Fitness Seller

Forumgame 22: Zwart en wit.

Nou ik ben trainen boys, stem op Krimlo want dat is een n*ger.
Mocht het niet zo zijn dan pleeg ik morgen zelfmoord.

IMBAatwork → Uknowndbb
Wauter → Guts
Z1000-origineel
Guts→Diaephi
Woopy→Golderado
Origineel→Boddin
Uknowndbb→krimlo
Diaephi→krimlo
Jimbooo→krimlo
Krimlo --> origineel

In dat, biobeast, geval ga ik op unknowndbb draag eerst maar is een reden aan om mij eruit te stemmen.

Laatst bewerkt:
K heb 3 stemmen, epic

Oh ja leuk, net 2 burgers er uit, laten we er nog een liquideren! Nou ja geen idee of Krimlo goed of slecht is. Is er enige reden om te stemmen tegen hem? Of willen we gewoon eerst zo veel mogelijk burgers doden :rolleyes:.

Mijn stem staat blanco Krimlo, ik wil iemand hebben die na Fabulaestact op tremendes stemde

Persoonlijk wantrouw ik IMBA, omdat hij nogal snel Tremendes beschermt de afgelopen twee dagen. Die homorollen zijn er toch uit he, ofniet?

Ik heb Tremendes naar mijn weten geen seconde verdedigd, al had dat in dit geval geen verkeerde zet geweest.

JIJ aan de andere kant bent voor mij nu wel erg verdacht...

Mijn stem staat blanco Krimlo, ik wil iemand hebben die na Fabulaestact op tremendes stemde

Diaephi, en toen unknowndbb zeker was van krimlo ging hij snel mee. Kan ook een zet zijn van unknown om er nog snel vandaag een burger uit te spelen aangezien hij misschien één van deze dagen zich laat uitschrijven.

---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 21:03 ----------

Ik ga voor Jorgyboy vanwege de wortelhint.

Diaephi, en toen unknowndbb zeker was van krimlo ging hij snel mee. Kan ook een zet zijn van unknown om er nog snel vandaag een burger uit te spelen aangezien hij misschien één van deze dagen zich laat uitschrijven.

Had nog geen tijd om te kijken op wie diaephi hiervoor zat, maar ga ik zeker op mee Diaephi. Twee slechte stemmen op 1 dag, smells bad.

Wauter ga mee op diaephi, jorgyboy verdedigde tremendes.

Alley poesje, wat gebeurd er met de stemmen die nog op tremendes stonden. Geld dit nog als resultaat?

---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 21:03 ----------

Ik ga voor Jorgyboy vanwege de wortelhint.

**** t, ga ik wel op mee, weet het totaal niet tussen krimlo en unknown.

jorgyboy

mocht ook die fout zijn, dan moet alley eens duidelijk zijn eigen hints onder de loep nemen...

Diaephi sorry bro

Terug
Naar boven