MuscleMeat

Forumgame 22: Zwart en wit.

Guts

• Topic Starter Topic Starter
Dag 3

Dag 3 is aangebroken. Traditioneel de dag van de Bonte Avond. Omdat de deelnemers elkaar voor het kamp nog niet kenden en er niet genoeg ruimte in het programma is om ze allemaal alleen te laten optreden zijn er tijdens het kamp wat groepjes gevormd en er is een programma samengesteld met zowel individuele shows als groepsacts.

Overdag wordt er al druk geoefend. Jorgyboy werkte keihard aan een comedyshow. Ook de andere deelnemers waren druk aan het oefenen.
Af en toe werd er een stem uitgebracht, maar het sprak voor zich dat de Bonte Avond beslissend zou zijn voor de uitkomst van de stemming.

Kort na het avondeten begonnen ze eraan. De openingsact bestond uit Sanca en Diaephi die hun eigen versie van de oud-Hollandse klassieker ´Kaap'ren Varen´ lieten horen. De stemming zat er al snel goed in en er werd luidkeels meegezongen:
“Al die willen te Kaap'ren Varen, moeten mannen met baarden zijn. Jan, Pier, Tjores en Corneel, die hebben baarden, die hebben baarden. Jan, Pier, Tjores en Corneel, die hebben baarden zij varen mee!!”.

Hierna was het de beurt aan IMBAatwork en Biobeast. Zij hadden al vroeg een groepje gevormd met Weightboy en IMBA was vast besloten het optreden in die vorm door te laten gaan. Ze hadden 's ochtends hard geoefend en, het moet gezegd worden, hun versie van 'Old McDonald had a Battery Cage' was prachtig. Telkens als het publiek meezong met “And in that Battery Cage he had a chicken” begon Weightboy in de maat mee te tokken.

Je zou denken dat het na twee van zulke schitterende acts alleen nog maar bergafwaarts zou kunnen maar dat klopt toch niet. De stemming werd beter en beter.
Van tevoren had de inmiddels overleden FabulaActaEst nog met zijn hoofd geschud na het zien van de keuze van Woopy, Whami en Golderado. Maar de zaal ging helemaal plat toen zij ´It´s raining men´ inzetten.
Hierna was het de beurt aan Unknown, Penose, Stefanovich en Z1000 die luidkeels `En wie niet springt die is geen Jood` ten gehore brachten.
Dit werd opgevolgd door Guts, Boddin en Wauter die een medley brachten van alle grote Vlaamse artiesten van de afgelopen 100 jaar. Het ging van 'Alle Kleuren' naar 'Oya lele' naar 'Oma's aan de top' en ze eindigden met de hartverscheurende ballade 'Je mama ziet je graag'.

Dit laatste nummer was het signaal voor het serieuze deel van de show. Ook Krimlo had namelijk een ballade voorbereid, en niet zomaar eentje. Het was een begrafenisklassieker: "Waarheen leidt de weg, die wij moeten gaan. Waarvoor zijn wij op aard." zong de hele zaal mee. Lloydatoni pinkte een traantje weg.
Vervolgens kwam Orgineel de buhne op met 'De Clown' van Ben Cramer, ook zo'n pareltje uit de Nederlandse popmuziek.
Lloydatoni maakte het geheel weer wat luchtiger door het muzikale gedeelte af te sluiten met 'Hammer smashed face' van Cannibal Corpse.

Toen was de beurt aan Jorgyboy. Hij had een stand-upshow ingestudeerd en ging daar zo in op dat hij vergat dat hij undercover was:
“Twee blanke agenten lopen op straat en zien een spiegel. De ene agent kijkt erin en zegt: "Die komt me bekend voor." Zegt de andere agent: "Laat mij ook eens kijken," en hij kijkt en zegt: "Maar natuurlijk dat je die kent, dat ben ik."
“Een Hollander komt bij de huisarts met een splinter in zijn tong. "Hoe is dat gekomen? "vraagt de arts verbaasd. "Ik had een druppel jenever gemorst op een ruwe houten tafel." verklaart de Hollander.”
Daryl_Davis_robehood.jpg

Na deze laatste grap ziet Jorgyboy de verbijsterde gezichten voor zich en realiseert hij zich zijn vergissing. Woopy roept dat de stemming voor vandaag wel afgeblazen kan worden omdat er eentje gevonden is.
Voor Jorgyboy is er geen ontsnappen meer aan. Hij wordt gegrepen en meegevoerd naar een lege tent. Daar komt even later een boze Kampbeul binnengelopen.

