XXL Nutrition

Forumgame 22: Zwart en wit.

Ik ben sws wel het zwartst

Waarom is z1000 verdacht?

Omdat hij niet op SG stemde? Of net wel?

Want geen ronde opnieuw zoals gisteren hoor boys!

Als ie naar een slechte gaat, meteen poste. Gaat het over een goede had je *berhaupt niks moeten zeggen.

Da's mijn vraag net. Naar wat voor rol zou het verwijzen?
Dat een afbeelding mogelijk een hint is, kan iedereen wel bedenken, lijkt me. Dus daarmee heb ik niets gezegd wat niet gezegd mocht worden, toch? Zolang ik niet zeker weet of het naar een slechte wijst of niet, ga ik er verder ook niets over zeggen uiteraard.

Ik kan het nu moeilijk checken maar ging jumbootje gisteren niet mee op subgenius? VVD, klote ipad

Hmm, muntstuk dat rond is, enige wat ik daar aan kan linken zijn ronde wielen --> motor --> wie heeft er iets met motoren te maken? :trollface:

:D:D

Muntstuk blijkt een Spaans 12 euro muntstuk uit 2002 te zijn... geen idee watk daarmee moet.

---------- Post toegevoegd 2 October 2013 om 12:58 ----------

''De sportdag zit er na het voetballen wel op. Een paar kampers gaat nog even minigolfen, waarbij het aantal slagen dat je over een hole doet gelijk staat aan het aantal glazen bier dat je moet drinken. Dat belooft weer, zeker omdat ook Jorgyboy bij de deelnemers zit. Maar na gisteren zullen de anderen wel even nadenken voordat ze een grapje met hem zullen uithalen. Hij is namelijk nog altijd vastbesloten de verantwoordelijke te vermoorden.''

Tekst van gisteravond, staat duidelijk dat jorgyboy nog van plan is iemand te vermoorden...

Hm, ben ik eruit gestemd terwijl ik geen rol had :p
Wel leuk geschreven deze verhalen.

:D:D

Muntstuk blijkt een Spaans 12 euro muntstuk uit 2002 te zijn... geen idee watk daarmee moet.

---------- Post toegevoegd 2 October 2013 om 12:58 ----------

''De sportdag zit er na het voetballen wel op. Een paar kampers gaat nog even minigolfen, waarbij het aantal slagen dat je over een hole doet gelijk staat aan het aantal glazen bier dat je moet drinken. Dat belooft weer, zeker omdat ook Jorgyboy bij de deelnemers zit. Maar na gisteren zullen de anderen wel even nadenken voordat ze een grapje met hem zullen uithalen. Hij is namelijk nog altijd vastbesloten de verantwoordelijke te vermoorden.''

Tekst van gisteravond, staat duidelijk dat jorgyboy nog van plan is iemand te vermoorden...

Goed gevonden brah :thumbs:

Lijkt wel alsof Alley geen zin meer heeft in het spelletje en even letterlijk gaat zeggen: "Dit is de wolf."

Ik ben nog hints aan het zoeken...
Ik ben tot nu toe bij Golderado gebleven, maar gezien de reacties van Jimbooo (die cult was) tegenover Golderado, denk ik niet dat zij in hetzelfde team zitten. Of het kan de strategie zijn.
Aan de andere hand leek de eerste stemming wel min of meer naar Golderado te gaan, tot ineens iedereen besloot om Markrot er uit te stemmen. Mogelijk een cult treintje om hem te redden?

Anyway, ik twijfel te hard om op hem door te blijven gaan, dus moet ik een nieuw slachtoffer zoeken...

Er zijn wat leden die nog niet veel gepost hebben, enkelen waarvan ik weinig kan opmaken (waaronder IMBA, waar ik tot nu toe in geen enkel spelletje enig idee had of die goed of slecht was, good game ;) ) en enkelen waarvan ik wel denk dat ze goed zijn, al dan niet aan de hand van hints.

De enige naam die me momenteel in het oog springt, hoe voorspelbaar het ook mag zijn, is Whami. Hij is veel kalmer en meer op de achtergrond dan in het vorige spel. In het vorige spel was hij burger. Hij is ook degene die de hint van de burgemeester toch maar aan SubGenius bleef koppelen en zei dat die dan ook wel slecht zou zijn, wat dus niet het geval was.

Voorlopig dus Whami.

Orgineel gaat in het verhaal het lijk van zijn negervriend ophalen...

:hello:

---------- Post toegevoegd 2 October 2013 om 14:10 ----------

Er zijn wat leden die nog niet veel gepost hebben, enkelen waarvan ik weinig kan opmaken (waaronder IMBA, waar ik tot nu toe in geen enkel spelletje enig idee had of die goed of slecht was, good game ;) ) en enkelen waarvan ik wel denk dat ze goed zijn, al dan niet aan de hand van hints.

Ik ben altijd goed :cool:
Alleen ben er al best vaak vroeg uitgestemd of opgegeten :mad:

Je had gister beter moeten opletten woopy, weinig tot geen reden meer om mij te verdenken :P
Ben het wel eens over whami, hij heeft nog nooit zo rustig gespeeld.

Verder in de afgelopen 2 verhalen niet echt fatsoenlijke hints kunnen vinden...

jimbooo z'n stemgedrag ging ook alle kanten op, van mij, naar unknown, naar krimlo -_-

Ga je nou mijn super gevonden hint richting orgineel negeren?

1 - Hij gaat zijn negervriend ophalen.
2 - Grootheidswaanzin, want hij heeft een grote n*ger lul.

Kan niet mis :

Orgineel

Hmm, zal er alsk terug ben van trainen nog ff naar kijken imba ^^ (jah, sommigen onder ons trainen ;) )

Gaat alleszins goed voorlopig. 6 mensen die gestemd hebben en elk op iemand anders :p (en daarbij reken ik nog de stem van Krimlo op Jimbooo, ook al is Jimbooo al dood). Ben benieuwd naar wat er gebeurt wanneer de grote groep online komt.

Terug
Naar boven