AndroidHealthClinic

Forumgame 22: Zwart en wit.

Jorgyboy

Gaat alleszins goed voorlopig. 6 mensen die gestemd hebben en elk op iemand anders :p (en daarbij reken ik nog de stem van Krimlo op Jimbooo, ook al is Jimbooo al dood). Ben benieuwd naar wat er gebeurt wanneer de grote groep online komt.

In ieder geval mooi dat jimbooo eruit ligt. Ik neig persoonlijk naar Unkown, omdat begon met die belachelijke cultactie op mij. Zou ook ultieme dekmantel voor z'n fopnegerheid kunnen zijn, als hij werkelijk dacht dat ik n*ger was. Ik zal is even kijken of ik wat hints kan vinden.

---------- Post toegevoegd 2 October 2013 om 14:18 ----------

Omdat hij op subgenius zat en de wortelhint? Moet ff terugkijken naar die wortelhint. Wauter, waarom maakt de wortelhint Jorgyboy een n*ger? Het bewijst toch alleen dat de omstanders blanken zijn? Of is degene die in de film die wortel in z'n reed krijgt zwart?

Laatst bewerkt:
In ieder geval mooi dat jimbooo eruit ligt. Ik neig persoonlijk naar Unkown, omdat begon met die belachelijke cultactie op mij. Zou ook ultieme dekmantel voor z'n fopnegerheid kunnen zijn, als hij werkelijk dacht dat ik n*ger was. Ik zal is even kijken of ik wat hints kan vinden.

---------- Post toegevoegd 2 October 2013 om 14:18 ----------

Omdat hij op subgenius zat en de wortelhint? Moet ff terugkijken naar die wortelhint.

Je hebt me zelf op SG gezet jij ****er :roflol:

Ik ging op jou omdat dat de enige manier was om mezelf te redden. Nadien moest ik van jou op SG zetten omdat jij zogezegd goed bent, en nu ga je me om dezelfde reden ****en?

Ik snap der geen k*t meer van, maar de enige die hints oplost is nu IMBA, dus die wil ik wel volgen. Golderado uiteraard ook, geen twijfel meer mogelijk. Krimlo, jou had ik ook in mijn team staan, maar dit slaagt nergens op.

Whami? Of orgineel?

BioBeast, Guts en Illoy zijn ook stiller dan anders..

Ik ging op jou omdat dat de enige manier was om mezelf te redden. Nadien moest ik van jou op SG zetten omdat jij zogezegd goed bent, en nu ga je me om dezelfde reden ****en?

Ik snap der geen k*t meer van, maar de enige die hints oplost is nu IMBA, dus die wil ik wel volgen. Golderado uiteraard ook, geen twijfel meer mogelijk. Krimlo, jou had ik ook in mijn team staan, maar dit slaagt nergens op.

Whami? Of orgineel?

Dude ik stem toch niet? Ik beschuldig je nergens van, ik vraag alleen naar wat wauter denkt.

Whami? Of orgineel?

En penose

http://www.youtube.com/watch?v=sT7PZbMXtXU

Helemaal op het einde van 2230, zegt hij ook dat een n*ger iemand zou vermoorden als iemand dat bij hem zou doen? Schreeuwde Jorgyboy in het vorige verhaal niet dat hij nog iemand zou gaan vermoorden?

Ff gechecked. Dit kan imo niet duidelijker. Jorgyboy. Toch bedankt dat je me hebt gered.

Laatst bewerkt:
IMBAatwork 100% nig*ah

http://www.youtube.com/watch?v=sT7PZbMXtXU

Helemaal op het einde van 2230, zegt hij ook dat een n*ger iemand zou vermoorden als iemand dat bij hem zou doen? Schreeuwde Jorgyboy in het vorige verhaal niet dat hij nog iemand zou gaan vermoorden?

Ff gechecked. Dit kan imo niet duidelijker. Jorgyboy. Toch bedankt dat je me hebt gered.

Hmm, had ff teveel gefocussed op mezelf te redden bij t kijken van t filmpje, had al de neiging dat de gene met de wortel in de reet n*ger kon zijn vanwege het feit dat DC de mop verteld, maar het einde maakt het idd nog duidelijker in combinatie met die tekst van de laatste dag.

jorgyboy , zat gisteravond ook op hem dacht ik maar moest toen al redelijk vroeg weg dus kon niet tot het einde volgen... en dat was nog zonder die laatste woorden van DC :D

En het is makkelijk om goeden te ''redden'' ten nadele van andere goeden haha, wel een leuke manier om jezelf wat ''witte'' punten te geven voor volgende stemmingen, maar hints gaan we niet n*ger en

ja hier ook een Jorgyboy :rolleyes:

lawl dude, jij bent harstikke dood :D

lol gaan we allemaal op jotgyboy :D:D:D:D:D:D:D

Jorgyboy

wacht ff, waarom jorgy ? iemand alle quotes ?

---------- Post toegevoegd 2 October 2013 om 16:46 ----------

dus nu iedereen op jorgy gaat ga jij op iemand anders ?

wat ???

---------- Post toegevoegd 2 October 2013 om 16:48 ----------

okay heb het filmpje gezien, clear

jorgyboy

Jorgyboy

Hint kan inderdaad niet duidelijker :roflol:
Gisteren ben ik er nog mee weg gekomen, maar had niet verwacht dat Alley hem nog eens zou aanhalen en nog eens opnieuw erop zou wijzen met een tweede duidelijke verwijzing naar mij :roflol:

Jammer, maar helaas.

Okay, dit wordt een makkelijke ronde dan. Alley cat kan alvast het verhaal schrijven :p

Jorgyboy

Gisteren ben ik er nog mee weg gekomen, maar had niet verwacht dat Alley hem nog eens zou aanhalen en nog eens opnieuw erop zou wijzen met een tweede duidelijke verwijzing naar mij :roflol:

Jammer, maar helaas.
epic :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Jorgyboy

Jammer, maar helaas.
Vond het zo bizar dat je er gisteren mee weg kwam dat ik het alleen daarom al nog een keer aanhaalde. Had ik misschien inderdaad niet moeten doen, maar in feite was de hint gisteren al opgelost. Daar wilde ik alleen even op wijzen.

Wel mooi trouwens dat je zelf ook goed meehielp met het oplossen. :)

jorgyboy

Bedankt he voor het makkelijk maken ;)

@wauter klopt ik ben wat minder actief overdag maar in de avond ben ik er hoor

vind het wel vreemd dat jorgy niet in de verdediging gaat maar snel meegaat ??? Misschien een cult tactiek om aandacht van andere hint af te leiden die naar de wolf leid ?

Tja, dan ga ik maar mee op Jorgyboy, niet dat het nog iets uitmaakt :roflol:

Terug
Naar boven