MuscleMeat

Forumgame 22: Zwart en wit.

Duidelijk cult treintje op mij nu, iedereen die mijn post terugleest kan zien dat ik mijn rol al lang verklapt heb

Had nog geen tijd om te kijken op wie diaephi hiervoor zat, maar ga ik zeker op mee Diaephi. Twee slechte stemmen op 1 dag, smells bad.

Wauter ga mee op diaephi, jorgyboy verdedigde tremendes.

Jorgiboy wantrouwde mij omdat hij vond dat ik Tremendes beschermde... lezen kerel.

Duidelijk cult treintje op mij nu, iedereen die mijn post terugleest kan zien dat ik mijn rol al lang verklapt heb

Wil je zeggen dat jij je niet raar gedraagt dan? Je stemt eerst op Tremendes die goed blijkt te zijn, en vervolgens volg je Unkown blind (tenzij je een n*ger bent) op mij? Er is geen enkele aanleiding om op mij te stemmen, en als die er blijkbaar wel is heb ik 'm in ieder geval nog niet voorbij zien komen.

---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 20:13 ----------

Jorgiboy wantrouwde mij omdat hij vond dat ik Tremendes beschermde... lezen kerel.

Waarom is Tremendes ineens een mogelijke n*ger? Dikke lul is bs want dat heeft iedereen hier.

Unknown snap ik nog, omdat hij naar Markrot ging, maar ik kon hem gisteren wel volgen in zijn redenering. Liever iemand eruit waar we niets aan hebben en die zowiezo dood ging, dan gokken op een burger en zoals altijd fout zitten.

Golderado is enkel n*ger, als Unknown dat ook is, toch?

.

Wil je zeggen dat jij je niet raar gedraagt dan? Je stemt eerst op Tremendes die goed blijkt te zijn, en vervolgens volg je Unkown blind (tenzij je een n*ger bent) op mij? Er is geen enkele aanleiding om op mij te stemmen, en als die er blijkbaar wel is heb ik 'm in ieder geval nog niet voorbij zien komen.

---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 20:13 ----------

.

Jo iedereen gedraagd zich raar, ik moet toch wat.

“Aan allen die gekomen zijn, proficiat. Aan allen die niet gekomen zijn, ook proficiat”

Herinneren jullie deze nog uit het eerste verhaal?

Ik moest deze perse verwijderen omdat hij naar de kampleider zou verwijzen... Ondertussen weten we wie de kampleider is (was). Dus ik denk dat ik toch juist zat.

Dat is een quote van de burgemeester uit Samson & Gert. S&G -> SubGenious.

“Aan allen die gekomen zijn, proficiat. Aan allen die niet gekomen zijn, ook proficiat”

Herinneren jullie deze nog uit het eerste verhaal?

Ik moest deze perse verwijderen omdat hij naar de kampleider zou verwijzen... Ondertussen weten we wie de kampleider is (was). Dus ik denk dat ik toch juist zat.

Dat is een quote van de burgemeester uit Samson & Gert. S&G -> SubGenious.

Je zat juist terwijl fab de kampleider was?

Guts , vind hem.rare posts hebben, heb meerdere paginas teruggelezen

• Topic Starter Topic Starter
Alley poesje, wat gebeurd er met de stemmen die nog op tremendes stonden. Geld dit nog als resultaat?

Die zijn gewist. Ben wel bereid om deze stemming over te slaan als de meerderheid blanco stemt. Iets met terugtrekken en hergroeperen.

stefanovich

Was gister al verdacht en stemde vandaag ook op tremendes

Je zat juist terwijl fab de kampleider was?
Ja daarom denk ik dat ik juist zat. In het verhaal zegt de kampleider die quote en daarom dacht men dat hij naar de kampleider zou verwijzen. Maar volgens mij verwijst hij gewoon naar een cult. Die quote is te opvallend om geen tip te zijn.

Terug
Naar boven