe jij hier roept 1 fagget. Arie zegt, ja ook ik val op mannen. Vervolgens zegt Arie, kom naar mij huis, voor een afterparty.

Op de afterparty’s draait het al snel uit op coïtus. Ghb, poppers, kamagra alles drugs vliegt er doorheen. 1 fagget roept, jongens zullen we een trein vormen!!! Iedereen doet iemand in zijn kont en wordt vervolgens ook zelf gedoet in zijn kont. Zo kunnen we een kring maken.

Bruyce staat nog op het feest. Helemaal vaag van de drugs, kijkt hij naar zijn telefoon. Surft naar gay.nl en ziet tot zijn grote verbazing dat er een homo meet was achter de kerk. Snel gaat Bruyce naar de kerk. Maar helaas zijn er faggets meer.

Echt he hoe verzin je het smeerlap... :p

Gamerep ronde gedaan.

Terug
Naar boven