- Waardering
- 7.879
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Even voor de aardigheid een aantal quotes van Stefanovich. Ik heb er volgens mij geen gemist, ben alleen op een gegeven moment gestopt.
Deze man moet toch op de achtergrond een rol spelen? Anders slaat zijn deelname nergens op.
Ik weet niet hoe t zit met jimbooo, maar stefanovich zou best kunnen.
Stemmen op Jimbooo slaan in mijn ogen nergens op. Hij speelt hetzelfde als altijd, dus zou niet weten waarom hij verdacht is.
Stefanovich dus. Zoals hiervoor aangehaald heeft hij nog helemaal niks inhoudelijks gemeld maar post hij wel met enige regelmaat. Dat duidt erop dat hij een belangrijke rol heeft, maar niet op wil vallen.
Wauter is niet meer zo aanwezig hoor. Maar was inderdaad wel slecht.Vanwege het niet opvallende stemmen, maar wel aanwezig zijn. Zo zou ik ook Wauter kunnen noemen maar toch![]()
Van Stefano?lloyd zal wel het hulpje zijn dan
ik ben vanavond toch dood door al die r**ards die op mij stemmen, ik hoop dat de wolfjes dan gaan winnen want op deze manier verdienen de goeden het niet![]()
donder jij nou maar op wolfVan Stefano?
Zou zeker kunnen. Als vanavond blijkt dat jij goed bent hebben we in ieder geval wat informatie. Hoop maar dat we dan nog niet te laat zijn.
Van Stefano?
Zou zeker kunnen. Als vanavond blijkt dat jij goed bent hebben we in ieder geval wat informatie. Hoop maar dat we dan nog niet te laat zijn.

Zeg, wilde jij nog karma terug hebben?