AndroidHealthClinic

Forumgame 22: Zwart en wit.

Ben van plan zondagmiddag het eerste verhaal erop te zetten en dan tot maandagavond stemmen.

Zaterdag ben ik er waarschijnlijk niet maar dan hebben we in ieder geval morgen nog om eventueel wat kritische noten te kraken over de rollen, en om (al dan niet flauwe) grapjes te maken.

Stuur ook nog wel wat pm's naar mensen.

We hebben nu al 20 mensen dus heel veel meer moet dit niet meer worden. Zo kunnen we inderdaad eventueel nog wat aanpassen aan de rollen en jij hebt dan ook tijd om alles in orde te brengen. Alvast veel succes met je game :)

• Topic Starter Topic Starter
Misschien wil jesaja dit spelletje wel meespelen :D
Ik weet niet wie dat is, maar gek genoeg vermoed ik toch iets.

We hebben nu al 20 mensen dus heel veel meer moet dit niet meer worden. Zo kunnen we inderdaad eventueel nog wat aanpassen aan de rollen en jij hebt dan ook tijd om alles in orde te brengen. Alvast veel succes met je game :)
Negentien, Markrot kan je niet tellen natuurlijk. Maar het hoeven er ook niet veel meer te worden, maar paar erbij zou toch leuker zijn.

zijn vast nog wel wat gekleurden die nog in bed liggen, die melden zich later vandaag wel denk ik.

Denk dat markrot de markrot is dus markrot

Ik kap er mee jongens, jullie zijn me wat te racistisch. Vermoed dat er onder jullie wel echte racisten leve van het kaliber Heinrich Himmler, Adolf Hitler, Stalin en Derek Vinyard.

En daar wil ik natuurlijk niet mee geassocieerd worden.

Black Power.

Ik kap er mee jongens, jullie zijn me wat te racistisch. Vermoed dat er onder jullie wel echte racisten leve van het kaliber Heinrich Himmler, Adolf Hitler, Stalin en Derek Vinyard.

En daar wil ik natuurlijk niet mee geassocieerd worden.

Black Power.

Tbykemr.gif

Tijdens mijn wo2 game waren er ook genoeg grappen over treinen en Joden gemaakt toch? Xd

6 pagina's. Begint al lekker zo.

Remi, die nu al het slachtoffer speelt...

• Topic Starter Topic Starter
Zie ook al mooie avatars voorbijkomen.

Wat een serieus geneuzel, alle posts voor de game begint horen over karma te gaan

Srs, dit keer ga ik proberen geen rare hints te vinden :D

Doe eens normaal

Hallo blanke broeders

Tegenwoordig en zeker op dit forum word er met zoveel gelachen maar soms word er een beetje op een absurde manier een grens getrokken. Dat je met dingen zoals kanker niet lacht begrijp ik voor de volle 100%. Lachen met dikke mensen, joden, domme mensen het kan allemaal maal maar een persoon met een andere huidskleur is dan opeens taboe.

En laat het duidelijk zijn. Ik ben geen racistisch, het is niet omdat ik eens een mopje maak dat mijn levensdenkwijze zo is. Ik heb me altijd verzet tegen discriminatie en zal dat ook blijven doen maar eens een mopje moet kunnen. Ik ken genoeg Afrikanen die zelf mopjes over hun huidskleur of de vooroordelen maken.

Dat is geen antwoord op mijn vraag..

Ik ben ook echt geen racist hoor, mijn beste vriend kent een n*ger.

:roflol:

Zie ook al mooie avatars voorbijkomen.

Heb ik toch een leuke traditie aangeslingerd..

Hoe klimt een Ethiopiër in een boom?

Terug
Naar boven