Fitness Seller

Forumgame 20: Weerwolven vs vampiers

Dus Stefano, alley of jimbooo?

Even voor de aardigheid een aantal quotes van Stefanovich. Ik heb er volgens mij geen gemist, ben alleen op een gegeven moment gestopt.

Deze man moet toch op de achtergrond een rol spelen? Anders slaat zijn deelname nergens op.

Ik ben gewoon slecht in hints zoeken en heb het verder erg druk! Sporten/werk, verder is er geen enkele hint naar dat ik slecht ben

---------- Post toegevoegd 11 September 2013 om 19:13 ----------

Ik weet niet hoe t zit met jimbooo, maar stefanovich zou best kunnen.

Omdat?

---------- Post toegevoegd 11 September 2013 om 19:14 ----------

Stemmen op Jimbooo slaan in mijn ogen nergens op. Hij speelt hetzelfde als altijd, dus zou niet weten waarom hij verdacht is.

Stefanovich dus. Zoals hiervoor aangehaald heeft hij nog helemaal niks inhoudelijks gemeld maar post hij wel met enige regelmaat. Dat duidt erop dat hij een belangrijke rol heeft, maar niet op wil vallen.

Ga je gang, morgen zal dit bewijzen dat jij slecht bent!

---------- Post toegevoegd 11 September 2013 om 19:15 ----------

Jimbooo

Vanwege het niet opvallende stemmen, maar wel aanwezig zijn. Zo zou ik ook Wauter kunnen noemen maar toch:D

Denk ook niet dat Stefano slecht is
Maarja wie is er dan wel slecht?
Frustrerend

Zal ff tussenstand maken.. brb

Ja ben benieuwd man

Ik ben 100% goed. Jimbooo start deze onzin op mij, betekent dus dat hij slecht is!

Vandaar mijn stem op Jimbooo

voor jimbooo gaan, zeker aangezien alleycat de nieuwe weerwolf de stemming een andere richting op probeert te brengen!

lloyd zal wel het hulpje zijn dan

ik ben vanavond toch dood door al die r**ards die op mij stemmen, ik hoop dat de wolfjes dan gaan winnen want op deze manier verdienen de goeden het niet :roflol:

lloyd zal wel het hulpje zijn dan

ik ben vanavond toch dood door al die r**ards die op mij stemmen, ik hoop dat de wolfjes dan gaan winnen want op deze manier verdienen de goeden het niet :roflol:
Van Stefano?

Zou zeker kunnen. Als vanavond blijkt dat jij goed bent hebben we in ieder geval wat informatie. Hoop maar dat we dan nog niet te laat zijn.

Golderado -> Jimbooo
Rob P -> Jimbooo
Jimbooo -> Stefanovich
Vincenzio -> Alley cat
Markrot -> Jimbooo
Alleycat -> Stefanovich
Stefanovich -> Jimbooo

Volgens mij was dit hem

Waarom ben ik ineens een hulpje?
:roflol:

Ik neig naar alley te gaan, maar als jimbooo zo speelt als hij nu dier valt er weinig nog te redden

Doet Dezeis nog mee?

---------- Post toegevoegd 11 September 2013 om 19:41 ----------

Of orgineel.. Die is altijd cult/slecht.

jimbooo vanwege het beschermen door alley cat

Terug
Naar boven