MuscleMeat

Forumgame 18. Wie is de dorpshomo (Bruyce)?

Your right, zie nu in de openingspost staan wat er mee word bedoeld... Dit is voor mij pas het 2de spel

In het verhaal staat over Bryce iets met yolo,

Lloydatoni gebruikt dit best veel, en ook in het vorige spel had hij dit in zijn verhaal staan.
[Link niet meer beschikbaar]

Misschien is dit wat?

Beetje zwak ik weet het, maar voor de rest zie ik niks..

Rob G heeft mazzel dat hij niet mee doet, als ik op poppers of Kamagra zoek zie ik steeds zijn naam voorbij komen.

Ouwe snoepert..

Ja maar die kwam ik dan weer niet tegen..

altijd leuk zo'n eerste dag. Enige wat ik zie is dat stefano zich mogelijk heeft versproken

Zit nog weinig vaart in..

Jammer dat niemand echte hints ziet. Anders blijf ik maar bij mijn eigen matige oplossing.

Is in het weekend vaker zo, doordeweeks loopt het vaak beter... Kan je zien hoe productief iedereen is op werk/school :p

Voor mij zijn weekenden en doordeweeks hetzelfde.
Ben nooit productief.

Ik ook niet eigenlijk haha:roflol:

Denk persoonlijk dat stefanovich zich heeft versproken.

In!

Hoop niet dat die straks al gelijk begint want ben best druk. Dus wanneer start het?

Hmm ik ga wel mee quibus

voor wanneer moet er gestemd worden?

Enige wat ik zo snel kan vinden is orgineel (original op het homo olie plaatje) en quibus (heeft gepost samen met z1000 in het ''ervaringen kamagra topic, de homo wie zn lul uit elkaar spat blijkbaar , http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/ervaringen-kamagra-345832/ )
Ik zou sneller gaan op de hint over orgineel.
Het plaatje is toch special gekozen. Want als je poppers intypt op google zag ik niet zo 1,2,3 dat plaatje.
tot nu toe mijn stem op orgineel.

Terug
Naar boven