MuscleMeat

Forumgame 20: Weerwolven vs vampiers (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je hoeft toch geen hints te zien om mensen te kunnen verdenken en mee te zoeken naar verdachten?

Eerlijk gezegd vond ik het vragen naar karma soms best storend. Af en toe leek het topic meer op een spam topic dan op een weerwolf spel.
 
Je hoeft toch geen hints te zien om mensen te kunnen verdenken en mee te zoeken naar verdachten?

Eerlijk gezegd vond ik het vragen naar karma soms best storend. Af en toe leek het topic meer op een spam topic dan op een weerwolf spel.

Karma?

Ik stoorde me er niet zo aan. Vond het wel leuk te zien dat de doden nog mee lazen.
 
Idd, stoor me d'r ook niet zo aan. Alleen sanca overtrad de regels laatste game door gamekarma te geven met ''doe ff snel veranderen'' als karma op mijn post waarin ik op hem stemde :D
 
Gohja, ik heb liever niet dat je posts plaats speciaal om te vragen achter karma. Ik verwacht wel van elke deelnemer dat ze een beetje actief zijn en niet één stempost per dag plaatsen.
 
Ik stoorde me er niet zo aan. Vond het wel leuk te zien dat de doden nog mee lazen.
Van de doden stoor ik me er ook niet aan, inderdaad leuk dat ze er nog bij zijn. Maar zoals Stefano vorige game vond ik toch wat erover.

Post gewoon iets zinnigs, dan krijg je waarschijnlijk alsnog je karma.
 
Van de doden stoor ik me er ook niet aan, inderdaad leuk dat ze er nog bij zijn. Maar zoals Stefano vorige game vond ik toch wat erover.

Post gewoon iets zinnigs, dan krijg je waarschijnlijk alsnog je karma.

Lijkt mij het beste om hem volgende pot maar wat vaker over te slaan met karma.
 
Van de doden stoor ik me er ook niet aan, inderdaad leuk dat ze er nog bij zijn. Maar zoals Stefano vorige game vond ik toch wat erover.

Post gewoon iets zinnigs, dan krijg je waarschijnlijk alsnog je karma.

Met de doden ga ik in mijn game nog iets speciaals doen maar daarover morgen meer:)
 
Ik ben ook in
 
Zombies!
 
Al 12 deelnemers en ik moet het topic nog openen
 
Dat hij iedereen in de gaten houdt!
 
In het volgende potje dan wel geen zolders als tip, please


of baarden



of mannelijke mannen
 
PLS open een topic. Karmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
 
Karma please :( ik loop ver achter
 
Back
Naar boven