- Waardering
- 1.979
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Z1000 ben ik ook wel voor in. hoewel UnknownDBB van mij ook mag.
Lekker onderbouwd. Zou bijna meegaan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Z1000 ben ik ook wel voor in. hoewel UnknownDBB van mij ook mag.
Als ie naar een slechte gaat, meteen poste. Gaat het over een goede had je *berhaupt niks moeten zeggen.
Hmm, muntstuk dat rond is, enige wat ik daar aan kan linken zijn ronde wielen --> motor --> wie heeft er iets met motoren te maken?![]()

Muntstuk blijkt een Spaans 12 euro muntstuk uit 2002 te zijn... geen idee watk daarmee moet.
---------- Post toegevoegd 2 October 2013 om 12:58 ----------
''De sportdag zit er na het voetballen wel op. Een paar kampers gaat nog even minigolfen, waarbij het aantal slagen dat je over een hole doet gelijk staat aan het aantal glazen bier dat je moet drinken. Dat belooft weer, zeker omdat ook Jorgyboy bij de deelnemers zit. Maar na gisteren zullen de anderen wel even nadenken voordat ze een grapje met hem zullen uithalen. Hij is namelijk nog altijd vastbesloten de verantwoordelijke te vermoorden.''
Tekst van gisteravond, staat duidelijk dat jorgyboy nog van plan is iemand te vermoorden...
) en enkelen waarvan ik wel denk dat ze goed zijn, al dan niet aan de hand van hints.Ik kan het nu moeilijk checken maar ging jumbootje gisteren niet mee op subgenius? VVD, klote ipad

Er zijn wat leden die nog niet veel gepost hebben, enkelen waarvan ik weinig kan opmaken (waaronder IMBA, waar ik tot nu toe in geen enkel spelletje enig idee had of die goed of slecht was, good game) en enkelen waarvan ik wel denk dat ze goed zijn, al dan niet aan de hand van hints.