AndroidHealthClinic

Forumgame 22: Zwart en wit.

We kunnen het niet riskeren dat we er een burger uitstemmen vanavond en dat weten de n*gers ook. Geen reden die z1000 heeft om op biobeast te stemmen, geen enkele hint naar hem gepost. gewoon op woopy of z1000 gaan, liefst woopy tot nu toe.

Gast, ik heb het al 100 keer geschreven nu nog 1x, speciaal voor jouw.
Ik weet het 100% zeker

Door mijn rol. Hoe moet ik nog duidelijk zijn.

Gast, ik heb het al 100 keer geschreven nu nog 1x, speciaal voor jouw.
Ik weet het 100% zeker

Door mijn rol. Hoe moet ik nog duidelijk zijn.

Ik ben srs geneigd je te geloven. Het is alleen enorm kk dat je nu gewoon glashard kan liegen en iemand anders de inactieve kk fag is.

Natuurlijk zit z1000 glashard te liegen, want wij weten ook dat z1000 99% zeker de jood is, en dat als vanavond de stemming fout gaat, het spel nagenoeg afgelopen is aangezien we geen jager meer hebben.

Wat is dit nu weer :mad:

Trouwens:

en woopy is al het hele spel onzettend inactief vergeleken met voorgaande spellen.

Dit argument krijg ik dus ELK spel tegen mij he. Elk spel ben ik inactiever dan voorgaande spelen. Ik snap niet waarom men dat steeds blijft zeggen. Overigens ben ik de persoon met het 4de meeste aantal posts in dit spel. Ik snap echt niet waarom dit "argument" steeds terug blijft komen.

Anyway, ik blijf op Biobeast. De rol van z1000 lijkt me duidelijk en hij weet zeker dat Bio slecht is. Lijkt me duidelijk dat men de aandacht van hem probeert af te krijgen om op mij te gaan.

biobeast

Ik ben srs geneigd je te geloven. Het is alleen enorm kk dat je nu gewoon glashard kan liegen en iemand anders de inactieve kk fag is.

Geloof me AFCA bro.
Ik vind al k*t dat me rol nu zo duidelijk is geworden. Ik speel elk spel best onhandig. Want op 1 of andere manier wordt mijn rol altijd snel duidelijk vanwege de aanvallen die op mij is gericht.

Kijk ook naar het waardeloze verweer van Biobeast.

Wat is dit nu weer :mad:

Trouwens:

Dit argument krijg ik dus ELK spel tegen mij he. Elk spel ben ik inactiever dan voorgaande spelen. Ik snap niet waarom men dat steeds blijft zeggen. Overigens ben ik de persoon met het 4de meeste aantal posts in dit spel. Ik snap echt niet waarom dit "argument" steeds terug blijft komen.

Anyway, ik blijf op Biobeast. De rol van z1000 lijkt me duidelijk en hij weet zeker dat Bio slecht is. Lijkt me duidelijk dat men de aandacht van hem probeert af te krijgen om op mij te gaan.

Klopt, maar het k*tte is dat best veel dingen naar jou wijzen en daarnaast kan Z1000 gewoon liegen over z'n rol. In dat geval is de fag inactief of de fag wil zijn identiteit niet bekend maken.

Ook pleit het "witte plastic bekertjes" vasthouden voor Biobeast als blanke.

Wat vind je van de uitleg woopy ?:

Oke ik heb de lijst gewijzigd met het aantal levenden toen verhaal 3 verscheen met 15 sec. En toen zag de lijst er zo uit :

1. Biobeast
2. Boddin
3.Diaephi
4. Golderado
5. Imbaatwork
6. Krimlo
7. Lloydatoni
8. Orgineel
9. Penose
10. Sanca
11.Stefanovich
12. Unknowndbb
13. Wauter
14. Whami
15. Woopy
16. Z1000

Overigens had ik wel me twijfels bij Biobeast vanwege dit

Plastic bekertjes zijn wit, en dit betekent dat alleen de blanken de plastic bekertjes vast kunnen houden. Maar omdat z1000 zo zeker van z'n zaak was dacht ik dus dat deze hint fout was.
Indien bovenstaande lijst klopt en deze hint ook dan zou dat betekenen dat Woopy de hoofdpiet is en Z1000 de Jood. Hij zong ook meerder keren het liedje "en wie niet springt die is geen jood" maar nooit gedacht om dat srs te nemen aangezien ik dat te obvious vond:o

Is jouw stem nu woopy Remi ?

Ja Woopy

Wat was de hint tegen woopy ?

Zie hierboven. Er zijn er 2.

In verhaal nacht 3 wordt gesproken over de 15 seconden namelijk:

Diaephi had het niet eens door, hij rende in de richting van het geluid. 15 seconden later stond hij hijgend en puffend te rusten tegen een kruis. Vanachter dat kruis kwam een schim tevoren die Diaephi een zak pepernoten gaf om wat op krachten te komen. Dit nam hij natuurlijk dankbaar in ontvangst en hij begon gulzig te eten. Na een halve zak bedacht hij zich dat er toch wel een wat eigenaardige smaak aan zat.

Als je kijkt naar de lijst (bovenstaande citaat) dan zie je dat Woopy staat op nummer 15 ten tijde van de moord.
In verhaal van nacht 4 staat het volgende :
Hij pakte een wc-rol uit zijn jutezak en ritste zijn tent open.
Hij liep schuin het hele terrein over op weg naar de toiletten. De toiletrol prominent in zijn handen. Onderweg kwam hij wat kampers tegen die hij vriendelijk gedag zei.

