MuscleMeat

Forumgame 22: Zwart en wit.

Iemand een overzicht van de huidige stemmen?

---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 21:34 ----------

Trouwens, ik dacht dat mensen met een speciale rol dit alleen maar mochten gebruiken in de nacht?

• Topic Starter Topic Starter
Vind dat niet aan mij, maar omdat het een chaos is toch maar een keer:

Diaephi: 2
Jorgyboy: 2
Krimlo: 2
Guts
Stefanovich
Unknown
Orgineel
Golderado

Krimlo dan maar. Gaat ons een hoop vertellen.

• Topic Starter Topic Starter
Op mij stemmen vanwege een hint die ik zelf mee heb helpen oplossen :roflol:

Snap der zelf wel echt geen k*t meer van.

Heb geen reden om Krimlo te wantrouwen, maar ineens gaat het wel tussen hem, Diaephi en mezelf. Dan maar Krimlo, wegens reeds 3 stemmen tegen.

Ah ik dacht 3 op mij

Er is nog hoop

Beter gaan er mensen mee op stefanovich, vind hem stukken verdachter dan krimlo

Krimlo dan maar.

Ik ga SubGenious omwille van die Samson&Gert hint die niemand hier gelezen heeft.

Op mij stemmen vanwege een hint die ik zelf mee heb helpen oplossen :roflol:

Snap der zelf wel echt geen k*t meer van.

Heb geen reden om Krimlo te wantrouwen, maar ineens gaat het wel tussen hem, Diaephi en mezelf. Dan maar Krimlo, wegens reeds 3 stemmen tegen.

Jorgyboy ik verdedig je nondeju nog, jemig mensen, wat ****ing random dit. Ik weet ook niet meer wat ik moet zeggen om me te verdedigen, heb alles wel gezegd wat ik kan zeggen onderhand. Waarom niet op iemand anders, nu na z'n laatste paar posts niet eens op diaphi plox.

Ik ga SubGenious omwille van die Samson&Gert hint die niemand hier gelezen heeft.

Vind ik helemaal geen slechte hint, maar ik moet m'n eigen reed saven.. Als wat anderen meegaan ga ik mee, want na diaephi zijn laatste posts heb ik het idee dat hij gewoon een fout heeft gemaakt.. (waar ik dus nu op sta met m'n stem)

Krimlo, dat weet ik, maar op wie moet ik anders gaan? Het gaat tussen jou, Diaephi en mij. Ik en Diaephi hadden er twee, jij drie. Dan moest ik gewoon mee op jou gaan.

Het is inderdaad ****ing random dit, maar die S&G hint leidt toch naar de kampleider? Of ale, de burgemeester?

Anyway, Stefanovich wil ik ook wel doen?

Vind ik helemaal geen slechte hint, maar ik moet m'n eigen reed saven.. Als wat anderen meegaan ga ik mee, want na diaephi zijn laatste posts heb ik het idee dat hij gewoon een fout heeft gemaakt.. (waar ik dus nu op sta met m'n stem)
Ik heb eerlijk gezegd geen idee of jij goed of slecht bent. Liefst zou ik niemand meer uit stemmen om extra dagje te hebben om na te denken. Mogelijk dan 3 burgers + dan mss nog een door de wolf... Gaat erg snel zo.

Haha oke ik ben echt helemaal gekgemaakt, weet het echt niet meer nu.

Het is inderdaad ****ing random dit, maar die S&G hint leidt toch naar de kampleider? Of ale, de burgemeester?

Anyway, Stefanovich wil ik ook wel doen?
Die is dood. Om een quote in een verhaal te zetten moeten je iemand hem laten zeggen, mogelijk was het enkel om twijfel te zaaien over de hint dat hij die quote liet uitspreken door de burgemeester. Mss d8 hij dat het anders te makkelijk geweest zou zijn... Doordat iemand anders leider blijkt te zijn, zet dat mijn theorie toch wat kracht bij.

Hoezo subgenious dan ? Zeg snel

4e keer stemwissel vandaag, gaat toch niemand op stefanovich anders

subgenious

Toch niet op Stefanovich, Subgenious maar, vind de hint niet slecht.

---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 20:54 ----------

De kampleider is al dood.

Daarom net. Die hint zou moeten leiden naar de kampleider, maar die is al dood. De burgemeester uit Samson en Gert is toch niet slecht? Hint leidt bij mijn weten dan naar een goede..

Subgenious dan maar, ik zie zo 1,2,3 geen reden om op Stefanovich te stemmen.

En Jorgy en Diaephi beter stem je op Sub als je de goede kant wil helpen..

SubGenius dan.

Maar als het een goede is, dan reken ik jullie dat aan verdomme!

Terug
Naar boven