MuscleMeat

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

Dafuq, 24 pagina's al? No way dat ik die allemaal ga lezen :D Ik veronderstel dat er nog niets gebeurd is aangezien er in de openingspost staat dat het spel maandag begint?

Gewoon wat gezever en karmaposts. Ergens ook wat gesprekken over de rollen maar die zal jij wel kennen denk ik.

Dis gun b guf

• Topic Starter Topic Starter
Rollen zijn verdeeld & vanavond krijgen jullie je rol middels pm.

Ik adviseer iedereen om de rollen nog een keer door te nemen & mochten er nog vragen zijn mbt tot de rollen of het spel dan kun je die nu stellen. Nadat het spel begonnen is zal ik de vragen alleen beantwoorden via pm.

Vergeet niet dat de beste speler een doos eiwitrepen krijgt van BODYLAB & een proefsample pakket van MUSCLE MEAT.

Dafuq, 24 pagina's al? No way dat ik die allemaal ga lezen :D Ik veronderstel dat er nog niets gebeurd is aangezien er in de openingspost staat dat het spel maandag begint?

Is ook niet nodig zolang je karma geeft en op Alley Cat stemt als het woord "steegje" voorkomt in het verhaal ;)

---------- Post toegevoegd 1 September 2013 om 13:36 ----------

Rollen zijn verdeeld & vanavond krijgen jullie je rol middels pm.

Ik adviseer iedereen om de rollen nog een keer door te nemen & mochten er nog vragen zijn mbt tot de rollen of het spel dan kun je die nu stellen. Nadat het spel begonnen is zal ik de vragen alleen beantwoorden via pm.

Vergeet niet dat de beste speler een doos eiwitrepen krijgt van BODYLAB & een proefsample pakket van MUSCLE MEAT.

Top! Zal me vast inleven in de rol van Demoon :cool:

Snap nog niks van het spel,nog nooit gespeeld, wie kan uitleggen?

Duidelijk, net doen of je niet weet wat de bedoeling is. Straks zeker op de achtergrond een beetje mee lezen enz. Je bent de duivel. Weightboy

:roflol:

Nee srs heb echt geen idee. Ik las wel dat je iedere dag moet stemmen? Hoe weet je waarop je moet stemmen? En wat gebeurt er als je eruit gestemd word, of kan dit niet?

Lees even de OP en de links die Remi geeft. Zal wel wat duidelijker worden.

vwb de rollen is eigelijk gelijk aan meeste ww games maar dan met andere namen en nu zijn er 3 extra rollen (aasgier, magier, huurmoordenaar)

en de priester heeft alleen dubbelstem toch, geen verdere kracht oid

dan is het voor mij helemaal duidelijk :)

Ik ga gewoon elke dag op lloyd stemmen denk ik ja

• Topic Starter Topic Starter
vwb de rollen is eigelijk gelijk aan meeste ww games maar dan met andere namen en nu zijn er 3 extra rollen (aasgier, magier, huurmoordenaar)

en de priester heeft alleen dubbelstem toch, geen verdere kracht oid

dan is het voor mij helemaal duidelijk :)

Klopt.

De Priester z'n stem telt dubbel, en bij gelijkspel heeft de Priester altijd de beslissende stem.

Verder zijn er wat kleine details waar je op moet letten zoals:

- Mocht de huurmoordenaar een doelwit kiezen, en zijn doelwit beschermd worden door de jager, dan kan de jager alsnog toestemming geven aan de huurmoordenaar om degene te vermoorden.

- De Heks die de Demoon & Magiër kan ontdekken.

- Het meisje die de hints kan doorgeven na haar dood.

- Een burger die het contract kan verbreken met de huurmoordenaar waardoor de huurmoordenaar vervalt.

Etc.

De details zijn toegevoegd zodat de deelnemers meer moeten letten op de kleine dingen het spel. Daarnaast heeft het te maken met logica, maar dat ga ik nu allemaal niet uitleggen voordat er mensen in de war raken:).

Succes alvast jongens.
Jullie Rol krijgen jullie vanavond

Terug
Naar boven