UnknownDBB
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 911
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb even al zijn post gelezenNou ik ben trainen boys, stem op Krimlo want dat is een n*ger.
Mocht het niet zo zijn dan pleeg ik morgen zelfmoord.
Nou ik ben trainen boys, stem op Krimlo want dat is een n*ger.
daar houd ik je aanNou ik ben trainen boys, stem op Krimlo want dat is een n*ger.
Als dit geen trein is zou ik het ook niet meer weten.Ik zou het zelfde gedaan hebben als er een syndrome of d... euh * lief zijn remember whami * ... euh ik bedoel als een speler een 'kleine' fout maakt.
Wie stemden erop Trem Of ging wel heel erg makkelijk mee?
Persoonlijk wantrouw ik IMBA, omdat hij nogal snel Tremendes beschermt de afgelopen twee dagen. Die homorollen zijn er toch uit he, ofniet?
Hou je er aan, als Krimlo straks sterft en goed blijkt stem ik morgen op jou. Want dat zou betekenen 3 burgers er uit in 1 dag tijd.Nou ik ben trainen boys, stem op Krimlo want dat is een n*ger.
Mijn stem staat blanco Krimlo, ik wil iemand hebben die na Fabulaestact op tremendes stemde
Diaephi, en toen unknowndbb zeker was van krimlo ging hij snel mee. Kan ook een zet zijn van unknown om er nog snel vandaag een burger uit te spelen aangezien hij misschien één van deze dagen zich laat uitschrijven.
Had nog geen tijd om te kijken op wie diaephi hiervoor zat, maar ga ik zeker op mee Diaephi. Twee slechte stemmen op 1 dag, smells bad.
Wauter ga mee op diaephi
Diaephi, en toen unknowndbb zeker was van krimlo ging hij snel mee. Kan ook een zet zijn van unknown om er nog snel vandaag een burger uit te spelen aangezien hij misschien één van deze dagen zich laat uitschrijven.
---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 21:03 ----------
Ik ga voor Jorgyboy vanwege de wortelhint.