MuscleMeat

Forumgame 20: Weerwolven vs vampiers

• Topic Starter Topic Starter
Pff, net op tijd alle pagina's bijgelezen. Het resultaat lijkt me weer duidelijk. Wordt weer een snel verhaal.

Is nog geen 10 uur.
Misschien komt de tjoek tjoek nog langs :p

De tjoek tjoek van hooguit 3 man :p

10 uur doei sanca

Dag 2

De nieuwe dag begint,gen meteen worden enkele hints gevonden. De koningin is een man! De dorpbewoners, allen mannen, beginnen meteen na te denken. Wie in dit dorp is een man? Sanca! Sanca is een man! Want Sanca heeft een baard! De mannen zijn het er over eens dat Sanca een man is en ze beginnen massaal op hem te stemmen.
Gelukkig zijn er ook andere redenen om op Sanca te stemmen. Hij zit wel erg vaak op zijn zoldertje, en dat is verdacht!
Veel woorden worden er niet aan vuilgemaakt.

Een boze meute trekt naar het huisje van Sanca en bonkst op de deur. Sanca was net zijn bankdrukker aan het verbeteren. Dat wil wel maar niet dat hem uitkomt wat de bedoeling voor is. Dus doet hij niet open. De burgers merken ook dat alle gordijnen stevig toegetrokken zijn. Ze beuken de deur in en vinden Sanca op zijn favoriete plekje:ode zolder. Ze trekken hem met zijn haken van de grond. Hangen zal hij!
Sanca stribbelt nog wat tegen, maar zijn war cry "CROOSSFIIIIIIIIIIT!!" maakt weinig indruk. Hij wordt hardhandig naar buiten geleid. De burgers kunnen niet wachten om Sanca aan de galg te hangen. Eenmaal ze het huisje verlaten, ontdekken ze het kleine detail dat ze over het hoofd gezien hadden. De zon is nog niet gezakt, en Sanca brandt ter plaatse op.
Als troostprijs hangen ze zijn overgebleven baard dan maar op. :(

Sanca is dood.
Hij was vampier

De hint over de mannelijke koningin was trouwens een trollkhint aangezien alle spelers in dit spel mannelijk zijn. Maar mooi dat jullie Sanca unaniem als mannelijkste lid van dit spel verkozen hebben :D

Yeah buddyyyy

Al een cult minder

Hehe nice!!

Lalallallalaalallala

Come lets party!!

---------- Post toegevoegd 10 September 2013 om 22:07 ----------

Morgen degene eruit die hem beschermde!

Als mannelijkste lid van deze bende heb ik dus eigenlijk toch ook een beetje gewonnen :D

In on next game !

---------- Post toegevoegd 10 September 2013 om 22:10 ----------

maar anderen wel.

Zeker aangezien hij al sinds een tijdje veel minder post in het ''funny pics'' topic, wat voor reden kan hij daarvoor hebben behalve dat hij te druk is doordat hij 's nachts elke keer de deur uit moet om mensen te vermoorden!

Geniaal :roflol:

De hint over de mannelijke koningin was trouwens een trollkhint aangezien alle spelers in dit spel mannelijk zijn. Maar mooi dat jullie Sanca unaniem als mannelijkste lid van dit spel verkozen hebben :D
Haha, ik vond het ook al leuk dat er inderdaad nul discussie was over wie de mannelijkste deelnemer was. Maar ja, zal wel terecht zijn zeker.

Hoop wel dat de jager inmiddels wakker is.

Hoppa, zaten dus toch goed met de hints.
Nice... Nu kijken wat vannacht gebeurd.
Ben er weg van voor vandaag.

Mooi de eerste is binnen :D

sanca, je hebt wat uit te leggen, broeder.

en waarom geen anale vernedering voor Sanca?
bad writing is bad.

Tenzij iemand er iets op tegen heeft, post ik het nachtverhaal straks rond half 12 al.
Ik heb de meeste keuzes van de nachtrollen weer lekker vroeg gehad, dus lijkt me sterk dat één van hen midden in de nacht nog wil veranderen :)
Dan moet ik me daar morgenvroeg op het werk niet meer mee bezighouden :p

Terug
Naar boven