AndroidHealthClinic

Forumgame 20: Weerwolven vs vampiers

Enige hint die ik heb gevonden is naar de persoon die vannacht de weerwolf aanval overleefd heeft.
Wat dus zeker is, is dat die persoon geen wolf is.
Zou zo maar wel een vampier kunnen zijn (misschien dat daarom de kill niet gelukt is zo vroeg in het spel?), maar dat is enkel gissen.

Enige hint die ik heb gevonden is naar de persoon die vannacht de weerwolf aanval overleefd heeft.
Wat dus zeker is, is dat die persoon geen wolf is.
Zou zo maar wel een vampier kunnen zijn (misschien dat daarom de kill niet gelukt is zo vroeg in het spel?), maar dat is enkel gissen.
En dan is er nog het hulpje van de opperweerwolf. Ook hij heeft honger en besluit iemand te gaan opeten. Hij loopt wat door de bosjes rond het dorp, tot hij iemand ziet wandelen. Iemand die aan het lachen is. Het hulpje twijfelt niet te lang en valt aan, maar het slachtoffer vecht terug! Er volgt een epic strijd waar geen van de twee ongehavend uitkomt. Uiteindelijk moet het hulpje besluiten om te vluchten en een andere keer opnieuw te proberen. Deze nacht geen maaltijd!
Denk inderdaad vampier. Enige reden die ik kan bedenken waarom hij aan het lachen is.

Nu weet ik zeker dat jij bad bent :o
2wd0bc3.png

Maar die hint is toch niet geheim ofzo? Verwijst immers niet naar een naam, enkel naar een eventuele (slechte) rol.
Dus zou niet weten waarom jij hem niet gewoon plaatste.

Wel erg te spreken over mijn bijnaam trouwens.

dan wordt ie wel vermoord door de wolf vannacht
Yep, daarom zet ik het hier ook neer. Dan weet de wolf het ook maar.

Vind jou hint naar Rob P wel mooi gevonden. Maar ja, het is een hint naar Rob P gevonden door jou. Dat is inmiddels een moeilijke combinatie geworden.

Srs jullie zijn retarded

Yep, daarom zet ik het hier ook neer. Dan weet de wolf het ook maar.

Vind jou hint naar Rob P wel mooi gevonden. Maar ja, het is een hint naar Rob P gevonden door jou. Dat is inmiddels een moeilijke combinatie geworden.
ach maakt niet uit of je me gelooft

opperwolf vermoord de vampier die lacht en de oppervampier vermoord de wolf die bezemt.

Penose, heb jij nog iets meer gevonden over de bezemhint?

Alleen dit:

Gast, ik heb een duidelijke hint gegeven over mijn rol. Als je hier zou zijn, zou ik je een tik met mijn bezem geven!

Jaappie heeft jimboo laten hangen. Van jorgyboy heb ik nog geen idee.
De enige personen waar jij vraagtekens bijzet zijn de goede.

---------- Post toegevoegd Thu 1 Nov 2012 om 12:47 ----------

Feit is dat Remi een goede speler is. Ik roep al een paar dagen dat hij verdacht is, iedere cult zou elke kans grijpen om hem er uit te fl*kkeren. Ze hoefden alleen mij een beetje te volgen. Mocht Remi vervolgens goed zijn hadden ze alle reden om mij te pakken.

Er moet wat gebeuren. Gaat er vanavond een goede uit en de wolf vreet opnieuw een goede kunnen we het vergeten!

---------- Post toegevoegd Thu 1 Nov 2012 om 12:49 ----------

Ik heb hier nog wel een bezem staan, het wordt tijd dat we ze eruit vegen!!

3 personen zijn erg verdacht.

1e plaats: Suiecide
2e plaats: Anu
3e plaats: Remi AFCA (maar i love you vanwege Ajax)

Daarnaast zijn alle personen die stil zijn verdacht.
Maar goed, ik ga een lekker mensgeltje brouwen. I need some chilling time
Daarna ga ik mijn kamer opruimen met een bezem.

ach maakt niet uit of je me gelooft

opperwolf vermoord de vampier die lacht en de oppervampier vermoord de wolf die bezemt.
En wij vermoorden Sanca die op zolder zware dingen optilt en daarna weer neerlegt.

Klinkt als een prima plan.

z1000 is as guilty as ****

sanca

leuke theorietjes over mij, maar spijtig genoeg niet waar, ik stem idd op marktrot omdat ik niet op mijn medecrossfitter en overste, Sanca, kan stemmen. :)

ik wil mijn stem heus wel veranderen als er iets nieuws komt.

Ik weet het niet meer.

Terug
Naar boven