AndroidHealthClinic

Forumgame 22: Zwart en wit.

"n*gers:
Staan aan de kant van de Hoofdpiet en proberen hem zoveel mogelijk te helpen bij het uitvoeren van zijn missie. Zij kennen elkaar en weten ook wie de hoofdpiet is. Waarschijnlijk ruiken ze dat.
Ze mogen met elkaar pm-en."

???

Lol...
MOCHT ik dan n*ger zijn dan is Krimlo de hooefdpiet, en heb ik hem net verraden.

• Topic Starter Topic Starter
[FONT=Calibri, sans-serif]Nacht 3[/FONT]

[FONT=Calibri, sans-serif]De dood van Jorgyboy heeft de sfeer nog beter gemaakt dan hij al was dankzij de Bonte Avond. Er wordt weer flink gezopen. Terwijl alle nummers van de afgelopen avond nog eens voorbijkomen.[/FONT]

[FONT=Calibri, sans-serif]IMBAatwork spreekt zijn bewondering uit voor de Vlaamse popmuziek tegen Guts en Wauter: “Jongens, voor jullie medley nam ik die Vlaamse popmuziek nooit zo serieus, maar wat een schitterende nummers waren dat”.[/FONT]
[FONT=Calibri, sans-serif]Wauter op zijn beurt spreekt zijn bewondering uit voor de samenwerking tussen IMBA en Weightboy: “Heel knap, vroeger op tv lukten acts met dieren meestal niet als het moest gebeuren. Maar dit was erg goed”.[/FONT]
[FONT=Calibri, sans-serif]Z1000 schepte op tegen Orgineel dat hij na deze avond een carriere in de popmuziek overwoog. Daar zou hij vast een hoop wijven mee kunnen scoren.[/FONT]

[FONT=Calibri, sans-serif]Een eindje verderop was Diaephi bezig met het optillen van zware dingen. Dat deed hij nou eenmaal graag. Hij had zijn meegebrachte squatrek ergens opgesteld en was onder aanvoering van Stefanovich zojuist bezig met een 200 kilogram squat. Hij had er vertrouwen in want Sanca had hem verteld dat je elke dag dat je je baard liet staan minimaal 10 kilo aan je pr kon toevoegen. [/FONT]

[FONT=Calibri, sans-serif]Terwijl hij het gewicht uittilde kon de goede luisteraar hem nog horen mompelen dat Jan, Pier, Tjores en Corneel mee zouden varen. Stefanovich stond achter hem om te spotten, gewoon voor de zekerheid.[/FONT]
[FONT=Calibri, sans-serif]Toen Diaephi na zes herhalingen nog steeds geen enkel teken van vermoeidheid toonde begon Stefanovich echter zijn concentratie te verliezen en beneveld door de alcohol besloot hij maar even op de grond te gaan zitten. Precies op dat moment hoorde Diaephi ergens in de verte een geluid. Hij wilde natuurlijk kijken wat het was en riep “Hier Stefano, pak jij hem even over?” en gooide de stang achterover. Stefanovich was hier natuurlijk totaal niet op berekend en kreeg de volgeladen stang vol op zijn hoofd. Hij was op slag dood.[/FONT]

[FONT=Calibri, sans-serif]Diaephi had het niet eens door, hij rende in de richting van het geluid. 15 seconden later stond hij hijgend en puffend te rusten tegen een kruis. Vanachter dat kruis kwam een schim tevoren die Diaephi een zak pepernoten gaf om wat op krachten te komen. Dit nam hij natuurlijk dankbaar in ontvangst en hij begon gulzig te eten.[/FONT] Na een halve zak bedacht hij zich dat er toch wel een wat eigenaardige smaak aan zat.

[FONT=Calibri, sans-serif]Toen besloot hij dat hij geen zin meer had dat hele stuk naar zijn tent te lopen en dat hij ook best hier kon slapen. En dat geluid was vast niks, hij had immers niemand gezien.[/FONT]

[FONT=Calibri, sans-serif]De Fag zat heel de nacht vruchteloos te wachten op de terugkeer van Diaephi. Dit maakte het voor de Jood een eitje om de extra stem te bemachtigen.[/FONT]
[FONT=Calibri, sans-serif]De geestelijke zoekt zijn vriend van gisteren weer op en de kampbewaker heeft een betrekkelijk rustige nacht. Hij hoort af en toe wat gebrabbel, maar daar blijft het bij. Veel mensen praten in hun slaap als ze gedronken hebben.[/FONT]

[FONT=Calibri, sans-serif]De Fopneger vindt deze nacht eindelijk een van zijn vriendjes. Het is een glorieus moment voor hem.[/FONT]

[FONT=Calibri, sans-serif]Diaephi is dood.[/FONT]
[FONT=Calibri, sans-serif]Hij was de powerlifter.[/FONT]
[FONT=Calibri, sans-serif]
Stefanovich is dood.
[/FONT]

Hij was kamper.

Laatst bewerkt:
En unknowndbb maar schrik hebben dat de burgers te sterk waren met hun rollen.

Lekker bezig zeg, weer een goeie eruit en waarom? Precies, gebaseerd op lucht mijn kill :thumbs:

Dus wat wordt t vanavond, unknowndbb omdat hij als burger altijd actief is, als cult altijd actief is, dus hoofdpiet is dit keer (z'n excuses dat hij examens heeft trap ik niet in, iedereen gooit altijd 10 soort excuses in de rondte als ze inactiever spelen :) ) of iemand nog een fatsoenlijke hint ?

Deze middag de verhalen nog eens grondig uitpluizen.

---------- Post toegevoegd 3 October 2013 om 10:24 ----------

Biobeast voorlopig

Jammer dat ik eruit lig vond het concept erg leuk! Nu maar verder met GTA online :cool:

2 kills in 1 klap. De wolf heeft zijn fout van gisterennacht rechtgezet :-/
Moet toegeven dat ik over Stefanovich ook mijn twijfels had.

Biobeast staat ook op mijn verdachtenlijstje. Kan ik eventueel op meegaan. Eerst nog even wat hints in het verhaal zoeken.

Epic, die dood van Stefanovich :roflol:

Jij hebt hier ook nog geen enkele nuttige post geplaatst sinds dit spel begonnen is. Verdacht

maandag tot woensdag heb ik school heel de dag :) nu heb ik meer tijd om mee te doen
als ik echt een n*ger was zou ik veel aangenamer proberen overkomen

maandag tot woensdag heb ik school heel de dag :) nu heb ik meer tijd om mee te doen
als ik echt een n*ger was zou ik veel aangenamer proberen overkomen

Als je een n*ger bent zou je amper iets hoeven te doen en de burgers op elkaar laten stemmen. Oh wait...

Terug
Naar boven