XXL Nutrition

Forumgame 22: Zwart en wit.

Lijkt mij sterk. Alley cat had schrik dat de wolf te snel herkenbaar zou zijn dus ik vermoed dat er geen of dan toch een heel moeilijke hint inzit die leid naar de wolf.

In mijn eerste spel kende hij ook na dag 1 de wolf al, ook zonder hint. Onderschat hem niet :D

• Topic Starter Topic Starter
ja, of hij ziet dat de wolf op dat moment actief is en doet zo even een goede rol weggeven en haalt het daarna weg;)

grote ronde gedaan yea

De enige hint die ik zie als een mogelijke hint is de 'iets wat te prijzig' naar de Jood, maar dan zou je er achter moeten komen of Penose, Whami, Guts, Wauter of Biobeast ooit iets heeft gepost over een vriendin die moeilijk klaarkomt :o

De enige hint die ik zie als een mogelijke hint is de 'iets wat te prijzig' naar de Jood, maar dan zou je er achter moeten komen of Penose, Whami, Guts, Wauter of Biobeast ooit iets heeft gepost over een vriendin die moeilijk klaarkomt :o

Of de verwijzing die ik eerder poste naar de ventilator die hierbij gepost wordt. Ventilator was de rol van Golderado in een vorig spel dat ik organiseerde.

Of de verwijzing die ik eerder poste naar de ventilator die hierbij gepost wordt. Ventilator was de rol van Golderado in een vorig spel dat ik organiseerde.

Hmm oke, vind ik persoonlijk wat minder sterk. Je kan hem niet koppelen aan een rol alleen aan de hand van dat woord, toch? Ik neem aan dat ventilator in jouw game een slechte rol was?

Dat kunnen alleen mensen weten die die game mee gespeeld hebben dus dat denk ik niet

Alley Cat heeft meegespeeld toen geloof ik dus het zou zeker kunnen. Er zijn vaker hints naar vorige spellen

Dat kunnen alleen mensen weten die die game mee gespeeld hebben dus dat denk ik niet

Mwah beetje research mag wel gedaan worden.
Dan kan je het ook wel vinden.
Doe het overigens zelf bijna nooit, speel gewoon op gevoel.
Risico is dan wel dat je er finaal naast kan zitten. :p

Mwah beetje research mag wel gedaan worden.
Dan kan je het ook wel vinden.
Doe het overigens zelf bijna nooit, speel gewoon op gevoel.
Risico is dan wel dat je er finaal naast kan zitten. :p

Research mag zeker gedaan worden, ik merkte al dat sommigen eeuwenoude topics naar boven haalden, tevergeefs trouwens want die "hints" klopten niet :P

Research mag zeker gedaan worden, ik merkte al dat sommigen eeuwenoude topics naar boven haalden, tevergeefs trouwens want die "hints" klopten niet :P

orgineel had wel een goeie toen met een bankje te koop:roflol:

OT: die jood kan dus wel met te prijzig en golderado ook misschien.

Als je wat moeite doet kom je die info wel te weten ;)

---------- Post toegevoegd 30 September 2013 om 12:42 ----------

Ik verander mijn stem naar guts

Haha mooi om te zien hoe iedereen alweer aan de slag is :) Ook maar even snel bijlezen en wat karma verdelen.

Kan hier niks over vinden. Dus als de hint ernaar zou verwijzen dat een van hen de jood is, weten we nog niet wie. Al is het dan wel waarschijnlijk dat het Whami is, aangezien hij de n*ger imiteert.

Terug
Naar boven