Fitness Seller

Forumgame 22: Zwart en wit.

Denk juist dat hij het nu zelf weggeeft zodat n*gers hem niet gaan proberen te verdedigen.

Zeker aangezien z1000 bijna aanstalten maakte om jorgy te willen bijstaan.

Leuk dat je langskomt kip, nog nuttige teksten voor ons?

Vond het zo bizar dat je er gisteren mee weg kwam dat ik het alleen daarom al nog een keer aanhaalde. Had ik misschien inderdaad niet moeten doen, maar in feite was de hint gisteren al opgelost. Daar wilde ik alleen even op wijzen.

Wel mooi trouwens dat je zelf ook goed meehielp met het oplossen. :)

Tjah, ik begrijp dat je dat niet leuk vond, maar de hint gisteren vond ik duidelijk genoeg. Dat ze er dan niets mee doen is niet jouw fout, maar die van de burgers. Door hem nu op een andere manier nog eens duidelijker te maken, geef je gratis een cult weg. Jammer voor het spel, lijkt me.

Ik had het enigzins kunnen begrijpen moest er vannacht opnieuw een burger zijn opgegeten door de wolf, maar nu de wolf zelf ook duidelijk geen idee heeft wie wie is, had je het beter zo gelaten want nu zijn er opeens 2 cults dood.

Dat was misschien de reden waarom ik ermee wegkwam ;)

Hints lijken naderhand altijd makkelijk, of als ze naar jezelf leiden kan je ze er meestal ook zo uitpikken, maar teksten zoals in de tekst van gister worden bijna nooit serieus genomen, zeker aangezien er 10+ namen per verhaal langskomen. Je hebt gewoon pech dat krimlo nog ff t filmpje ging herkijken :D

krimlo ik heb er geen spijt van dat ik gister uiteindelijk toch dacht dat je een goeie was

you de boss

of een cult die zijn cult maatje eraan naait

cultception

• Topic Starter Topic Starter
Ik had het enigzins kunnen begrijpen moest er vannacht opnieuw een burger zijn opgegeten door de wolf, maar nu de wolf zelf ook duidelijk geen idee heeft wie wie is, had je het beter zo gelaten want nu zijn er opeens 2 cults dood.
Dat wist ik nog niet toen ik het verhaaltje plaatste, Jimbooo leefde toen nog.

Ik vind het wel wat jammer dat zowel jorgyboy als de spelleider nu gewoon vertellen dat jorgy inderdaad cult is. Ok, de hint is overduidelijk, maar er zullen er altijd zijn die sceptisch blijven en blijven twijfelen. Nu hebben we de komende uren alleszins niets meer om over te discussieren. Het is nu 100% zeker. Verhaal kan evengoed nu al komen ipv nog te wachten tot vanavond.

edit: jammer voor het spel uiteraard. Dat Jorgy cult is, is alleen maar positief :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind het wel wat jammer dat zowel jorgyboy als de spelleider nu gewoon vertellen dat jorgy inderdaad cult is. Ok, de hint is overduidelijk, maar er zullen er altijd zijn die sceptisch blijven en blijven twijfelen. Nu hebben we de komende uren alleszins niets meer om over te discussieren. Het is nu 100% zeker. Verhaal kan evengoed nu al komen ipv nog te wachten tot vanavond.

edit: jammer voor het spel uiteraard. Dat Jorgy cult is, is alleen maar positief :)
Komt sowieso eerder ja, denk rond zeven uur. En dat komt mij eigenlijk wel weer goed uit omdat ik vanavond weg ben.

Maar goed, snap je punt.

Zie dat er al veel meegaan Jorgyboy. Lijkt wel wat te makkelijk te gaan? Als Jorgy vorig verhaal echt aan het schreeuwen was dat hij iemand zou vermoorden dan vind ik het zeker geloofwaardig, vooral omdat de persoon in die video ook een n*ger is. Ik deed vorig spel niet mee en ik ben net terug van mn werk dus ik ga niet achter zijn quote gaan zoeken :P.

---------- Post toegevoegd 2 October 2013 om 17:39 ----------

Nee, is ook niet nodig, hij heeft al gezegd dat ie cult is.
Echt? Edit: lees het net ook
Jorgyboy

De wolf ook een cult opgegeten deze n8 :roflol: is er toch weer wat balans, denk dat we het anders niet lang meer volgehouden hadden aan dat tempo...

Laatst bewerkt:
Jorgyboy

:evil2::evil2::evil2::evil2:

---------- Post added 2 October 2013 at 17:56 ----------

wacht ff, waarom jorgy ? iemand alle quotes ?

---------- Post toegevoegd 2 October 2013 om 16:46 ----------

dus nu iedereen op jorgy gaat ga jij op iemand anders ?

wat ???

---------- Post toegevoegd 2 October 2013 om 16:48 ----------

okay heb het filmpje gezien, clear

jorgyboy

Op wie heb ik de eerste dagen gestemd? Yeah jorgyboy

Zou het niet mooi zijn om Jorgyboy nu erin te laten en iemand anders weg te stemmen? :trollface:

op wie stemmen we vandaag, jongens?

Terug
Naar boven