AndroidHealthClinic

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

ك= K
د = D

Arabisch word omgekeerd van onze leeswijze gelezen, wat krijg je? DK en de D is dan nog eens de vierde letter ook in het alfabet. Mijn stem gaat dus naar Dunk

Lees:

ja heb ze ook allebei al ingegeven op google en betekent vast wel iets, maar wat

Wat we hebben: letter D en letter K , iemand met deze letters in zijn naam?

Kan idd wel eens kloppen, kan hier wel goed volgen. Aan de andere kant:

Kane begint wel meer en meer aantrekkelijk te worden om op te stemmen...

Aangezien Ganesha een hindoese god is, en hindoes vaak een rode stip op hun voorhoofd hebben tussen hun 2 ogen in, als een 3e oog (denk ik?). In het eerste verhaal viel dat rode oog toch op...

---------- Post toegevoegd 3 September 2013 om 11:15 ----------

en verder zit diaephi goed met zijn theorie denk ik. Dus Kane kan ook wel eens.

Misschien is het een hint naar kane en dunk en stelt dat de 2 voor de prijs van 1 voor?

Kane = k

Dunk = d

Dan zou deze hint een 3 dubbele betekenis hebben wat ons leidt naar 2 slechterikken

Misschien is het een hint naar kane en dunk en stelt dat de 2 voor de prijs van 1 voor?

Kane = k

Dunk = d

Dan zou deze hint een 3 dubbele betekenis hebben wat ons leidt naar 2 slechterikken

2 cults dacht ik het begin ook ff maar een relatief makkelijke hint die naar twee cults leid lijkt me sterk. Zou dan eerder denken aan een speciale rol voor dunk.

Kane = k

Dunk = d

hmmm, we komen steeds dichterbij heb ik het gevoel :D

Moet wel eerlijk zeggen dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Heb weer 2 andere hints bedacht die een totaal andere richting op wijzen. Ik zeg ff niks meer en kijk wat jullie verzinnen.

• Topic Starter Topic Starter
Verhalen heb ik in de OP gezet

Vind de oplossing naar Dunk wel goed gevonden en zeker plausibel. Kan ik in meegaan :) Veel andere clues zijn er verder niet. Tremendes lag er vrijwel zeker uit, dus een groot deel van de cults zullen wel op anderen gestemd hebben om buiten de aandacht te blijven.

Zal ze toch masr even roepen al slaan ze waarschijnlijk nergens op.

- als de hint van dunk correct is, kan dit een doorverwijzing zijn naar dunking donuts, naar dikke buik, naar guts. Lijkt me vergezocht

-al 2 maal plaatje van de lucht: skyrock? Niet genoeg aanleiding voor slechte rol

- erg bloederige manier van vermoorden, kat die zijn prooi te grazen neemt alleycat
-

Verder denk ik dat er nog iets met die 10 meter is en de onthoofding.

Grrrrr snap er geen klote meer van

Verhalen heb ik in de OP gezet

Wat gebeurd er trouwens met mensen die niet stemmen?

---------- Post toegevoegd 3 September 2013 om 11:56 ----------

Zal ze toch masr even roepen al slaan ze waarschijnlijk nergens op.

- als de hint van dunk correct is, kan dit een doorverwijzing zijn naar dunking donuts, naar dikke buik, naar guts. Lijkt me vergezocht

Hoe ga jij van dunk naar dunking donuts? En daarna nog eens van dunking donuts naar dikke buik? Je zoekt het veel te ver en het valt op...

Hoe ga jij van dunk naar dunking donuts? En daarna nog eens van dunking donuts naar dikke buik? Je zoekt het veel te ver en het valt op...
Zeg zelf toch al dat het vergezocht is. Het enige wat ik doe is hardop nadenken . Misschien levert dat bij iemand anders logischere ideeen op.

En ik hoor jou anders helemaal niks bijdragen en alleen maar mer negatieve vinger naar mij wijzen, misschien vind je dat mijn hints wel ergens op slaan en wil je me eruit hebben

guts zijn ingewanden toch als je het vertaald naar het NL? weet niet heo dat met donuts te maken heeft maar weet wel dat penose op guts stemde en die is nu dood.

