Golderado
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 493
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vond het zo bizar dat je er gisteren mee weg kwam dat ik het alleen daarom al nog een keer aanhaalde. Had ik misschien inderdaad niet moeten doen, maar in feite was de hint gisteren al opgelost. Daar wilde ik alleen even op wijzen.
Wel mooi trouwens dat je zelf ook goed meehielp met het oplossen.![]()

je kan toch wel iets nuttigs zeggen

je kan toch wel iets nuttigs zeggen
pok pok = b
pok = a
pok pok pok = c
![]()
Dat wist ik nog niet toen ik het verhaaltje plaatste, Jimbooo leefde toen nog.Ik had het enigzins kunnen begrijpen moest er vannacht opnieuw een burger zijn opgegeten door de wolf, maar nu de wolf zelf ook duidelijk geen idee heeft wie wie is, had je het beter zo gelaten want nu zijn er opeens 2 cults dood.
In before pokpokpokpokpokpokpokpok pokpokpokpokpokpokpokpokpokpokpokpokpokpok pokpokpokpokpokpokpokpokpokpokpokpokpokpokpokpok

Komt sowieso eerder ja, denk rond zeven uur. En dat komt mij eigenlijk wel weer goed uit omdat ik vanavond weg ben.Ik vind het wel wat jammer dat zowel jorgyboy als de spelleider nu gewoon vertellen dat jorgy inderdaad cult is. Ok, de hint is overduidelijk, maar er zullen er altijd zijn die sceptisch blijven en blijven twijfelen. Nu hebben we de komende uren alleszins niets meer om over te discussieren. Het is nu 100% zeker. Verhaal kan evengoed nu al komen ipv nog te wachten tot vanavond.
edit: jammer voor het spel uiteraard. Dat Jorgy cult is, is alleen maar positief![]()
Heb je linkje daarvoor?http://www.youtube.com/watch?v=sT7PZbMXtXU
Helemaal op het einde van 2230, zegt hij ook dat een n*ger iemand zou vermoorden als iemand dat bij hem zou doen? Schreeuwde Jorgyboy in het vorige verhaal niet dat hij nog iemand zou gaan vermoorden?
Ff gechecked. Dit kan imo niet duidelijker. Jorgyboy. Toch bedankt dat je me hebt gered.
Dat wist ik nog niet toen ik het verhaaltje plaatste, Jimbooo leefde toen nog.

.Echt? Edit: lees het net ookNee, is ook niet nodig, hij heeft al gezegd dat ie cult is.
is er toch weer wat balans, denk dat we het anders niet lang meer volgehouden hadden aan dat tempo...

wacht ff, waarom jorgy ? iemand alle quotes ?
---------- Post toegevoegd 2 October 2013 om 16:46 ----------
dus nu iedereen op jorgy gaat ga jij op iemand anders ?
wat
---------- Post toegevoegd 2 October 2013 om 16:48 ----------
okay heb het filmpje gezien, clear
jorgyboy