Fitness Seller

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

Dus de rol die Markrot van Alleycat heeft overgenomen was huurmoordenaar, dus goed.

We zijn nog met 12 en het spel is nog niet afgelopen, dus de slechten zijn nog hooguit met 5. Er zijn er 2 dood en er is er 1 bijgekomen door de magier. Dus origineel waren ze met hooguit 6, waarvan een wolf, dus 5 cults. Niet veel dus voor een spelletje van 28 spelers, zoals ik al verwacht had :)

**** you joey :flipoff:

Dus de rol die Markrot van Alleycat heeft overgenomen was huurmoordenaar, dus goed.

We zijn nog met 12 en het spel is nog niet afgelopen, dus de slechten zijn nog hooguit met 5. Er zijn er 2 dood en er is er 1 bijgekomen door de magier. Dus origineel waren ze met hooguit 6, waarvan een wolf, dus 5 cults. Niet veel dus voor een spelletje van 28 spelers, zoals ik al verwacht had :)

Alley werd toch vermoord door de huurmoordenaar, ik neem aan dat het geen zelfmoord was dus lijkt mij niet dat markrot de aasgier was.

Bizar, zoveel burgers dood. Heb het gevoel dat ik de laatste burger ben die nog leeft.

Ik ga vandaag op mijn gevoel af, kijkend stem gedrag

Hoe kan joey jager en burger met contract zijn?

Of begrijp ik dit verkeerd

ik was eerst jager, later toen boddin dood ging kreeg ik contract ;) sinds gisteren dus

hehehe zat dus toch goed

was leuk om te spelen jongens, zat dus toch aardig in de richting als ik zo zie wie er nu dood/uitgeschreven zijn. succes burgers, ik blijf nog wel ff volgen :P

---------- Post toegevoegd 7 September 2013 om 10:41 ----------

Alley werd toch vermoord door de huurmoordenaar, ik neem aan dat het geen zelfmoord was dus lijkt mij niet dat markrot de aasgier was.

oh rol van alley is in verhaal letterlijk genoemd de nadat ik bij hem stond, lees ff terug, nu ga ik me er niet verder mee bemoeien :P

druk nachtje geweest zo te zien :p

Weer een hoop burgers eruit. Woopy zijn theorie van relatief weinig culten lijkt te kloppen. Met PureB als cult eruit weten we wel niet zoveel extra weer.

Oh maar ik had toch wel gestemd en telkens een moord gepleegd :/

Mja snap het wel, was niet heel erg met hints en discussies bezig. Maar een 100+pg game is gewoon niet te doen voor mij, sommige eerdere edities die rustig gingen (Rob's game, Woopy's game) zijn meer mijn spellen denk ik.

Toch bedankt voor het hosten remi, en mijn excuses.

Goddammit de huurmoordenaar eruit, dat is wel balen, want hij heb wel iemand vermoord en was dus niet inactief?

Maarja tenminste fijn dat er één cult uit is (en wie had er op hem gestemd? oh ja)

Nu verder naar de orde van de dag, nog meer cults eruit stemmen

Goddammit de huurmoordenaar eruit, dat is wel balen, want hij heb wel iemand vermoord en was dus niet inactief?

Maarja tenminste fijn dat er één cult uit is (en wie had er op hem gestemd? oh ja)

De jager is er ook aan. Dubbel ****ed.

Gelukkig is wel de leugenaar eraan.

Er zijn nog minimaal 4 goede spelers gelukkig, maar als er nou geen cult wordt gepakt. Dan zijn we sowieso de lul. Als de demon vanavond ook nog een fout maakt. Dan zijn we back in the game:D

Het is dan ook lekker makkelijk om op een cult testemmen als er al veel stemmen op een burger zijn

Vincenzio leest veel, maar post vrijwel niks.
Biobeast post ook niks

34y1r3l.png

wat zal ik es stemmen vandaag

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.060
Oh maar ik had toch wel gestemd en telkens een moord gepleegd :/

Mja snap het wel, was niet heel erg met hints en discussies bezig. Maar een 100+pg game is gewoon niet te doen voor mij, sommige eerdere edities die rustig gingen (Rob's game, Woopy's game) zijn meer mijn spellen denk ik.

Toch bedankt voor het hosten remi, en mijn excuses.

Ik stuur je even een pm

Terug
Naar boven