Fitness Seller

Forumgame 20: Weerwolven vs vampiers

Wat een veldslag vannacht haha! Karma is weer utigedeeld :thumb:

Wat hebben jimbooo en rob p nou steeds met elkaar?

en wil je dat ook of denk je van: nee laat maar zitten?

Als jimbooo de hoofdweerwolf was was jij denk sws al ed gebeten is het niet?

Probeer je jimbooo nu te redden? natuurlijk zou jimbooo niet op rob gaan, dat zou wel de duidelijkste hint naar jimbooo zijn dan. Ze zitten gewoon in tzelfde team en jimbooo is de opperwolf en rob het nederige hulpje.

Probeer je jimbooo nu te redden? natuurlijk zou jimbooo niet op rob gaan, dat zou wel de duidelijkste hint naar jimbooo zijn dan. Ze zitten gewoon in tzelfde team en jimbooo is de opperwolf en rob het nederige hulpje.
Als Jimbooo de wolf is zou hij waarschijnlijk niet op Rob gaan nee. Te duidelijk hint en bovendien zie ik die twee ook niet zo snel samenspelen.

Maar waarom Jimbooo? Alleen omdat ze even lang zijn?

Als Jimbooo de wolf is zou hij waarschijnlijk niet op Rob gaan nee. Te duidelijk hint en bovendien zie ik die twee ook niet zo snel samenspelen.

Maar waarom Jimbooo? Alleen omdat ze even lang zijn?

Jimboo om zijn manier van spelen, en heeft enkel nog maar op goede gestmd

Ik heb helemaal niks tegen rob p, mensen zeggen dat alleen omdat wij de afgelopen 3 potjes in het tegenovergestelde team zaten en ik hem er steeds uit probeerde te werken (wat in alle 3 potjes ook klopte :rolleyes:)

Ik heb helemaal niks tegen rob p, mensen zeggen dat alleen omdat wij de afgelopen 3 potjes in het tegenovergestelde team zaten en ik hem er steeds uit probeerde te werken (wat in alle 3 potjes ook klopte :rolleyes:)

laat je het over je kant gaan dat ie zei dat je een kleine Johnson had?

Zitten Rob en jimbooo ons niet te trollen om ons vervolgens tegen elkaar op te stoken?

Even terug zitten lezen (best leuk trouwens) en in de Z1000 game zaten jullie in hetzelfde kamp en stemde je toch op hem.

Daarop reageerde ik al met dat jij hoe dan ook altijd op Rob P stemt, toen had je die naam kennelijk al.

lol boddin wat ben jij een trieste kneus

huh?

Terug
Naar boven