Het verhoor duurt niet al te lang. Jorgyboy schaamt zich vreselijk voor het feit dat hij zich zo makkelijk over heeft gegeven en vertelt snel wat dingen om ervan af te zijn.
De kampbeul is snel tevreden, hij maakt wat aantekeningen en begint Jorgyboy daarna met het aantekeningenboekje op zijn hoofd te slaan. Een uurtje later is Jorgyboy bezweken aan zijn verwondingen.

Jorgyboy is dood,
hij was n*ger.

:roflol: wou net gaan stemmen zie ik een verhaal

Mooi verhaal!! Eens kijken of die groepjes wat zeggen.

Dat verhaal haha, tot nu toe haal ik alleen één mogelijke hint eruit dat orgineel clown speelt --> fopneger, maar zal hier nog wat meer tijd in stoppen :)

En dan één van deze 4 de jood: Unknown, Penose, Stefanovich en Z1000

Vooral die oudere nummers kan ik weinig mee, misschien de oudere onder ons die hun oeroude kennis wat toe kunnen passen ^^

Laatst bewerkt:
Dat verhaal haha, tot nu toe haal ik alleen één mogelijke hint eruit dat orgineel clown speelt --> fopneger, maar zal hier nog wat meer tijd in stoppen :)

En dan één van deze 4 de jood: Unknown, Penose, Stefanovich en Z1000

Vooral die oudere nummers kan ik weinig mee, misschien de oudere onder ons die hun oeroude kennis wat toe kunnen passen ^^

Kom ook niet verder dan deze twee voor nu, heb alle nummers nagekeken maar tot nu toe niks in gevonden.

Jah, zitten paar vage nummers tussen.

Jager goed je best doen vannacht, kan het keerpunt worden :) die hoofdpiet gewoon ff goed mind****en en dan komt t goed!

Verhaal niet een beetje vroeg? :p

Owja, ik was al helemaal vergeten dat de beul informatie kan krijgen. :D
Maar goed, op naar de volgende ochtend.

Nee hoor. (srs)

Hints lijken naderhand altijd makkelijk, of als ze naar jezelf leiden kan je ze er meestal ook zo uitpikken, maar teksten zoals in de tekst van gister worden bijna nooit serieus genomen, zeker aangezien er 10+ namen per verhaal langskomen. Je hebt gewoon pech dat krimlo nog ff t filmpje ging herkijken :D

Even zo maar een gedachten gang :
Krimlo had gisteren veel stemmen , en dreeg vandaag er ook weer wat te krijgen.
Hij komt nu met de hint richting Jorgy en alle verdenkingen zijn van hem af...
Weet niet of het zo gespeeld is, maar zou kunnen.

Mooi verhaal!! Eens kijken of die groepjes wat zeggen.

Weet bijna zeker van wel.

---------- Post toegevoegd 2 October 2013 om 19:26 ----------

Jah, zitten paar vage nummers tussen.

Jager goed je best doen vannacht, kan het keerpunt worden :) die hoofdpiet gewoon ff goed mind****en en dan komt t goed!

jager is dood.

Ik zat sinds dag al goed bitches.

Morgen dus op stefanovich?

Pok Pok pokpokpokpok

Pok
Pok

Pokkiepok*

*= (vrij vertaald uit het Kips)wat een geweldig verhaal, ga helemaal stuk hier :roflol:

Mannen met baarden!

Jan piet joris em corrneeeeeel

Terug
Naar boven