XXL Nutrition

Forumgame 22: Zwart en wit.

Kijk eens goed naar de stemming en de uitslag

Iemand heeft vandaag zijn rol uitgespeeld tijdens/na de stemming. Meer ga ik er niet over zeggen.

en ook nog eens zeggen dat ik zo mysterieus doen tenzij ze hiermee iets willen bereiken natuurlijk.

Ik wil er niets mee bereiken of insinueren, maar ipv eerst 2 posts vaag te blijven, kan je ook evengoed meteen zeggen "de fopneger heeft zijn ding gedaan jongens!". Het is uiteindelijk info die zoals je zelf zegt niet moeilijk te achterhalen is en die ook niet geheim is.
Maar ik ken je ondertussen al genoeg om te weten dat het wel je stijl is om af en toe een beetje mysterieus te willen doen over triviale dingen :o

De fopneger is toch pas een n*ger als hij een n*ger geraden heeft? (top zin )
Dit zou dan in een verhaal vermeld zijn en volgens mij heb ik dit nergens gezien... .?

• Topic Starter Topic Starter
[FONT=Calibri, sans-serif]Nacht 2[/FONT]

[FONT=Calibri, sans-serif]Het is nacht 2 en de vorige dag was een dag die de Kampers niet snel zullen vergeten. De aanslag van Tremendes dreunt nog na in een ieders oren en er zijn genoeg Kampers die deze nacht de slaap maar moeilijk kunnen vatten.[/FONT]

[FONT=Calibri, sans-serif]Jimbooo is zelfs naar het dorp gegaan en daar aan de bar gaan zitten. Het was geen slechte dag voor hem, maar hij heeft wel nog wat honger. Onbegrijpelijk dat Sanca hem die kip niet heeft laten frituren. [/FONT]
[FONT=Calibri, sans-serif]Hij bestelt een biertje, waarop de barman zegt: “Dat is goed, maar schiet alsjeblieft op want de Zwarte Ridder komt zo”. Hij denkt er het zijne van en drinkt rustig zijn biertje op. Daarna bestelt hij er nog eentje en krijgt hem ook, maar de barman waarschuwt nog een keer “Schiet nou maar op, de Zwarte Ridder komt zo”. Jimbooo merkt dat de rest van de bar langzaam leeg begint te lopen en als hij aan een vertrekkende klant vraagt wat er is antwoordt deze “De Zwarte Ridder komt zo”. Na een tijdje gaat ook de Barman zelf naar boven.[/FONT]

[FONT=Calibri, sans-serif]Niet veel later gaat de deur open en er komt een zwarte, zwaargebouwde, man binnen in pikzwarte kleren met een woeste blik. De man loopt met zware voetstappen op Jimbooo af en trekt onderweg een geweer uit zijn broek. Hij dwingt Jimbooo om hem te ppen. Jimbooo begint eraan maar het gaat de man duidelijk niet snel genoeg: “Sneller” roept hij dan ook. Jimbooo doet zijn uiterste best maar de man blijft roepen “Sneller, sneller”. Helemaal buiten adem stopt Jimbooo eventjes en vraagt aan de man “Waarom toch die haast?”. “Ja, wat denk je zelf” reageert de man “De Zwarte Ridder komt zo”. Hierna schiet hij Jimbooo door zijn hoofd en loopt zo snel hij kan het café uit. [/FONT]

[FONT=Calibri, sans-serif]Wat verderop in het Kamp is het een komische bedoeling want de uitverkorenen van zowel de Fag als de Kampbewaker liggen niet in hun bed en beide lopen voortdurend rondjes om hetzelfde kruis heen.[/FONT]
[FONT=Calibri, sans-serif]De Geestelijke komt deze nacht in actie en besluit een praatje te gaan maken met de man die gisteren voor al die opschudding heeft gezorgd. [/FONT]
[FONT=Calibri, sans-serif]De Jood berooft een onbekende en de Fopneger treft iemand die wakker is maar toch echt geen n*ger.[/FONT]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[FONT=Calibri, sans-serif]De volgende morgen wordt er weer een persoon vermist. Pas nadat er sirenes in het dorp worden gehoord beginnen de Kampers iets te vermoeden. Orgineel roept zichzelf in een vlaag van grootheidswaan uit tot tijdelijke kampleider en gaat het lichaam van Jimbooo ophalen.[/FONT]

[FONT=Calibri, sans-serif]Jimbooo is dood.[/FONT]
Hij was n*ger

Klote blanken :mad:

Vond het al raar dat jimbooo het opeens eens was met mij gister, dat heeft hij de afgelopen 2 games niet durven doen. Maar jimbooo heeft altijd al vaag gespeeld dus kan daar totaal geen rol aan koppelen :( Mooi dat de hoofdpiet dat ook niet kon :D Eens kijken wie jimbooo zoal beschuldigde en zoal verdedigde.

---------- Post toegevoegd 2 October 2013 om 10:00 ----------

Echt geen zin om de stemming van gister te gaan tellen en wie op wie heeft gestemd, zeker niet met de tremendes actie tussendoor wat voor nog meer posts zorgde. Iemand die gister een lijstje had bijgehouden tot het eind ?

Nice move n*gers ! :D

:roflol:
Die grapjes in het verhaal zijn geweldig man :D

De eerste n*ger is er alleszins uit, ook al hebben we het dan zelf niet gedaan. Verandert wel een en ander in mijn lijstje van verdachten...

Nice

Inbe4 zwaargebouwde man aan mij linken

Ga je stem maar wijzigen he Wauter. Of wordt ik nu verdacht van Hoofdpiet zijn :roflol:

Laatst bewerkt:
Zou die afbeelding van die munt slaan op de jood, fopneger of op de persoon die "toch echt geen n*ger" is ???
Ik kan er mogelijk iemand aan koppelen, maar ben niet zeker of het wel zo'n goed idee is dat te posten gezien mijn twijfel over wie het gaat... Plus dat ik ook niet zeker ben over mijn oplossing.

SANCA omdat ik een blank ben

Vandaag even wat meer meespelen, goede actie van de hoofdpiet trouwens

---------- Post toegevoegd 2 October 2013 om 11:40 ----------

Doet rob p nog mee?, :P

:roflol:

Volgens mij voelt de hoofdneger met ons mee en wou hij ons een handje helpen :D

Thanks n**ga!

Zou die afbeelding van die munt slaan op de jood, fopneger of op de persoon die "toch echt geen n*ger" is ???
Ik kan er mogelijk iemand aan koppelen, maar ben niet zeker of het wel zo'n goed idee is dat te posten gezien mijn twijfel over wie het gaat... Plus dat ik ook niet zeker ben over mijn oplossing.

Als ie naar een slechte gaat, meteen poste. Gaat het over een goede had je *berhaupt niks moeten zeggen.

Z1000 ben ik ook wel voor in. hoewel UnknownDBB van mij ook mag.

Terug
Naar boven