Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoi,
Ik heb daarvoor momenteel te weinig tijd maar bedankt voor de uitnodiging. Druk met studie, trainen en voorbereidingen huwelijk.
grtz,
Eric.
![]()

Vond Sjors in de Rob G game ook zeker wat toevoegen. Maar vind wel of niet wat toevoegen sowieso wat raar. Dat is volgens mij niet te bepalen.
Iedereen die actief en serieus meespeelt voegt wat mij betreft iets toe aan het spel. En hoe actiever een speler is hoe meer hij/zij toevoegt.
Het lijkt mij alleen niet zo heel moeilijk om zelf in de gaten te houden of er een nieuw spel gaat starten.

Vond Sjors in de Rob G game ook zeker wat toevoegen. Maar vind wel of niet wat toevoegen sowieso wat raar. Dat is volgens mij niet te bepalen.
Iedereen die actief en serieus meespeelt voegt wat mij betreft iets toe aan het spel. En hoe actiever een speler is hoe meer hij/zij toevoegt.
Het lijkt mij alleen niet zo heel moeilijk om zelf in de gaten te houden of er een nieuw spel gaat starten.
mij mag je trouwens uitschrijven ik ben van 29/08 tot en met 05/09 op reis.
Once you are in, you'll Never get out.
Zal vanavond de rollen toevoegen en even een begindatum bespreken.
De eiwitrepen van Bodylab zijn, dankzij UnknownDBB, dan toch nog toegekomen. Merci!!
![]()

De eiwitrepen van Bodylab zijn, dankzij UnknownDBB, dan toch nog toegekomen. Merci!!
![]()

Jammer eric
Remi: kan begindatum ten vroegste sept.? Aug gaat nog erg lastig voor mij worden.