XXL Nutrition

Forumgame 22: Zwart en wit.

Ik vind het wel wat jammer dat zowel jorgyboy als de spelleider nu gewoon vertellen dat jorgy inderdaad cult is. Ok, de hint is overduidelijk, maar er zullen er altijd zijn die sceptisch blijven en blijven twijfelen. Nu hebben we de komende uren alleszins niets meer om over te discussieren. Het is nu 100% zeker. Verhaal kan evengoed nu al komen ipv nog te wachten tot vanavond.

edit: jammer voor het spel uiteraard. Dat Jorgy cult is, is alleen maar positief :)

Nu opeens is de hint overduidelijk als er een hele groep mensen op stemmen maar als ik ernaar verwijs minder? Jorgyboy heeft imo wat de fout gemaakt om als cult niet echt verwarring te zaaien. Handig voor de burgers :)

---------- Post toegevoegd 2 October 2013 om 21:01 ----------

Zo, ik ben ook weer terug deftig online. Heb gedurende de dag af en toe eens online kunnen komen maar nu eens alles rustig overlopen.

Als je zegt dat je 110% blank bent verlul je dan niet je rol ? wat tegen de regels is ?
Mocht je blank zijn bedoel ik dan.

Dus met andere woorden als je zegt dat je blank bent en je blijft in het spel dan ben je dus een n*ger.?!

Als je zegt dat je 110% blank bent verlul je dan niet je rol ? wat tegen de regels is ?
Mocht je blank zijn bedoel ik dan.

Dus met andere woorden als je zegt dat je blank bent en je blijft in het spel dan ben je dus een n*ger.?!
ik ben 100% blank kijk maar naar mijn avatar

Hoe denken mensen hier over de Origineel is fopneger want hij zingt 'De clown' - hij was maar een clown - redenering?

Ik zie nog meerdere verwijzingen, en denk dat ik er nog veel over het hoofd zie, vandaar dat ik 'm eigenlijk niet zo heel erg sterk vind. Weet niet of ik 'm stemwaardig zou vinden als er morgen niks gevonden wordt.

zie aanwijzingen naar goede spelers wederom

zie aanwijzingen naar goede spelers wederom

Waarom telkens herhalen dat je hints ziet naar goed rollen? Snap dat echt niet!

---------- Post toegevoegd 2 October 2013 om 21:35 ----------

Hoe denken mensen hier over de Origineel is fopneger want hij zingt 'De clown' - hij was maar een clown - redenering?

Ik denk nog steeds dat jij een cult bent.
Jij zingt een begrafenis nummer. De laatste die is gestorven is een n*ger. Sentimenteel over je gestorven n*gger vriendje?

Ik denk nog steeds dat jij een cult bent.
Jij zingt een begrafenis nummer. De laatste die is gestorven is een n*ger. Sentimenteel over je gestorven n*gger vriendje?

Wat een k*targument. Dan zou lloydatoini nog eerder n*ger zijn, die pinkt een traantje weg.

FF de dingen overlopen die mij opvallen:

Dag 3

Dag 3 is aangebroken. Traditioneel de dag van de Bonte Avond. Omdat de deelnemers elkaar voor het kamp nog niet kenden en er niet genoeg ruimte in het programma is om ze allemaal alleen te laten optreden zijn er tijdens het kamp wat groepjes gevormd en er is een programma samengesteld met zowel individuele shows als groepsacts.

Een hint dat er groepjes zijn met alleen maar blanke of zwarten? Lijkt me eerder niet want dan zou het in de toekomst wel te gemakkelijk worden?

Overdag wordt er al druk geoefend. Jorgyboy werkte keihard aan een comedyshow. Ook de andere deelnemers waren druk aan het oefenen.
Af en toe werd er een stem uitgebracht, maar het sprak voor zich dat de Bonte Avond beslissend zou zijn voor de uitkomst van de stemming.
Kort na het avondeten begonnen ze eraan. De openingsact bestond uit Sanca en Diaephi die hun eigen versie van de oud-Hollandse klassieker ´Kaap'ren Varen´ lieten horen. De stemming zat er al snel goed in en er werd luidkeels meegezongen:
“Al die willen te Kaap'ren Varen, moeten mannen met baarden zijn. Jan, Pier, Tjores en Corneel, die hebben baarden, die hebben baarden. Jan, Pier, Tjores en Corneel, die hebben baarden zij varen mee!!”.

Dacht ff dat er in de spelling van de namen een hint kon zitten maar na een snelle google search blijken die toch correct te zijn.

Hierna was het de beurt aan IMBAatwork en Biobeast. Zij hadden al vroeg een groepje gevormd met Weightboy en IMBA was vast besloten het optreden in die vorm door te laten gaan. Ze hadden 's ochtends hard geoefend en, het moet gezegd worden, hun versie van 'Old McDonald had a Battery Cage' was prachtig. Telkens als het publiek meezong met “And in that Battery Cage he had a chicken” begon Weightboy in de maat mee te tokken.

Hier is de oorspronkelijke titel weer licht aangepast. Word kip niet vaak gelinkt aan n*gers of vergis ik me?

