XXL Nutrition

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

Mooi, precies wat ik wilde bereiken. Door te testen en met kane mee te gaan. Om te kijken wat de reactie is.

Cults reageren.

Whoopy

Lol, srs? Dus omdat ik niet mee wil gaan met wat heel sterk op een vroeg cult treintje lijkt, ben ik zelf cult :o

Hey bitches als jullie mij nu nog eens even 4 karma puntjes geven ben ik weer lvl up :p

Vanwaar wooyp z1000? Kheb de hele dag gewerkt vanaf 5:50 dus ik weet van niks...

Heb om 8 uur een hele interessante verrassing voor jullie guys, ik mag de laatste hoop voor onze civilisatie zijn die we hebben

Heb om 8 uur een hele interessante verrassing voor jullie guys, ik mag de laatste hoop voor onze civilisatie zijn die we hebben

Wil dat zeggen dat het spel na deze stemronde sowieso gedaan is ofzo?
Want in dat geval kan ik wel een hint oplossen die mezelf vrijspreekt..

Haha een stem op mij, doe dat nou niet.. ik dacht dat z1000 goed was, maar ik begin serieus te twijfelen nu

Haha een stem op mij, doe dat nou niet.. ik dacht dat z1000 goed was, maar ik begin serieus te twijfelen nu

+1.
Zijn redenatie over hoe hij mij "gepakt" heeft, gaat ook nergens over. Alsof ik als cult zou reageren omdat iemand van mijn clubje 3 stemmen heeft. DRIE... Terwijl we nog ver van het eind van de stemronde zijn. En dan zijn zij wel met 3 die samenwerken, zonder dit in het topic af te spreken, om deze list op te zetten ??? Heel fishy..

edit: Mogelijk is z1000 degene die door de magier geconverteerd werd?

Laatst bewerkt:
+1.
Zijn redenatie over hoe hij mij "gepakt" heeft, gaat ook nergens over. Alsof ik als cult zou reageren omdat iemand van mijn clubje 3 stemmen heeft. DRIE... Terwijl we nog ver van het eind van de stemronde zijn. En dan zijn zij wel met 3 die samenwerken, zonder dit in het topic af te spreken, om deze list op te zetten ??? Heel fishy..

edit: Mogelijk is z1000 degene die door de magier geconverteerd werd?

Dat kan nog niet eens.

Waarom kan dat niet?

Mooi, want er is ook nog een andere hint die zegt dat ik goed ben (en nee, niet die van Imba).
Nu ff eten, dan kom ik nog even checken en daarna ben ik voor de rest van de avond weg. Mocht ik straks zien dat het nodig is mezelf te verdedigen, zal ik je in de juiste richting ivm mijn hint sturen, maar dat doe ik liever niet uiteraard...

Mooi, want er is ook nog een andere hint die zegt dat ik goed ben (en nee, niet die van Imba).
Nu ff eten, dan kom ik nog even checken en daarna ben ik voor de rest van de avond weg. Mocht ik straks zien dat het nodig is mezelf te verdedigen, zal ik je in de juiste richting ivm mijn hint sturen, maar dat doe ik liever niet uiteraard...

Ik wil mijn stem best van je af halen, als je bewijst dat je burger bent.;)

Wauter

Denk niet dat Woopy cult is, en heb echt geen flauw idee wie wat, dus een losse flodder

Terug
Naar boven