AndroidHealthClinic

Forumgame 22: Zwart en wit.

Was is er mis met wat racisme bij dit spel... Het werkt twee kanten uit vind ik, denk dat we allemaal ook wel wat racistische gedachten hebben over de denkwijze van KKK-leden :D Wordt alleen altijd zo'n punt van gemaakt als het over gekleurden gaat opeens, mag een witte uitmaken voor alles wat je kan bedenken en we zullen het grappig vinden, gaat het opeens richting een gekleurde dan krijgen we er andere gevoelens bij lolz.

Om maar niet stil te staan bij het feit dat beide elkaar gaan afmaken, de witten netjes door een stemming :D:D en de zwarten netjes door in de nacht iemand te doen verdwijnen, ik zeg, mooi gebalanceerd en niets mis met eens luchtig doen over racisme :)

Beste voorbeeld zoals iemand zei idd het potje dat de fl**kers afgemaakt moesten worden, daar was helemaal geen sprake of er iets mis was met wat discriminatie.

En als we er nu eens chinezen van maken ???

Was is er mis met wat racisme bij dit spel... Het werkt twee kanten uit vind ik, denk dat we allemaal ook wel wat racistische gedachten hebben over de denkwijze van KKK-leden :D Wordt alleen altijd zo'n punt van gemaakt als het over gekleurden gaat opeens, mag een witte uitmaken voor alles wat je kan bedenken en we zullen het grappig vinden, gaat het opeens richting een gekleurde dan krijgen we er andere gevoelens bij lolz.

Om maar niet stil te staan bij het feit dat beide elkaar gaan afmaken, de witten netjes door een stemming :D:D en de zwarten netjes door in de nacht iemand te doen verdwijnen, ik zeg, mooi gebalanceerd en niets mis met eens luchtig doen over racisme :)

Beste voorbeeld zoals iemand zei idd het potje dat de fl**kers afgemaakt moesten worden, daar was helemaal geen sprake of er iets mis was met wat discriminatie.

Tegenwoordig en zeker op dit forum word er met zoveel gelachen maar soms word er een beetje op een absurde manier een grens getrokken. Dat je met dingen zoals kanker niet lacht begrijp ik voor de volle 100%. Lachen met dikke mensen, joden, domme mensen het kan allemaal maal maar een persoon met een andere huidskleur is dan opeens taboe.

En laat het duidelijk zijn. Ik ben geen racistisch, het is niet omdat ik eens een mopje maak dat mijn levensdenkwijze zo is. Ik heb me altijd verzet tegen discriminatie en zal dat ook blijven doen maar eens een mopje moet kunnen. Ik ken genoeg Afrikanen die zelf mopjes over hun huidskleur of de vooroordelen maken.

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

IN (ik ben overigens 1/1000 zwart dus ik keur dit topic niet goed.)

• Topic Starter Topic Starter
Even een serieuze noot. Als eea racisme word dan trek ik mij terug. Buiten dat ik vind dat ik dat niet kan maken, gezien mijn bezigheden op het forum en dat het in strijd is met onze "huisregels" vind ik het zelf niet tof.
Heb je gelijk in, dus geen zorgen.

Ik ben ook echt geen racist hoor, mijn beste vriend kent een n*ger.

---------- Post toegevoegd 26 September 2013 om 17:12 ----------

Ben denk ik één van de weinige die totaal geen problemen heeft me de rol "burger" zo te zien.

Ben liever burger dan cult, tempelpriester of wolf, srs.
Ik ook niet, burger is echt een leuke rol.

Niets mis met n*gers. Integendeel.

Iedereen zou er eentje moeten hebben!
yes, old

Soit, over naar serieuze zaken nu. Beginnen we op maandag?

• Topic Starter Topic Starter
Soit, over naar serieuze zaken nu. Beginnen we op maandag?
Ben van plan zondagmiddag het eerste verhaal erop te zetten en dan tot maandagavond stemmen.

Zaterdag ben ik er waarschijnlijk niet maar dan hebben we in ieder geval morgen nog om eventueel wat kritische noten te kraken over de rollen, en om (al dan niet flauwe) grapjes te maken.

Stuur ook nog wel wat pm's naar mensen.

Misschien wil jesaja dit spelletje wel meespelen :D

Terug
Naar boven