AndroidHealthClinic

Forumgame 20: Weerwolven vs vampiers

Maar zal ff op penose letten, normaal is hij heel actief en altijd wel wat inzichten, nu is t een stem hier, niets daar, en een beet er tussendoor, ik heb jou door weerwolf!
)

Klopt normaal ben ik wel wat actiever alleen heeft dit andere reden dan dat jij denkt..
Ben er afgelopen potjes ook heel snel uit gegaan en dat wilde ik dit keer zeker voorkomen.

Als jij belachelijk doet tegen mij, doe ik belachelijk terug.

Denk dat penose jaloers is op de semi-homo-relatie tussen robp en jimbooo omdat hij er graag bij wilde?

Golderado speelt deze game ook heel anders dan ik van hem gewend ben. Niet al te actief, maar vooral niet al te inhoudelijk.
Vorige game deed hij dat ook en toen was hij cult.

Zijn stem op mij op dag 1 hou ik bij deze redenering zeker in het achterhoofd. :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Bom 1

BOEM!

Vanuit het bos weerklinkt een krachtige explosie die zelfs in het dorp nog enkele ramen laat barsten. Op het dorpsplein landt na enkele seconden een hand. De bewoners vertrekken meteen naar het bos om te kijken wat daar gebeurd is.

Flashback

2 dagen eerder was bommenjongen z1000 in een slechte bui. Hij besloot een goede lading explosieven te maken en hiermee een dorpgenoot op te blazen. Hij maakte zeer zorgvuldig het pakketje klaar en ging er vervolgens mee naar het dorp, waar de bewoners nog steeds aan het praten waren over de dood van Boddin. Daar ging hij zijn slachtoffer opzoeken om die de verrassing van zijn leven te bezorgen.

Terug naar vandaag

De burgers zijn aangekomen op de plaats van de ontploffing. Er liggen ledematen overal. Het duurt even voor ze genoeg delen samengebracht hebben. Wanneer het gezicht grotendeels gereconstrueerd is, zien ze eindelijk wie het was:

Het was...
z1000 zelf. Hij vergat de explosieven bij Alley cat aan te brengen en had ze nog steeds op zak toen hij werd gedood door het hulpje van de opperweerwolf. Zijn dode lichaam is zonet ontploft en in duizenden stukken over het bos geblazen.

z1000 was niet de bommenexpert maar de amateur. Hij is nog steeds dood.

wow z1000 jij suckt wel heel hard in dit spelletje, je blijft gewoon doodgaan

Even voor de aardigheid een aantal quotes van Stefanovich. Ik heb er volgens mij geen gemist, ben alleen op een gegeven moment gestopt.

Nog 14 karmapuntjes en dan ben ik level 2 :cool:

Denk dat wij allemaal enigszins wel ijdel zijn ;)

Teveel karma gegeven afgelopen 24uur :(

Heel slim ik pikte ze er mijn eerste potje zo uit ;)

Wat een veldslag vannacht haha! Karma is weer utigedeeld :thumb:

Deze man moet toch op de achtergrond een rol spelen? Anders slaat zijn deelname nergens op.

Even voor de aardigheid een aantal quotes van Stefanovich. Ik heb er volgens mij geen gemist, ben alleen op een gegeven moment gestopt.

Deze man moet toch op de achtergrond een rol spelen? Anders slaat zijn deelname nergens op.

Lolz... only in it for the karma :p

• Topic Starter Topic Starter
Gezien er tot nu toe nog maar 3 stemmen uitgebracht zijn, kan ik niet inschatten welke richting deze stemming op kan gaan, en kan ik dus ook nog niet aan het verhaal beginnen. Vanavond als ik thuiskom dus wat meer werk, dus jullie moeten dan maar wat meer geduld hebben :p

Terug
Naar boven