Fitness Seller

Forumgame 22: Zwart en wit.

Die baard is gewoon een grap, zou wel een heel duidelijk hint zijn anders :roflol:

Sanca, mijn (voorlopige) stem op Whami had niets te maken met de post van Unknown ;) En waarschijnlijk verander ik die stem ook nog wel :)

Heb ik gedaan en ik weet ook dat mijn post niks te maken had met het stemgedrag van woopy dus kan daaruit ook concluderen dat je het verkeerd leest.

Maar om je tevreden te houden. Ik had in die post het verhaal van Alley Cat geciteerd.
Vind je me nu nog steeds verdacht?

Thanks guys :o

Gaat hem er niet om dat een steeg en een alley in het verhaal staan, als ze gewoon zonder veel woorden eromheen zouden staan zou het geen probleem zijn. Maar hier wordt duidelijk gezegd dat een man met een filnke baard veel met n*gers werkt, als het andersom had geweest, een man met een flinke baard die veel met witten werkt, er had gestaan had jij het zeker als verdediging voor jezelf gebruikt mocht je het nodig hebben.

Maar, is nog tot morgenavond dus kan nog van alles gebeuren, ik hou alleen rekening met deze hint, is altijd beter dan compleet blind te gaan stemmen :)

edit; dacht dat ik sanca quotte, diaphie dus, nog één die sanca gaat beschermen, dan vraag ik jou, waarom niet op sanca en wel op iemand anders van wie we het ook niet zeker weten, of weet jij iets wel zeker?

Omdat stemmen op sanca hierom retarded is

Heb m'n conclusies nog niet getrokken, maar jullie drie ga ik zeker in de gaten houden, alleen n*gers gaan compleet tegen mogelijke oplossingen van hints in ipv proberen hints op te lossen.

Heb m'n conclusies nog niet getrokken, maar jullie drie ga ik zeker in de gaten houden, alleen n*gers gaan compleet tegen mogelijke oplossingen van hints in ipv proberen hints op te lossen.

Kom dan met HINTS en niet met getroll van Alley, I'll keep my eye on you, n*gger

Als ik jou was zou ik iedereen in de gaten houden!

---------- Post toegevoegd 29 September 2013 om 18:54 ----------

Beetje een standaard en safe antwoord.. Jammer.

?

Wat een onzin er valt gewoon niks te zeggen. Kan wel met idiote dingen gaan gooien maar heeft weinig zin. Enige wat je dan doet is het risico nemen er een burger met een verzonnen hint te laten hangen.

Sommige mensen maken wel snel conclusies in mijn ogen.

Moeten we nou vandaag al stemmen? dacht dat het morgen begon

Moeten we nou vandaag al stemmen? dacht dat het morgen begon

Mag al stemmen tot morgen.

---------- Post toegevoegd 29 September 2013 om 19:18 ----------

Ik heb overigens gisteren een fijn gevoel overgehouden aan een bruine jongen.

Had na strongmantraining met broertje samen 3 kg kip op... Daarna echt op de wc helemaal leeg gelopen.
Voelde erg goed.

Dit slaat echt nergens op :roflol: Het is dat het te stom is om zo als n*ger te spelen anders ging ik nu al voor jou.

Ff teruglezen vnv, geen tijd gehad gister en vandaag, werk --> stappen --> werk.

Lol peepz, calm down... In het beginverhaal staan zelden tips over rollen... Het beginverhaal is een trollverhaal. Verwijzingen naar iedereen, het steegje, de baard, ... Kom op zeg als je daar allemaal tips in ziet ben je sterk bezig!

mj-laughing.gif

Trouwens, Markrot die aids kreeg van een n*ger. Was dat geen idee van Whami?

Terug
Naar boven