- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Christian Kane speelt trouwens ook mee in een serie genaamd 'Angel'. Lijkt me ook een mogelijke hint naar de laatste prent..
Omdat dat mijn naam is..
Z1000 heeft wel een punt door het testen van alley is tremendes wel eruit...
Weten nog niks

Mooi.
Boys, iedereen die op Tremendes heeft gestemd, kan je alvast in je notitieboekje onderlijnen. Daar zitten cults bij. Er was geen enkele goede reden om op hem te stemmen en genoeg mensen, waaronder ik, gaven aan dat dat inactieve spelers vaak burgers zijn. Er dan toch op stemmen is of gewoon lomp, of cult.
Anyway, sorry dat ik niet heb gestemd, maar was om 20u gaan trainen en niet meer aan gedacht dat we vandaag een stem moesten uitbrengen.
Berichtje uit het hiernamaals...
Ben alweer dood.vorige keer ook al snel(2e dag).
Succes verder..

Klopt, mijn schuld. Niks aan te doen.Alley, je hebt wel de dood van een burger op je geweten met je cult trein.
Lekker bezig, er waren genoeg andere inactieve spelers. Je had spelen en switche
Inderdaad het ochtendverhaal afwachten... Als ik donderdag terug ben van reis kunnen jullie een actieve speler erbij verwachten![]()

Klopt, mijn schuld. Niks aan te doen.
Het was een blinde gok, dat heb ik ook aangegeven. We wisten niks, dus hoe dan ook was het een gok geweest.
Het was inderdaad mijn plan nog te wisselen, heb ook nog geopperd om op markrot te gaan (ook inactief) maar niemand ging daarop in. Als ik was gewisseld en Tremendes eruit ging was ik zeker de hoofdverdachte.
En de kans dat die andere inactieve burger was was ook erg groot. Bekijk het positief, hij had ook de heks of de jager kunnen zijn.
Donderdag is het spel waarschijnlijk al zo goed als voorbij man
Benieuwd naar het verhaal![]()
We hadden niks, dus het was hoe dan ook een blinde gok geweest. Dan gok ik liever op een relatief inactieve dan op een actieve. Vorige game was het echt jammer dat Lloyd en Orgineel er gelijk uit gingen.Nee slaat nergens op, inactieve spelers bijna standaard altijd burgers. De vorige 10 potjes hebben dat bijna altijd uitgewezen.
Alleen al om dat je een burger hebt gedood zou je nu zelf dood moeten gaan.