Biobeast
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 760
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij moet 100% evil zijn, jij kan niks weten anders namelijk en ik weet dat ik goed ben.
z1000
Nou. Blijkbaar niet. Tenzij ik voor de gek wordt gehouden.

De Fag had het moeilijk deze nacht. De man bij wie hij wilde gluren werd bewaakt. Toch ving hij een glimp op toen deze man 's nachts even naar het toilet moest.
De Hoofdpiet had zich verslapen. Dat is te begrijpen als je drie nachten achter elkaar 's nachts in de weer bent, maar het is toch vervelend.
Buiten hoorde hij al stemmen en hij moest nog iemand vermoorden deze nacht.
Hij wreef de slaap uit zijn ogen en kleedde zich snel aan. Hij pakte een wc-rol uit zijn jutezak en ritste zijn tent open.
Hij liep schuin het hele terrein over op weg naar de toiletten. De toiletrol prominent in zijn handen. Onderweg kwam hij wat kampers tegen die hij vriendelijk gedag zei.
Hij liep rustig verder naar het sanitair gebouw en hoorde dat er een douche aanstond. Dit was een gelukje, want over het algemeen werd er weinig gebruik gemaakt van de douches. Uit de douchekabine kwam wat geluid: “Kom Tremendes, nu wil ik even onder de douche. Ik weet wel dat jij groter bent dan ik, maar jij bent natuurlijk ook dood”.
De Hoofdpiet wist genoeg. Hij pakte een trekker en zette die stevig vast in de grond schuin tegen de deur. Omdat hij wist dat het kamp zo'n beetje op zijn einde liep besloot hij daarna gewoon het hele sanitair gebouw in de fik te zetten. Hij poepte wel even buiten, dat was hij toch gewend. Misschien kon hij er over een tijdje wel een huis van bouwen, net als waar hij vandaan komt.
lloydatoni
Heb vanochtend niet opgelet wie ik deze thread nou heb zien lezen -_-
Andere keus is altijd nog biobeast --> is toch wel gewend buiten te schijten...
Hmm, als ik uitga van exact 1 op 3 slechte, dan hebben we nu 6 slechte tegen 7 burgers, en unknowndbb speelt blijkbaar niet meer mee, of hij stemt toch alleszins niet meer.
Denk dat het vandaag belangrijk is om uit te zoeken of z1000 inderdaad zo zeker van zijn stuk is of gewoon een cult is die de laatste slag wil slaan.
Wat zijn de hints/redenen voor Penose?
En is er iemand die gewend is om buiten te schijten?![]()

Ik ben rond 18.00 thuis dus zal dan actief zijn
Ging gister even kijken hoeveel mensen er uit waren, maar het gaat best hard![]()
Groep 1: Boddin, Guts, Wauter en Woopy.
Groep 2: Golderado, Krimlo, IMBAatwork en UnknownDBB.
Groep 3: Sanca, Weigthboy, Guts en Biobeast.
Groep 4: Orgineel, Z1000, Lloydatoni en Penose.
Het raadsel voor de opdracht was:
Hoog boven Wales ligt het pakje. Zoek het goede spoor, al is het nog zo smal. Aan het eind van het spoor krijg je hulp.
Groep 1 mocht als eerste vertrekken, maar eigenlijk snapten ze er niks van. Ze eindigden dan ook al snel in het dichtsbijzijnde café. En waren bovendien betrekkelijk vroeg terug op het kamp vanwege een of andere lokale legende over een ´Zwarte Ridder´.
De speurtocht van Groep 2 was ook geen groot succes. Binnen een uur rolden Krimlo en Golderado vechtend door het gras. Toen Unknown gevraagd werd naar wat er gebeurd was mompelde hij iets over dat hij het niet mee had gekregen omdat hij examens had.
Het ging duidelijk tussen Groep 3 en Groep 4. Sanca en Guts begrepen er weliswaar niks van, maar waren zo verstandig daarom ook gewoon hun mond dicht te houden.
De mannen die het voortouw namen waren Biobeast en Z1000. Beide begrepen ze al snel dat er met ´spoor´ een treinrails bedoeld werd. En ook dat die trein dus naar een bergtop moest leiden.
Groep 4 besloot langs het spoor te gaan lopen, terwijl Groep 3 in de trein stapte. De trein was erg traag en beide groepen kwamen tegelijk aan bij het eindstation.
Na een tijdje lopen kwamen ze aan op een boerderij. Hier bleek de aanwezigheid van Weightboy erg nuttig, hij sprak wat soortgenoten aan en zo vond Groep 3 betrekkelijk snel het pakketje.
Samen liepen de groepen terug naar het kamp. Onderweg dronk Guts het hele pakketje leeg, struikelde over zijn eigen voeten en viel per ongeluk voor een langskomende boemeltrein.
Hij werd het hele stuk naar boven toe voortgeduwd door de trein. Op het laatste station werd hij gevonden door de machinist. Deze ontstak in woedde, beschuldigde Guts van zwartrijden en sloeg hem dood met zijn fluitje.
Uitschrijven is in mijn ogen niet bedoeld voor mensen die zich altijd actief hebben getoond. Zou jou ook niet uitschrijven als je even wat minder actief bent.Best apart dat je al twee stemmingen niet heb meegestemd en alley je er toch inlaat...
Best apart dat je al twee stemmingen niet heb meegestemd en alley je er toch inlaat...
+ jij zei eens in de tweede stemming out of the blue dat krimlo sowieso een bad guy was