Biobeast
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 760
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik ben vannacht een zombie geworden en ik ga beginnen met mensen op te peuzelen
Ik weet niet hoe t zit met jimbooo, maar stefanovich zou best kunnen.
Hoezo?En niet luisteren naar alleycat allemaal, laten we wel wezen, hij is één van de nieuwe weerwolven en dat wisten we vanochtend al...
Ik denk dat alley de nieuwe wolf is en niet de opperwolf

Dat is echt pure crap, jimbooo zoekt nooit oplossingen. Dus of jij probeert aandacht af te leiden markrot of jw lult maar watHebben we een onderbouwing voor jimbooo?
Mijn stem op hem
Vaak is jimbooo een van de meest actieve in het zoeken naar hints, maar nu even niet. Kan zijn dat hij druk is (ik ben hyprocriet, i know), maar wellicht evilside.
Jimbooo zoekt vooral hints, de oplossing staat altijd al vast: Rob P.Dat is echt pure crap, jimbooo zoekt nooit oplossingen. Dus of jij probeert aandacht af te leiden markrot of jw lult maar wat
Dat is echt pure crap, jimbooo zoekt nooit oplossingen. Dus of jij probeert aandacht af te leiden markrot of jw lult maar wat
Stemmen op Jimbooo slaan in mijn ogen nergens op. Hij speelt hetzelfde als altijd, dus zou niet weten waarom hij verdacht is.
Stefanovich dus. Zoals hiervoor aangehaald heeft hij nog helemaal niks inhoudelijks gemeld maar post hij wel met enige regelmaat. Dat duidt erop dat hij een belangrijke rol heeft, maar niet op wil vallen.