XXL Nutrition

Forumgame 22: Zwart en wit.

Ga jij nu iedereens idee van een mogelijk hint gewoon direct afschieten? Ik verwijt ten minste mensen niet direct op basis van een half woord.

Ivm met de cijfercode:

5 en 3 komen er vaak in voor maar ik heb nog geen oplossing kunnen vinden. Als je het onderverdeeld in stukken van drie cijfer s kom je wel twee keer 453 tegen. Toeval?

Wat een onzin er valt gewoon niks te zeggen. Kan wel met idiote dingen gaan gooien maar heeft weinig zin. Enige wat je dan doet is het risico nemen er een burger met een verzonnen hint te laten hangen.

Waar zie je mij een hint aanhalen jegens Sanca ?
Heb het nergens over een hint gehad.

Ga jij nu iedereens idee van een mogelijk hint gewoon direct afschieten? Ik verwijt ten minste mensen niet direct op basis van een half woord.

Ivm met de cijfercode:

5 en 3 komen er vaak in voor maar ik heb nog geen oplossing kunnen vinden. Als je het onderverdeeld in stukken van drie cijfer s kom je wel twee keer 453 tegen. Toeval?

Sorry hoor.

Ivm met de cijfercode:

ja;)

Ben er weer

Eerste rondes stemmen is loterij. Geen flauw idee. Morgen nog maar eens goed lezen, baard van Sanca zou te simpel zijn of dat is juist de bedoeling...

Dank je

Trouwens, Markrot die aids kreeg van een n*ger. Was dat geen idee van Whami?
Was iemand anders zijn idee. Moet je zelf maar voor terug kijken.

---------- Post toegevoegd 29 September 2013 om 22:30 ----------

Ik ga slapen en morgen ben ik laat terug thuis, normaalgezien zal ik wel nog kunnen stemmen. Voorlopig stem ik dan maar Killy

z1000

+1
Ben er zeker van dat hij nu de wolf al kent, ook ongeacht zijn rol :o

Lijkt mij sterk. Alley cat had schrik dat de wolf te snel herkenbaar zou zijn dus ik vermoed dat er geen of dan toch een heel moeilijke hint inzit die leid naar de wolf.

Komt er vandaag nog een verhaal of moeten we blindelings stemmen ?

Terug
Naar boven