- Waardering
- 1.979
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Guts kun je ook onderbouwen waarom je voor markrot gaat en niet voor een van de andere spelers (behalve sanca)
Nou, dan weet ik dat ik jou niet hoef te bijten vannacht.
Zoals ik het lees wijst de zolder hint duidelijk naar de overgenomen speler. Een dubbele hint zou kunnen, maar zie daar geen aanwijzing voor.Orgineel zei:Er zijn dus 2 spelers die trainen op zolder? Ik denk niet dat we aan deze hint voorbij kunnen gaan. Zou het niet kunnen dat IMBA de wolf is en Sanca op zolder gebeten heeft?
heeft ie al gedaanKan jij onderbouwen waarom hij niet voor markrot moet gaan?
waarom vindt je die rob p bezem post niet? dit vind ik verdacht, deze speler moeten we in de gaten houden.
Guts kun je ook onderbouwen waarom je voor markrot gaat en niet voor een van de andere spelers (behalve sanca)
Nou, dan weet ik dat ik jou niet hoef te bijten vannacht.
Zoals ik het lees wijst de zolder hint duidelijk naar de overgenomen speler. Een dubbele hint zou kunnen, maar zie daar geen aanwijzing voor.
Bedacht ook al dat de 'zolder-homegym' misschien de verbinding vormde tussen de wolf en de vampier waar we gisteren naar op zoek waren. Maar dat is ook niet logisch omdat de zolder dus echt verwijst naar de nieuwe vampier.
heeft ie al gedaan
---------- Post toegevoegd 10 September 2013 om 19:41 ----------
waarom vindt je die rob p bezem post niet? dit vind ik verdacht, deze speler moeten we in de gaten houden.
Nog niet veel hints gezien.
De asteriks zou kunnen verwijzen naar Guts, hij is de enige met *s in zijn sig.
De bommenjongens zouden mensen kunnen zijn die gisteren pas na 5-6u begonnen te posten in dit topic.
De hint van de koningin zou wellicht kunnen verwijzen naar sanca. Hij maakt wel eens trotse postings over zijn baard. Bovendien doet/deed hij aan sterke man, evenals spelleider Woopy.
En Jimbooo heeft verrassend genoeg een hint gevonden naar Rob P (best een aardige zelfs, maar ja iets met een jongen en een wolf ... (erg toepasselijk ook)).Dus de enige hints zijn op basis van op zolder trainen?
Kom dan met argumenten voor iemand anders. Mijn stem staat nog niet vast.
deze speler moeten we in de gaten houden.