XXL Nutrition

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

Vond Sjors in de Rob G game ook zeker wat toevoegen. Maar vind wel of niet wat toevoegen sowieso wat raar. Dat is volgens mij niet te bepalen.
Iedereen die actief en serieus meespeelt voegt wat mij betreft iets toe aan het spel. En hoe actiever een speler is hoe meer hij/zij toevoegt.

Het lijkt mij alleen niet zo heel moeilijk om zelf in de gaten te houden of er een nieuw spel gaat starten.

+1 voor broeder kat in het steegje :P

iedereen die actief meedoet (en zonder te trollen ofc) mag wat mij betreft mee, maar unknowndbb zn keus is uiteraard doorslaggevend ;)

• Topic Starter Topic Starter
Vond Sjors in de Rob G game ook zeker wat toevoegen. Maar vind wel of niet wat toevoegen sowieso wat raar. Dat is volgens mij niet te bepalen.
Iedereen die actief en serieus meespeelt voegt wat mij betreft iets toe aan het spel. En hoe actiever een speler is hoe meer hij/zij toevoegt.

Het lijkt mij alleen niet zo heel moeilijk om zelf in de gaten te houden of er een nieuw spel gaat starten.

Het wel of niet toevoegen had niks te maken met het spelen van het spel en haar/zijn strategie.
Het heeft er mee te maken dat Sjors elke keer zwaar inactief is als ze meespeelt, voor Suus geldt hetzelfde.. In de beginpotjes was ze actief maar naderhand werd ze steeds inactiever.

Rob G had ik al gepmd maar die had geen tijd ivm werk.

Ben idd de laatste potjes niet zo actief geweest als dat mijn bedoeling was ivm privé issues.
K doe daarom deze game niet mee maar er zullen genoeg andere leden zijn die wel van toegevoegde waarde zijn;)

De eiwitrepen van Bodylab zijn, dankzij UnknownDBB, dan toch nog toegekomen. Merci!! ;)

2vci89j.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Terug
Naar boven