MuscleMeat

Forumgame 22: Zwart en wit.

De hoofdpiet heeft dus pas deze ochtend zijn kill doorgestuurd. Dus iemand die minder actief is.

De hoofdpiet lijkt vrij goed te zijn lijkt me dit te zeggen?

Iemand die recent aan het bouwen is ofzo?

Misschien even verder zoeken op deze informatie. Lijkt me nuttig om stilaan op de wolf te gaan focussen. Alleen is de combinatie van "iemand die minder actief is" en "iemand die vrij goed is" lastig. Zou op het eerste gedacht naar UnknownDBB kunnen wijzen, maar die vind ik zelf niet echt verdacht.

Penose? Lloyd?

Uitschrijven is in mijn ogen niet bedoeld voor mensen die zich altijd actief hebben getoond. Zou jou ook niet uitschrijven als je even wat minder actief bent.

Dan handhaaf je regels alleen omdat het regels zijn, dat vind ik onzin.

Oke, viel me gewoon op. In deze fase van het spel zie ik natuurlijk overal mogelijk informatie in :o

---------- Post toegevoegd 4 October 2013 om 11:04 ----------

Dat heeft te maken met dat ik reacties wilde uitlokken.
Heb ik ook gedaan bij IMBA.

Ik ben idd erg inactief en heb 1 keer niet gestemd geloof ik, maar als ik de wolf was had ik andere targets gekozen en ook gewoon actief gespeeld omdat dat gewoon mijn stijl van spelen is. Hou niet van inactief spelen, srs.

Van inactief spelen houd ik ook niet. Viel me gewoon op dat je minder actief was en het is al wel eens gebeurd dat mensen dan één of ander excuus hebben om hun rol dan te verduizelen.

Ander idee:
z1000 zegt zeker te weten dat Biobeast n*ger is.
IMBAatwork daarintegen wil wel heel graag dat we eindelijk z1000 er eens uitspelen.

Kan imo bijna niet anders dan dat 1 van deze 2 cult is.

edit: En Whami heeft tot nu toe ook enkel nog maar op goede gestemd en speelt heel anders dan vorige spelletjes...

Penose mag van mij hangen, maar heb liever dat we gewoon die hint over Weightboy oplossen. Indien we dat doen weten we zoiezo of we nog een n*ger hebben over niet.

Ga ook liever vandaag voor een n*ger dan een gok wagen op een inactieveling waarbij heel goed mogelijk is dat je alsnog een burger te pakken hebt.

---------- Post toegevoegd 4 October 2013 om 11:26 ----------

edit: En Whami heeft tot nu toe ook enkel nog maar op goede gestemd en speelt heel anders dan vorige spelletjes...

Om op whami de gok te wagen lijkt me slecht idee.
Op dag 1 heeft hij de hint naar Subgenius (die achteraf geen hint bleek te zijn) bekend gemaakt.
Als wolf zou je dat risico nooit nemen, wel als cult maar ook dat is geen zekerheid.

Echter speelt Whami altijd best labiel, dus is imo moeilijk te pijlen wie hij nu speelt.

---------- Post toegevoegd 4 October 2013 om 11:31 ----------

Nacht 4

De Fag had het moeilijk deze nacht. De man bij wie hij wilde gluren werd bewaakt. Toch ving hij een glimp op toen deze man 's nachts even naar het toilet moest.

De Hoofdpiet had zich verslapen. Dat is te begrijpen als je drie nachten achter elkaar 's nachts in de weer bent, maar het is toch vervelend.
Buiten hoorde hij al stemmen en hij moest nog iemand vermoorden deze nacht.

Hij wreef de slaap uit zijn ogen en kleedde zich snel aan. Hij pakte een wc-rol uit zijn jutezak en ritste zijn tent open.
Hij liep schuin het hele terrein over op weg naar de toiletten. De toiletrol prominent in zijn handen. Onderweg kwam hij wat kampers tegen die hij vriendelijk gedag zei.

Hij liep rustig verder naar het sanitair gebouw en hoorde dat er een douche aanstond. Dit was een gelukje, want over het algemeen werd er weinig gebruik gemaakt van de douches. Uit de douchekabine kwam wat geluid: “Kom Tremendes, nu wil ik even onder de douche. Ik weet wel dat jij groter bent dan ik, maar jij bent natuurlijk ook dood”.
De Hoofdpiet wist genoeg. Hij pakte een trekker en zette die stevig vast in de grond schuin tegen de deur. Omdat hij wist dat het kamp zo'n beetje op zijn einde liep besloot hij daarna gewoon het hele sanitair gebouw in de fik te zetten. Hij poepte wel even buiten, dat was hij toch gewend. Misschien kon hij er over een tijdje wel een huis van bouwen, net als waar hij vandaan komt.