Ik vind die Arabische letters d en k wel erg makkelijk mocht het naar dunk leiden. Niks voor Remi.

guts zijn ingewanden toch als je het vertaald naar het NL? weet niet heo dat met donuts te maken heeft maar weet wel dat penose op guts stemde en die is nu dood.

Lijkt me dat Penose zelf weinig idee had op wie hij stemde, maar net zoals mij en Rob liever niet op een inactieve (vrij zekere) burger wou stemmen.

Ik vind de link naar Kane en Dunk wel vrij goed.

Kane:
  • heeft de letter K
  • acteur Kane speelt mee in een serie genaamd 'Angels', zie afbeelding verhaal 1 en zin over Jezus Christus ofzoiets?
  • had een avatar van een ghanese god, die half olifant half mens is, dus 2 voor de prijs van 1?

Dunk:
  • heeft de letter D én K (vrij belangrijk misschien?)
  • in basketbal termen krijg je voor een dunk 2 punten (maar dat krijg je voor een normaal shot ook)

Guts:
  • Penose heeft erop gestemd voor zijn dood en misschien had hij zo enorm veel geluk dat hij net op de wolf stemde?

Misschien is het ook gewoon de K én de D, en als je ontcijferd wat deze waren, dat je dan zowel Dunk als Kane kunt aanduiden als Cult, waardoor je er twee voor de prijs (hint) van één hebt?

Anyway, ik wil het liefst gaan voor of Kane of Dunk. Dat lijkt me het meest logische nu en daar wil ik even op verder bouwen.

ik vind wauter zijn oplossing momenteel de beste, D K, 4 letters, kan gewoon bijna niks anders zijn.

ook de klare sterrenhemel die eerst verschijnt en dan verdwijnt als de demoon komt lijkt mij naar sterren(beelden) te verwijzen

---------- Post toegevoegd 3 September 2013 om 12:14 ----------

ook dit
Enkele ledematen liggen 10 meter verderop en het enige wat het hoofd en de romp min of meer bij elkaar lijkt te houden is een plas bloed. De juiste zin zal je leiden naar de heks

Laatst bewerkt:
al denk ik niet dat het wijs is om uit te dokteren wie de heks is :')

Een ghanese god :roflol: jorgy pls dat zei ik niet

Lijkt me dat Penose zelf weinig idee had op wie hij stemde, maar net zoals mij en Rob liever niet op een inactieve (vrij zekere) burger wou stemmen.

Ik vind de link naar Kane en Dunk wel vrij goed.

Kane:
  • heeft de letter K
  • acteur Kane speelt mee in een serie genaamd 'Angels', zie afbeelding verhaal 1 en zin over Jezus Christus ofzoiets?
  • had een avatar van een ghanese god, die half olifant half mens is, dus 2 voor de prijs van 1?

Dunk:
  • heeft de letter D én K (vrij belangrijk misschien?)
  • in basketbal termen krijg je voor een dunk 2 punten (maar dat krijg je voor een normaal shot ook)

Guts:
  • Penose heeft erop gestemd voor zijn dood en misschien had hij zo enorm veel geluk dat hij net op de wolf stemde?

Misschien is het ook gewoon de K én de D, en als je ontcijferd wat deze waren, dat je dan zowel Dunk als Kane kunt aanduiden als Cult, waardoor je er twee voor de prijs (hint) van één hebt?

Anyway, ik wil het liefst gaan voor of Kane of Dunk. Dat lijkt me het meest logische nu en daar wil ik even op verder bouwen.

goede samenvatting jorgy :P

ik vind wauter zijn oplossing momenteel de beste, D K, 4 letters, kan gewoon bijna niks anders zijn.

ook de klare sterrenhemel die eerst verschijnt en dan verdwijnt als de demoon komt lijkt mij naar sterren(beelden) te verwijzen

---------- Post toegevoegd 3 September 2013 om 12:14 ----------

ook dit
Enkele ledematen liggen 10 meter verderop en het enige wat het hoofd en de romp min of meer bij elkaar lijkt te houden is een plas bloed. De juiste zin zal je leiden naar de heks

moet je dat nou perse rood maken, je maakt het wel obvious zo he

Een ghanese god :roflol: jorgy pls dat zei ik niet

:roflol:

Terug
Naar boven