wauter
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.580
Rollen waren @random gekozen via een excelsheet van Whami. Ik kon moeilijk iedereen een speciale rol geven.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Z1000.
Omdat hij vorige pot mij als eerste killde !
Hmmmm, beschuldiging zonder goede redenSpeciaal dat je specifiek dit woord gebruikt. Volgens mij kunnen we dit linken aan een cult-rol!
Wordt alleen altijd zo'n punt van gemaakt als het over gekleurden gaat opeens, mag een witte uitmaken voor alles wat je kan bedenken en we zullen het grappig vinden, gaat het opeens richting een gekleurde dan krijgen we er andere gevoelens bij lolz.
en de zwarten netjes door in de nacht iemand te doen verdwijnen, ik zeg, mooi gebalanceerd en niets mis met eens luchtig doen over racisme 

Was is er mis met wat racisme bij dit spel... Het werkt twee kanten uit vind ik, denk dat we allemaal ook wel wat racistische gedachten hebben over de denkwijze van KKK-ledenWordt alleen altijd zo'n punt van gemaakt als het over gekleurden gaat opeens, mag een witte uitmaken voor alles wat je kan bedenken en we zullen het grappig vinden, gaat het opeens richting een gekleurde dan krijgen we er andere gevoelens bij lolz.
Om maar niet stil te staan bij het feit dat beide elkaar gaan afmaken, de witten netjes door een stemmingen de zwarten netjes door in de nacht iemand te doen verdwijnen, ik zeg, mooi gebalanceerd en niets mis met eens luchtig doen over racisme
Beste voorbeeld zoals iemand zei idd het potje dat de fl**kers afgemaakt moesten worden, daar was helemaal geen sprake of er iets mis was met wat discriminatie.
Vuile k*t racist
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Jammer dat mijn karmaspuit leeg isRollen waren @random gekozen via een excelsheet van Whami. Ik kon moeilijk iedereen een speciale rol geven.
Heb je gelijk in, dus geen zorgen.Even een serieuze noot. Als eea racisme word dan trek ik mij terug. Buiten dat ik vind dat ik dat niet kan maken, gezien mijn bezigheden op het forum en dat het in strijd is met onze "huisregels" vind ik het zelf niet tof.
Ik ook niet, burger is echt een leuke rol.Ben denk ik één van de weinige die totaal geen problemen heeft me de rol "burger" zo te zien.
Ben liever burger dan cult, tempelpriester of wolf, srs.
Daar ga ik op mee. + dat hij in het vorige spel geen enkele keer gestemd heeft!
whami
Ben van plan zondagmiddag het eerste verhaal erop te zetten en dan tot maandagavond stemmen.Soit, over naar serieuze zaken nu. Beginnen we op maandag?