Het lijkt me erg obvious, maar wilde de fag niet gewoon op bezoek bij de wolf? En de jager beschermde volgens het verhaal dan die wolf.
Indien de jager en de fag gewoon bekend maken (subtiel) bij wie ze wilde gluren/beschermen en dat is dezelfde persoon, lijkt het me dat we gewoon de wolf te pakken hebben.

Laatst bewerkt:
als de homo bij de hoofdpiet had gekeken had hij toch ook al geweten dat deze persoon een n*ger is ?

Penose mag van mij hangen, maar heb liever dat we gewoon die hint over Weightboy oplossen. Indien we dat doen weten we zoiezo of we nog een n*ger hebben over niet.

Ga ook liever vandaag voor een n*ger dan een gok wagen op een inactieveling waarbij heel goed mogelijk is dat je alsnog een burger te pakken hebt.

---------- Post toegevoegd 4 October 2013 om 11:26 ----------

Om op whami de gok te wagen lijkt me slecht idee.
Op dag 1 heeft hij de hint naar Subgenius (die achteraf geen hint bleek te zijn) bekend gemaakt.
Als wolf zou je dat risico nooit nemen, wel als cult maar ook dat is geen zekerheid.

Echter speelt Whami altijd best labiel, dus is imo moeilijk te pijlen wie hij nu speelt.

---------- Post toegevoegd 4 October 2013 om 11:31 ----------

Het lijkt me erg obvious, maar wilde de fag niet gewoon op bezoek bij de wolf? En de jager beschermde volgens het verhaal dan die wolf.
Indien de jager en de fag gewoon bekend maken (subtiel) bij wie ze wilde gluren/beschermen en dat is dezelfde persoon, lijkt het me dat we gewoon de wolf te pakken hebben.

Ik volg je idee dat we in deze fase van het spel niet de gok kunnen wagen op een inactieveling zoals ik eigenlijk van plan was met lloydatoni. Wil dan eigen best wel op penose gaan zoals ik gisteren al zei.

Ik volg je idee dat we in deze fase van het spel niet de gok kunnen wagen op een inactieveling zoals ik eigenlijk van plan was met lloydatoni. Wil dan eigen best wel op penose gaan zoals ik gisteren al zei.

Wie zie je zoiezo als goed?

En kan de fag niet gewoon duidelijk maken wie die gecontroleerd heeft? Vergoot de kans namelijk aanzienlijk.

Ben niet nog echt zeker van hem, naar penose hebben we een mogelijke hint. Eigenlijk zou de fag gewoon eens een subtiele suggestie moeten doen zoals jij zegt

Show de hint van Penose is aub?
Ik heb een mogelijke hint tegen whami namelijk.

Show de hint van Penose is aub?
Ik heb een mogelijke hint tegen whami namelijk.

[FONT=Calibri, sans-serif][FONT=Calibri, sans-serif]Nacht 1[/FONT][/FONT]

[FONT=Calibri, sans-serif][FONT=Calibri, sans-serif]Nacht 1, de nacht dat de kampers zullen ontdekken dat er toch wel iets serieus aan de hand is. [/FONT][/FONT]

[FONT=Calibri, sans-serif][FONT=Calibri, sans-serif]We gaan het kort houden. De Hoofdpiet is zijn bedje uitgekomen op zoek naar wit vlees. Hij loopt een rondje door het kamp en houdt halt bij een van de tenten. Maar dan bedenkt hij zich toch en loopt verder. Bij de volgende tent waar hij stopt bedenkt hij zich niet en klimt door de schoorsteen naar binnen. Het past maar net, maar de Hoofdpiet is wel wat gewend natuurlijk. [/FONT][/FONT]
[FONT=Calibri, sans-serif][FONT=Calibri, sans-serif]Zijn slachtoffer ligt rustig te slapen. Hij maakt zich nergens zorgen om, hij is niet bang om dood te gaan.[/FONT][/FONT]
[FONT=Calibri, sans-serif][FONT=Calibri, sans-serif]De Hoofdpiet pakt zijn grote juten zak met pakjes van zijn rug en begint daarmee op het gezicht van Weightboy in te slaan. Na een paar slagen meer dan strikt noodzakelijk gelooft hij het wel weer en gaat door de deur (of hoe je dat dan ook noemt bij een tent) naar buiten.[/FONT][/FONT]

