Fitness Seller

Forumgame 22: Zwart en wit.

jimboo voor het stemmen zonder reden op mij en het volgen van unknown. Unknown die strooit naar mijn idee gewoon random met een stem. Diaephi stem ik dan maar niet op omdat ie iig z'n stem van me afhaalt..

jimboo voor het stemmen zonder reden op mij en het volgen van unknown. Unknown die strooit naar mijn idee gewoon random met een stem. Diaephi stem ik dan maar niet op omdat ie iig z'n stem van me afhaalt..
doe dat joh :o

---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 22:33 ----------

je postgedrag zegt ook al genoeg

doe dat joh :o

---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 22:33 ----------

je postgedrag zegt ook al genoeg

Ja en wat zegt jouw postgedrag? Eerst op unknownDBB stemmen om hem vervolgens blind te volgen - zonder dat hij een reden opgeeft of dat jij een reden geeft- op mij?

Laatst bewerkt:
Wacht nu potverdomme dat volgende verhaal eens af in plaats van weeral met beschuldigingen heen en weer te zwieren gebaseerd op geen ****!

What the hell man. Ben nu thuis en lees alles na. Wat een chaotische ronde :roflol: Iedereen bleef maar van stem veranderen.
Geniaal die hint op Subgenius ja, sloeg ook weer op veel. De burgemeester zegt een zin en dan zouden we moeten veronderstellen dat die zin over een slechte gaat. Wat voor achterlijke hint zou dat geweest zijn als die echt zo bedoeld was :rolleyes:

Meh, morgen another day. Morgen niet trainen, kan ik nog es meevolgen tot aan de stemming :)

Zie niet waar je op doelt Wauter, maar het zal wel je bedoeling zijn dat men dat niet ziet.

Denk dat hij wil zeggen dat de leugenaar zijn ding gedaan heeft aangezien subgenius evenveel stemmen had als krimlo. Snap alleen niet waarom hij het niet gewoon zo zegt ipv er mysterieus over te doen ???

Denk dat hij wil zeggen dat de leugenaar zijn ding gedaan heeft aangezien subgenius evenveel stemmen had als krimlo. Snap alleen niet waarom hij het niet gewoon zo zegt ipv er mysterieus over te doen ???

Even natellen dadelijk voor de zekerheid dan.

De fopneger is most likely iemand die op krimlo stemde of iemand die zinloze stem uitgebracht heeft en in het geheim dan naar SubGenious overgegaan is.
Krimlo kan dus de fopneger niet zijn, en iedereen die op SubGenious stemde kan de fopneger niet zijn. Met deze info zijn we wel iets maar niet veel.

De fopneger heeft dus inderdaad zijn werk gedaan. Snap niet echt in waarom mensen dit niet inzien en ook nog eens zeggen dat ik zo mysterieus doen tenzij ze hiermee iets willen bereiken natuurlijk.

Als je de rol bekijkt van de fopneger zie je dat hij in de beginfase niet weet wie de hoofneger of andere n*gers zijn. Daaruit zou je dus logisch gezien kunnen besluiten dat de fopneger ondertussen al een n*ger geraden heeft en ondertussen de andere n*gers ook kent. Anders zou de stemming in een andere richting duwen niet echt slim zijn, al zeker niet als het een gelijkstand is en je zo de rol verraad. De clue die we hebben is dat hij minimaal even vaak moet stemmen in het topic als hij een naam kan doorgeven via PM wat me bij deze hectische dag doet vermoeden dat hij dit wel een aantal keer gedaan heeft. De stemmen waren:

Wauter guts=>jorgyboy
z1000 Jorgyboy=>orgineel
Whami FabulaActaEst=>tremendes=>subgenius
diaephi Tremendens=>sanca=>krimlo=>stefanovich=>subgenius
Jimbooo Unknowndbb=>krimlo
Biobeast Orgineel=>diaephi=>guts
krimlo unknowndbb=>stefanovich=>subgenius
Jorgyboy krimlo=>subgenious

De mensen die gestemd hebben op subgenius vallen al af. Dus zou alleen z1000, jimbooo of biobeast de fopneger kunnen zijn.

Omdat het vrij zeker leek dat krimlo eruitging en opeens de stemming naar subgenius ging vermoed ik dat de cults in actie geschoten zijn. Daarom stem ik dan ook vandaag op:

Krimlo

Ik weet niet of ik vandaag nog een deftige stem ga kunnen uitbrengen wegens zaken dus doe ik het nu maar.

De fopneger heeft dus inderdaad zijn werk gedaan. Snap niet echt in waarom mensen dit niet inzien en ook nog eens zeggen dat ik zo mysterieus doen tenzij ze hiermee iets willen bereiken natuurlijk.

Als je de rol bekijkt van de fopneger zie je dat hij in de beginfase niet weet wie de hoofneger of andere n*gers zijn. Daaruit zou je dus logisch gezien kunnen besluiten dat de fopneger ondertussen al een n*ger geraden heeft en ondertussen de andere n*gers ook kent. Anders zou de stemming in een andere richting duwen niet echt slim zijn, al zeker niet als het een gelijkstand is en je zo de rol verraad. De clue die we hebben is dat hij minimaal even vaak moet stemmen in het topic als hij een naam kan doorgeven via PM wat me bij deze hectische dag doet vermoeden dat hij dit wel een aantal keer gedaan heeft. De stemmen waren:

Wauter guts=>jorgyboy
z1000 Jorgyboy=>orgineel
Whami FabulaActaEst=>tremendes=>subgenius
diaephi Tremendens=>sanca=>krimlo=>stefanovich=>subgenius
Jimbooo Unknowndbb=>krimlo
Biobeast Orgineel=>diaephi=>guts
krimlo unknowndbb=>stefanovich=>subgenius
Jorgyboy krimlo=>subgenious

De mensen die gestemd hebben op subgenius vallen al af. Dus zou alleen z1000, jimbooo of biobeast de fopneger kunnen zijn.

Omdat het vrij zeker leek dat krimlo eruitging en opeens de stemming naar subgenius ging vermoed ik dat de cults in actie geschoten zijn. Daarom stem ik dan ook vandaag op:

Krimlo

Ik weet niet of ik vandaag nog een deftige stem ga kunnen uitbrengen wegens zaken dus doe ik het nu maar.
Vraag me eigenlijk ook af of wanneer de fopneger een n*ger raad, dit niet in een verhaal gezegd wordt dat hij de n*gers nu kent? Ik heb de verhaaltjes nu niet héél erg aandachtig gelezen wegens tijdsgebrek.
Zou evengoed een gok kunnen geweest zijn van de fopneger en dat hij naar Krimlo dan ook gaat vragen deze nacht. Dus als in het ochtend verhaal gezegd wordt dat de fopneger zich bij de n*gers gevoegd heeft dan is Krimlo zeker extra verdacht.

Zou je niet wachten of je überhaupt vannacht overleefd hebt? :)

Terug
Naar boven