MuscleMeat

Forumgame 22: Zwart en wit.

Sorry dat ik zo inactief ben maar ben gewoon enorm verkouden etc, mijn rol mag dan,best naar iemand anders gaan,die al dood is en,niks van,de andere deelnemers weet

Ook maar alvast Whami stemmen, misschien pas ik het straks nog aan

Sorry dat ik zo inactief ben maar ben gewoon enorm verkouden etc, mijn rol mag dan,best naar iemand anders gaan,die al dood is en,niks van,de andere deelnemers weet

Breng je stem alvast uit op whami, doe je in ieder geval iets nuttigs ondanks je verkoudheid ;)

---------- Post toegevoegd 4 October 2013 om 13:34 ----------

Ow en aan de fag.. Controleer Penose vannacht indien Whami eruit gaat.

pok pok
pok pok pok pok

Wtf srs?

Waarom niet?
Als het je niet teveel moeite kost kun je het uitleggen door de eerste letter in de pok als a te nemen etc etc. Voorbeeld:

"wat" wordt dan W is 23ste letter dus PPPPPPPPPPPPPPPPPPPP (23x), a is 1ste letter dus O (1x), T is 19e letter dus kkkkkkkkkkkkkkkkkkk. (19x) Vormt: pppppppppppppppppppppppokkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Mocht dit je allemaal teveel moeite kosten dan 2x pok voor "Geen zin in"

Mag je wel stemmen trouwens? 3x Pok voor ja, 4x pok voor nee

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.047
Wtf srs?

Waarom niet?
Als het je niet teveel moeite kost kun je het uitleggen door de eerste letter in de pok als a te nemen etc etc. Voorbeeld:

"wat" wordt dan W is 23ste letter dus PPPPPPPPPPPPPPPPPPPP (23x), a is 1ste letter dus O (1x), T is 19e letter dus kkkkkkkkkkkkkkkkkkk. (19x) Vormt: pppppppppppppppppppppppokkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Mocht dit je allemaal teveel moeite kosten dan 2x pok voor "Geen zin in"

Mag je wel stemmen trouwens? 3x Pok voor ja, 4x pok voor nee
Weightboy heeft op verzoek informatie van mij gekregen dus hij mag niks inhoudelijks meer posten. Dat zou niet helemaal eerlijk zijn.

Hij had die informatie nog niet bij zijn vorige bericht dus die mag blijven staan, maar vanaf nu moet je het weer zonder hem doen.

*edit* Wel jammer eigenlijk, had hem best wel hele volzinnen willen zien maken op jouw manier.

Maar je kun dus wel uitleggen waarom niet en indien je een idee hebt wie het wel is.

Dat kun je dus doen door POK te gebruiken uitgelegd in m'n vorige post.

1ste letter van het word kijkend naar de plaats in het alfabet en dan P x aantal keer neerzetten.

Voorbeeld .

"Het is Unknown" wordt dan .

8-8-19 9-19 21-14-11-14-15-23-21=
ppppppppooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkk pppppppppooooooooooooooooooo pppppppppppppppppppppooooooooooooookkkkkkkkkkkppppppppppppppoooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkpppppppppppppppppppp

---------- Post toegevoegd 4 October 2013 om 13:54 ----------

Weightboy heeft op verzoek informatie van mij gekregen dus hij mag niks inhoudelijks meer posten. Dat zou niet helemaal eerlijk zijn.

Hij had die informatie nog niet bij zijn vorige bericht dus die mag blijven staan, maar vanaf nu moet je het weer zonder hem doen.

*edit* Wel jammer eigenlijk, had hem best wel hele volzinnen willen zien maken op jouw manier.

Ow zonde :P

Penose of whami wordt het zoiezo.

Zijn meer mensen overtuigd van whami, gaan we voor whami.
Zijn er mensen die voor Penose durven te gaan dan ga ik voor Penose. Maakt me niet zoveel uit.

IMBA wil je meegaan op Penose?

