Fitness Seller

Forumgame 20: Weerwolven vs vampiers

Ik weet niet hoe t zit met jimbooo, maar stefanovich zou best kunnen.

Ik ben vannacht een zombie geworden en ik ga beginnen met mensen op te peuzelen

Vertouw alley ook voor geen meter trouwens.

Ik twijfel beetje nu. Ga mezelf straks ff goed inlezen en dan maak ik een keuze

---------- Post toegevoegd 11 September 2013 om 17:07 ----------

Ik weet niet hoe t zit met jimbooo, maar stefanovich zou best kunnen.

Alley cult gedraagd zich ook anders dit potje

En niet luisteren naar alleycat allemaal, laten we wel wezen, hij is één van de nieuwe weerwolven en dat wisten we vanochtend al...
Hoezo?

Ik snap dat je het verwacht, ik zelf stiekem ook wel. Maar dat betekent niet dat het zo is. De vampieren hebben mij ook niet uitverkoren.
Goede kans dat ik vannacht wel aan de beurt ben ja, nu er geen hybride meer kan ontstaan. Maar er is altijd nog een jager.

alley cat

Denk dat ik zo aardig juist zit.

Ik denk dat alley de nieuwe wolf is en niet de opperwolf

Dit, nog niet echt een idee wie wel de opperwolf is, maar kdenk dat jimbooo een goed begin is, zo niet dan ff kijken naar de minder actieve deelnemers.

---------- Post toegevoegd 11 September 2013 om 17:26 ----------

Als iemand nog wat overeenkomsten vindt tussen imbaatwork en iemand anders, vergeet ze niet te posten dan!

• Like
Waarderingen: Guts
Ik stel voor voor jomboo te gaan anders.

Jimbooo is geobsedeerd door mijn geile voorkomen. Hij is tot op het bot verliefd maar sinds de afwijzing kan hij niks anders meer dan mij lastig vallen. Het wordt tijd voor Jimbooo dat we hem uit zijn enorme leiden gaan verlossen. Het begint namelijk een beetje zielig te worden.

Hebben we een onderbouwing voor jimbooo?

Mijn stem op hem :p
Vaak is jimbooo een van de meest actieve in het zoeken naar hints, maar nu even niet. Kan zijn dat hij druk is (ik ben hyprocriet, i know), maar wellicht evilside.

Hebben we een onderbouwing voor jimbooo?

Mijn stem op hem :p
Vaak is jimbooo een van de meest actieve in het zoeken naar hints, maar nu even niet. Kan zijn dat hij druk is (ik ben hyprocriet, i know), maar wellicht evilside.
Dat is echt pure crap, jimbooo zoekt nooit oplossingen. Dus of jij probeert aandacht af te leiden markrot of jw lult maar wat

• Like
Waarderingen: Guts
Dat is echt pure crap, jimbooo zoekt nooit oplossingen. Dus of jij probeert aandacht af te leiden markrot of jw lult maar wat

Jimbooo zoekt niet naar hints? De laatste potjes niet echt maar hij heeft een aantal keer flink lopen zoeken.

Snap trouwens niet zo goed wat het nou is met jou en hem? Een van jullie moet wel evil zijn.

Stemmen op Jimbooo slaan in mijn ogen nergens op. Hij speelt hetzelfde als altijd, dus zou niet weten waarom hij verdacht is.

Stefanovich dus. Zoals hiervoor aangehaald heeft hij nog helemaal niks inhoudelijks gemeld maar post hij wel met enige regelmaat. Dat duidt erop dat hij een belangrijke rol heeft, maar niet op wil vallen.

Ik heb werkelijk geen idee nog waarop te moeten stemmen. Zie geen hints of oplossingen

Stemmen op Jimbooo slaan in mijn ogen nergens op. Hij speelt hetzelfde als altijd, dus zou niet weten waarom hij verdacht is.

Stefanovich dus. Zoals hiervoor aangehaald heeft hij nog helemaal niks inhoudelijks gemeld maar post hij wel met enige regelmaat. Dat duidt erop dat hij een belangrijke rol heeft, maar niet op wil vallen.

Stefanovich lijkt me niet.

of misschien wil je juist dat we dat denken

Terug
Naar boven