Je zou denken dat het na twee van zulke schitterende acts alleen nog maar bergafwaarts zou kunnen maar dat klopt toch niet. De stemming werd beter en beter.
Van tevoren had de inmiddels overleden FabulaActaEst nog met zijn hoofd geschud na het zien van de keuze van Woopy, Whami en Golderado. Maar de zaal ging helemaal plat toen zij ´It´s raining men´ inzetten.
Hierna was het de beurt aan Unknown, Penose, Stefanovich en Z1000 die luidkeels `En wie niet springt die is geen Jood` ten gehore brachten.

Verwijzing naar de jood rol?

Dit werd opgevolgd door Guts, Boddin en Wauter die een medley brachten van alle grote Vlaamse artiesten van de afgelopen 100 jaar. Het ging van 'Alle Kleuren' naar 'Oya lele' naar 'Oma's aan de top' en ze eindigden met de hartverscheurende ballade 'Je mama ziet je graag'.

Dit laatste nummer was het signaal voor het serieuze deel van de show. Ook Krimlo had namelijk een ballade voorbereid, en niet zomaar eentje. Het was een begrafenisklassieker: "Waarheen leidt de weg, die wij moeten gaan. Waarvoor zijn wij op aard." zong de hele zaal mee. Lloydatoni pinkte een traantje weg.
Vervolgens kwam Orgineel de buhne op met 'De Clown' van Ben Cramer, ook zo'n pareltje uit de Nederlandse popmuziek.

Zoals eerder vermeld een verwijzing naar de fopneger maar lijkt me dan TE duidelijk om een hint te zijn?

Lloydatoni maakte het geheel weer wat luchtiger door het muzikale gedeelte af te sluiten met 'Hammer smashed face' van Cannibal Corpse.

Toen was de beurt aan Jorgyboy. Hij had een stand-upshow ingestudeerd en ging daar zo in op dat hij vergat dat hij undercover was:
“Twee blanke agenten lopen op straat en zien een spiegel. De ene agent kijkt erin en zegt: "Die komt me bekend voor." Zegt de andere agent: "Laat mij ook eens kijken," en hij kijkt en zegt: "Maar natuurlijk dat je die kent, dat ben ik."
“Een Hollander komt bij de huisarts met een splinter in zijn tong. "Hoe is dat gekomen? "vraagt de arts verbaasd. "Ik had een druppel jenever gemorst op een ruwe houten tafel." verklaart de Hollander.”

Na deze laatste grap ziet Jorgyboy de verbijsterde gezichten voor zich en realiseert hij zich zijn vergissing. Woopy roept dat de stemming voor vandaag wel afgeblazen kan worden omdat er eentje gevonden is.
Voor Jorgyboy is er geen ontsnappen meer aan. Hij wordt gegrepen en meegevoerd naar een lege tent. Daar komt even later een boze Kampbeul binnengelopen.

Het verhoor duurt niet al te lang. Jorgyboy schaamt zich vreselijk voor het feit dat hij zich zo makkelijk over heeft gegeven en vertelt snel wat dingen om ervan af te zijn.
De kampbeul is snel tevreden, hij maakt wat aantekeningen en begint Jorgyboy daarna met het aantekeningenboekje op zijn hoofd te slaan. Een uurtje later is Jorgyboy bezweken aan zijn verwondingen.

Jorgyboy is dood,
hij was n*ger.

Laatst bewerkt:
Wauter, misschien kan de mogelijke hint van de Jood gekoppeld worden aan de tweede mop van Jorgyboy, waaruit blijkt dat Nederlanders gierig zijn. Zijn de vier mensen van de tip naar de Jood toevallig 3 Belgen en 1 Nederlander?

Wauter, misschien kan de mogelijke hint van de Jood gekoppeld worden aan de tweede mop van Jorgyboy, waaruit blijkt dat Nederlanders gierig zijn. Zijn de vier mensen van de tip naar de Jood toevallig 3 Belgen en 1 Nederlander?

Lijkt me sterk moest dit zo zijn.

Snap nog steeds niet waarom hollanders gierig zijn ?

FF de dingen overlopen die mij opvallen:

Een hint dat er groepjes zijn met alleen maar blanke of zwarten? Lijkt me eerder niet want dan zou het in de toekomst wel te gemakkelijk worden?

Denk ik ook.

Dacht ff dat er in de spelling van de namen een hint kon zitten maar na een snelle google search blijken die toch correct te zijn.

-

Hier is de oorspronkelijke titel weer licht aangepast. Word kip niet vaak gelinkt aan n*gers of vergis ik me?

Ja, maar dat is hier niet het geval...
We kennen de rol van Weightboy, ik ken mijn rol, en denk nu ook te weten wat Biobeast is.

Verwijzing naar de jood rol?

Zou kunnen.

Zoals eerder vermeld een verwijzing naar de fopneger maar lijkt me dan TE duidelijk om een hint te zijn?

Denk wel dat Krimlo en Illoydatoni grote kans hebben dat ze zwart zijn.

Dit denk ik.

Terug
Naar boven