XXL Nutrition

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

Speciale rollen zijn leuk zijn om te hebben maar helemaal niet zo leuk als een ander ze heeft. Maakt het spel wat te onvoorspelbaar.

Hooguit misschien kleine rollen zoals de powerlifter en vooral de ventilator.

zo rondje gedaan weer

Persoonlijk hou ik van duidelijkheid en structuur. Vage rollen en onverwachte gebeurtenissen hebben niet mijn voorkeur.

Hou het simpel. Dat is voor jouw als leider fijner en voor de spelers ook.

• Topic Starter Topic Starter
Persoonlijk hou ik van duidelijkheid en structuur. Vage rollen en onverwachte gebeurtenissen hebben niet mijn voorkeur.

Hou het simpel. Dat is voor jouw als leider fijner en voor de spelers ook.

True.. Imo was mijn vorige spel wel goed bevallen bij iedereen geloof ik.

Wat voor mij voorop staat is dat iedereen het naar z'n zin heeft en de balans tussen de cults en burgers in orde is.
Rollen zullen voor iedereen duidelijk zijn.

Lijkt me wel lachen om een keer mee te doen, I'm in!

Ai, nice.

Schrijf je erbij.. Lees de vorige spellen indien je kans wilt maken op de prijs.

Speciale rollen zijn leuk zijn om te hebben maar helemaal niet zo leuk als een ander ze heeft. Maakt het spel wat te onvoorspelbaar.

Hooguit misschien kleine rollen zoals de powerlifter en vooral de ventilator.

Persoonlijk vind ik speciale rollen iets leuker spelen, je hebt iets meer invloed op het spelverloop. Als meesterontraffelaar van mensen hun rol kan ik wel begrijpen dat jij het iets minder vind.

Hopelijk start het iets later dan 1 september, kan ik nog voor de volle 100% meedoen.

snap er geen klote van, is er ergens een uitgebreidere uitleg. Wil wel eens meedoen

heeft niks met de prijzen te maken
:rolleyes:

Terug
Naar boven