Als je kijkt naar de lijst op alfabetische volgorde ten tijde van dit verhaal was het :

1. Biobeast
2. Boddin
3. Golderado
4. Imbaatwork
5. Krimlo
6. Lloydatoni
7. Orgineel
8. Penose
9. Sanca
10. Unknowndbb
11. Wauter
12. Whami
13. Woopy
14. Z1000

En zoals je onderstaand ziet bevinden alleen tent 13 en 14 zich schuin tegenover de toiletten :

5aqpdv.jpg

Het is eigenlijk precies dezelfde uitleg voor whami. Echter had ik toen geen rekening gehouden met dat de deelnemers op alfabetische volgorde verdeeld waren (zoals gezegd in het startverhaal) en ik nam dus de verdeling van de lijst aan zoals die weergegeven was in de OP.
Heel toevallig dat Whami ook in dat plaatje paste en had dan mazzel dat hij de n*ger was, maar zoals Golderado terecht opmerkte moest het op alfabetische volgorde gedaan worden en dan komt Woopy eruit als Hoofdpiet.

Z1000 is dan hoogstwaarschijnlijk de jood.

Tja ik zie hoe je die hint naar mij laat verwijzen. Dat met die 15 seconden kan op verschillende manieren geïnterpreteerd worden natuurlijk. Cijfertjes. Schuin oversteken kan ik moeilijker tegenspreken.

Maar los van dat: Biobeast leek me al langer dan vandaag cult, en nu is er iemand die beweert er zeker van te zijn. Dan snap ik niet dat men daar niet op gaat ipv een gok te wagen in dit stadium van het spel.

Tja ik zie hoe je die hint naar mij laat verwijzen. Dat met die 15 seconden kan op verschillende manieren geïnterpreteerd worden natuurlijk. Cijfertjes. Schuin oversteken kan ik moeilijker tegenspreken.

Maar los van dat: Biobeast leek me al langer dan vandaag cult, en nu is er iemand die beweert er zeker van te zijn. Dan snap ik niet dat men daar niet op gaat ipv een gok te wagen in dit stadium van het spel.

Omdat z1000 gewoon kan gaan liegen over z'n rol. Zo verbazingwekkend is dat niet.

boddin wat doe je nou n*ger.

Niet naar z1000 met z'n praatjes luisteren. Gewoon naar de overduidelijke hints kijken en je daardoor laten leiden.

Wel heel toevallig dat woopy, z1000 en lloydatoni alledrie op biobeast gaan nietwaar, wie van ons heeft niet minstens 2/3de van hun op de negerlijst staan?!

En sanca als je nog online komt, ga dan niet op z1000 maar woopy, anders is je stem redelijk nutteloos ;)

Geloof me AFCA bro.
Ik vind al k*t dat me rol nu zo duidelijk is geworden. Ik speel elk spel best onhandig. Want op 1 of andere manier wordt mijn rol altijd snel duidelijk vanwege de aanvallen die op mij is gericht.

Kijk ook naar het waardeloze verweer van Biobeast.

Aangezien je wel kunt zeggen dat Biobeast zoiezo slecht is kun je me ook wel vertellen wie zoiezo goed zijn?

En ter verduidelijking, remi en penose moeten sowieso niet onzeker doen over z1000 zijn rol, want 1 van jullie drie is de jood en ik neem aan dat jullie zelf wel weten dan iig jij het niet/wel bent, dus dan kan je bijna niet twijfelen over z1000 zijn rol.

En ter verduidelijking, remi en penose moeten sowieso niet onzeker doen over z1000 zijn rol, want 1 van jullie drie is de jood en ik neem aan dat jullie zelf wel weten dan iig jij het niet/wel bent, dus dan kan je bijna niet twijfelen over z1000 zijn rol.

Klopt. Maar ik weet de rol van Penose niet + dat ik er gewoon met m'n hoofd niet bijkan dat z1000 in dat geval dan zo makkelijk kan beweren dat ie Fag is zonder dat dat direct tegen gesproken wordt. Al denk ik persoonlijk dat z1000 dat doet om zo te ontdekken wie de fag is zodat die gekilled kan worden.

Maar ik twijfel niet zo aan de rol van z1000, vraag me meer af wie de fag is al heb ik wel zo'n vermoeden.

Ik geef geen hints weg naar goede rollen, bij de mogelijkheden naar de fag zit z1000 niet in het groepje.

Of Z1000 speelt zijn rol gewoon erg goed, zo ver ik joden ken weet ik niet beter als dat ze goed kunnen liegen. :p

biobeast

Of Z1000 speelt zijn rol gewoon erg goed, zo ver ik joden ken weet ik niet beter als dat ze goed kunnen liegen. :p

Z1000 is de jood. Kan me niet voorstellen dat hij dat niet is. Blijf gewoon bij je stem op Woopy aub

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 20:34 ----------

Dat kan ik over een aantal spelers vertellen ja. Maar die ga ik niet vertellen. Easy kil voor de hooft n*ger namelijk.

Jij bent anders ook een easy kill voor de hoofdneger indien je echt de fag zou zijn dus ken je het beter wel vertellen dan dat je dat niet doet.

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 20:34 ----------

gast Bio is safe. Stem woopy

En wat als z1000 de waarheid spreekt ???

Waren ook hints richting penose dat ie slecht was.
Zou zijn stem naar Bio kunnen verklaren.
Word spannend vanavond.

Terug
Naar boven