Weightboy denk je dat Penose wolf is 1 x pok. Denk je dat ie dat niet is 2x pok.
Denk je dat Whami cult is 3x pok, denk je dat Whami geen cult is 4x pok. Danku:)

Bij deze keuze zou ik mee gaan op whami. Ben het ermee eens dat stemmen op inactievelingen niet goed is, maar whami heeft nog nooit zo gespeeld als nu, meestal gaat hij complete r*tard mode, moet een reden zijn dat hij dat dit keer niet doet.

whami

pppppppppppoooooooookkkkkkkkkkkkkkkkppppppppppppppppoooookkkkkkkkkkkkkk ppppppppoooookkppoooookkkkkkkkkkkkkk pppppppoooookkkkkpppppppppppppp pppppppppppppppppppooooooooooooooooooookkkkkpppppppppppppooooooooooooooooookkkkkpppooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Als ik hottentottententententoonstellingen zou typen, is de hele forum layout om zeep denk ik :D

Deze laatste zag dat echter absoluut niet zitten en protesteerde luidkeels: “Pokpokpokpokpokpok” bleef hij roepen totdat Sanca hem uiteindelijk oppakte en zei dat hij Weightboy dan wel in zijn groepje op zou nemen.

kkk.jpg

Hierna werd besloten dat Sanca een nieuwe groepsindeling zou maken die wel goed was voor Weightboy:

Groep 1: Boddin, Guts, Wauter en Woopy.
Groep 2: Golderado, Krimlo, IMBAatwork en UnknownDBB.
Groep 3: Sanca, Weigthboy, Guts en Biobeast.
Groep 4: Orgineel, Z1000, Lloydatoni en Penose.

Dat Weightboy niet in het laatste groepje wilde, kan erop wijzen dat Weightboy niet wilde in het groepje van de grote n*ger dus dat zou betekenen dat de grote n*ger in het groepje zit dus Orgineel, z1000, lloydatoni of Penose

waarom zit whami trouwens in geen één van die groepjes?!

waarom zit whami trouwens in geen één van die groepjes?!

Damn das scherp opgemerkt.

Vind wel dat mensen het ineens eens zijn.
Als hier n*gers tussen zitten dan kunnen we concluderen dat we op het verkeerde spoor zitten.
Waarom niet gewoon Z1000?

Damn das scherp opgemerkt.

Vind wel dat mensen het ineens eens zijn.
Als hier n*gers tussen zitten dan kunnen we concluderen dat we op het verkeerde spoor zitten.
Waarom niet gewoon Z1000?

Ja kan ook man..

Ik wil het vandaag zoiezo uitvinden dus zal later nog wel even herbekijken

Dat Weightboy niet in het laatste groepje wilde, kan erop wijzen dat Weightboy niet wilde in het groepje van de grote n*ger dus dat zou betekenen dat de grote n*ger in het groepje zit dus Orgineel, z1000, lloydatoni of Penose

Als Illoydatoni de opperneger is dan heeft ie als een chicken gespeeld.

Denk dat Z1000 de fopneger is, en orgineel de opperneger.

Jomanda heeft me dat verteld, vannacht tijdens een natte droom.

Penose of whami wordt het zoiezo.

Zijn meer mensen overtuigd van whami, gaan we voor whami.
Zijn er mensen die voor Penose durven te gaan dan ga ik voor Penose. Maakt me niet zoveel uit.

IMBA wil je meegaan op Penose?

Weightboy denk je dat Penose wolf is 1 x pok. Denk je dat ie dat niet is 2x pok.
Denk je dat Whami cult is 3x pok, denk je dat Whami geen cult is 4x pok. Danku:)

Vraag me af waarom IMBA al een ganse tijd zo op z1000 zit te hammeren zonder enige hint (en kom niet af met bitches). Weet hij meer dan wij?

Vraag me af waarom IMBA al een ganse tijd zo op z1000 zit te hammeren zonder enige hint (en kom niet af met bitches). Weet hij meer dan wij?

Daar kan een reden voor zijn, maar het kan ook bluf zijn. Beetje hetzelfde als wat z1000 doet. Mocht slechts één persoon dit doen, was het duidelijk. Nu is het gokken wie de waarheid spreekt...

Terug
Naar boven