Lloydatoni maakte het geheel weer wat luchtiger door het muzikale gedeelte af te sluiten met 'Hammer smashed face' van Cannibal Corpse.
Toen was de beurt aan Jorgyboy. Hij had een stand-upshow ingestudeerd en ging daar zo in op dat hij vergat dat hij undercover was:
“Twee blanke agenten lopen op straat en zien een spiegel. De ene agent kijkt erin en zegt: "Die komt me bekend voor." Zegt de andere agent: "Laat mij ook eens kijken," en hij kijkt en zegt: "Maar natuurlijk dat je die kent, dat ben ik."
“Een Hollander komt bij de huisarts met een splinter in zijn tong. "Hoe is dat gekomen? "vraagt de arts verbaasd. "Ik had een druppel jenever gemorst op een ruwe houten tafel." verklaart de Hollander.”
Na deze laatste grap ziet Jorgyboy de verbijsterde gezichten voor zich en realiseert hij zich zijn vergissing. Woopy roept dat de stemming voor vandaag wel afgeblazen kan worden omdat er eentje gevonden is.
Voor Jorgyboy is er geen ontsnappen meer aan. Hij wordt gegrepen en meegevoerd naar een lege tent. Daar komt even later een boze Kampbeul binnengelopen.
Het verhoor duurt niet al te lang. Jorgyboy schaamt zich vreselijk voor het feit dat hij zich zo makkelijk over heeft gegeven en vertelt snel wat dingen om ervan af te zijn.
De kampbeul is snel tevreden, hij maakt wat aantekeningen en begint Jorgyboy daarna met het aantekeningenboekje op zijn hoofd te slaan. Een uurtje later is Jorgyboy bezweken aan zijn verwondingen.
Jorgyboy is dood, hij was n*ger.