Are+_e800a8d78464a3e08264ae1712d296bb.jpg

[FONT=Calibri, sans-serif][FONT=Calibri, sans-serif]Ondertussen bevindt de Kampbewaker zich voor de deur van SubGenius. Hij heeft een rustige nacht, al hoort hij op een gegeven moment wel wat gehijg uit de bosjes naast de tent tegenover die van hem. [/FONT][/FONT]
[FONT=Calibri, sans-serif][FONT=Calibri, sans-serif]De Fopneger ziet bij zijn nachtelijke trip nog net De Jood vertrekken uit de tent waar hij komt kijken.[/FONT][/FONT]

[FONT=Calibri, sans-serif][FONT=Calibri, sans-serif]De volgende morgen duurt het even voor de Kampers merken dat er iemand vermist wordt. Sterker nog, er wordt eerst melding gemaakt van een nieuwe deelnemer. Er loopt namelijk een nogal grote kip over het terrein die niemand eerder gezien had.
Jimbooo oppert dat die de komende dag dan maar geslacht moet worden, maar nog voordat iemand de kans krijgt hierover na te denken bedenkt IMBAatwork zich dat Weightboy er niet is. De wat fittere deelnemers rennen naar de tent toe en treffen daar het lichaam van Weightboy aan met een tot moes geslagen gezicht. [/FONT]
[/FONT]

[FONT=Calibri, sans-serif][FONT=Calibri, sans-serif]Weightboy is dood.[/FONT][/FONT]
[FONT=Calibri, sans-serif][FONT=Calibri, sans-serif]Hij was, reïncarnist.[/FONT][/FONT]

Biobeast kwam hiermee naar buiten + het feit dat penose het volgende betekent:

PENOSE
1) Boeventuig 2) Kostwinning 3) Zware jongens

Biobeast kwam hiermee naar buiten + het feit dat penose het volgende betekent:

PENOSE
1) Boeventuig 2) Kostwinning 3) Zware jongens

Oke. Denk idd wel dat het Penose is, maar zoals ik al zei is wel een risico mocht je er naast zitten, maar wil het best proberen?

Whami: In het nacht verhaal van afgelopen nacht met het juiste spoor. Was er een legende over een Zwarte Ridder--> Google--> Locatie : Vlaanderen.
Whami is (snel gekeken) de enige nog levende met Vlaanderen als locatie.

---------- Post toegevoegd 4 October 2013 om 13:09 ----------

Groep 1 mocht als eerste vertrekken, maar eigenlijk snapten ze er niks van. Ze eindigden dan ook al snel in het dichtsbijzijnde café. En waren bovendien betrekkelijk vroeg terug op het kamp vanwege een of andere lokale legende over een ´Zwarte Ridder´.

De speurtocht van Groep 2 was ook geen groot succes. Binnen een uur rolden Krimlo en Golderado vechtend door het gras. Toen Unknown gevraagd werd naar wat er gebeurd was mompelde hij iets over

http://nl.wikipedia.org/wiki/Moriaen

+ Dat whami ergens een post had met " 3 burgers dood door mij, na de dood van ehmm weightboy dacht ikofzo.. Denk dat ie dat opschepperig bedoelde naar zijn cults toe.

Ik zit al twee rondes op Whami te stemmen (alhoewel 1 keer veranderd naar Jorgy toen die hint uitkwam), dus als jullie op Whami stemmen, ga ik mee :p

Ik zit al twee rondes op Whami te stemmen (alhoewel 1 keer veranderd naar Jorgy toen die hint uitkwam), dus als jullie op Whami stemmen, ga ik mee :p

Penose of whami wordt het zoiezo.

Zijn meer mensen overtuigd van whami, gaan we voor whami.
Zijn er mensen die voor Penose durven te gaan dan ga ik voor Penose. Maakt me niet zoveel uit.

IMBA wil je meegaan op Penose?

Weightboy denk je dat Penose wolf is 1 x pok. Denk je dat ie dat niet is 2x pok.
Denk je dat Whami cult is 3x pok, denk je dat Whami geen cult is 4x pok. Danku:)

Weightboy denk je dat Penose wolf is 1 x pok. Denk je dat ie dat niet is 2x pok.
Denk je dat Whami cult is 3x pok, denk je dat Whami geen cult is 4x pok. Danku:)

:roflol:

Ik ga alvast terug op Whami. Mochten er meer stemmen naar Penose gaan, is dat voor mij ook ok.

Terug
Naar boven