Fitness Seller

Forumgame 22: Zwart en wit.

Wauter hoe kan jij mij in 4 min 3 x karma geven? Ik moet altijd verdelen..

---------- Post toegevoegd 6 October 2013 om 21:30 ----------

Alleycat kom maar met verhaal hoor

wauter kan je niet tegen je verliezen?

Ik ben zo vaak burger en toch doe ik altijd een soort van me best.
Tuurlijk ga je niet aan de klok hangen dat je goed bent, dat maakt je een easy target.
Maar zo gaar als Whami spelen lukt denk ik niemand :p

Kom maar en maak er een eind aan Alley :)

En ik denken dat hij voor mij een uitzondering maakte :(

Kan moeilijk alleen maar karma geven en niet posten :p

---------- Post toegevoegd 6 October 2013 om 21:41 ----------

wauter kan je niet tegen je verliezen?

Natuurlijk wel. Het is een spelletje en dit hoort erbij, zeker als burger weet je dat de kans vrij groot is. Heb zelf een aparte fout gemaakt met guts (waarvoor srry guts) .Ik snap alleen iets minder hoe mensen in jouw verhaal van fag kunnen trappen. Ja, ik heb een zekere hint naar hem! Oeps, nu zie ik toch wel dat ik de hint verkeerd begrepen had zeker? :roflol:

---------- Post toegevoegd 6 October 2013 om 21:43 ----------

Wauter hoe kan jij mij in 4 min 3 x karma geven? Ik moet altijd verdelen..

---------- Post toegevoegd 6 October 2013 om 21:30 ----------

Alleycat kom maar met verhaal hoor

Magic

Laatst bewerkt:
Whahaha ja ik me wel verot gelachen om mijn eigen actie gister. En al die haat karma.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.467
Dag 7

De laatste dag op Kamp. Straks gaan de Kampers weer op huis aan. Al zal er een hoop brandstof bespaard worden door de deelnemers die niet mee terug hoeven.

Je zou verwachten dat alles inmiddels wel duidelijk zou zijn. Toch is dat aan de stemming niet te zijn. Het zijn de 'obvious good-guys' IMBAatwork en Golderado die de stemmen krijgen.
De spelleider begint zelfs voorzichtig te twijfelen of hij wel de goede rollen doorgestuurd heeft en of er niet per ongeluk wat extra n*gers zijn.

Penose waant zichzelf de Koning van het Kamp ondertussen. Hij weet dat hij zoveel stemmen heeft verzameld dat hij vandaag bepaalt wie er moet sterven. En daar geniet hij merkbaar van. De dood van Golderado wordt dan ook al vroeg aangekondigd door Penose.
Golderado zelf is zich er op dat moment nog niet zo van bewust. Hij denkt dat Penose de Fopneger is.

Daar hoort Orgineel van op, hij zat lekker in zijn tent een plaatje van Extince te luisteren toen hij Golderado Penose hoorde beschuldigen. Hij en Z1000 komen snel naar buiten om hun onverwachte vriend te helpen in de discussie Als Z1000 de kap van Golderado zijn hoofd aftrekt en ziet dat Golderado oogschaduw op heeft is het einde zoek.
Twee macho-mannen en een jood tegen een homo. Dat kan op maar een manier eindigen. En dat gebeurde dan ook. De drie mannen sloegen Golderado helemaal kapot.

Een eindje verderop staan Woopy, Lloydatoni en Sanca IMBAatwork te beschuldigen van het feit dat het een n*ger is. Een nogal komische gezicht omdat Woopy zijn kap niet eens meer op heeft en het is dus vrij duidelijk is dat hij zwart is.
Maar Sanca en Lloyd merken dit totaal niet op. Ze weten zeker dat IMBAatwork een n*ger is omdat ze die recentelijk met een steentje zagen gooien. En dat is 'n*ger-gedrag'.
IMBAatwork zelf probeert uit alle macht te schreeuwen dat Woopy de Hoofdpiet is: "Kijk dan toch, hij is zwart en hij heeft zo'n rare muts op. Hoe duidelijk wil je het hebben". Maar niemand luistert en zijn stem telt vandaag ook nog eens niet mee.

De enige nog levende Kamper die we nog moeten noemen is Boddin. Die heeft zich dit Kamp weinig laten zien, waarschijnlijk is het niet zo'n sociale jongen. Ook nu weer ontrekt hij zich aan de andere deelnemers. Hij is met zijn moeder aan het bellen: "Ja, Z1000 is een n*ger mama. Ik weet het vrij zeker, dus ik ga op hem stemmen. Geen idee wat de rest doet, daar heb ik toch niks mee te maken".

Het Kamp zit er op, het was een zware editie maar zoals altijd weten de deelnemers dat ze er sterker vandaan komen dan dat ze er heen zijn gegaan.
Al geldt dat dit jaar niet voor iedereen.

Golderado is dood.

Hij was de Fag.

Whahahaha

Tx voor de game Alley.

Jammer weer van de burgers die inactief zijn op het moment dat het er echt toe doet of totaal geen idee hebben waar ze mee bezig zijn.

Mooi :p

Snap nog altijd niet hoe ik het overleefd heb na vorige ronde.

Mooi :p

Snap nog altijd niet hoe ik het overleefd heb na vorige ronde.

Je was er met geen mogelijkheid uitgegaan. Penose had inmiddels 5 a 6 stemmen?
Hij alleen al had er voor kunnen zorgen dat je het overleefde, laat staan met hulp van z'n negervriendjes.

Prima gespeeld Woopy en z1000.

Hmm, zat dus fout met IMBA en boddin toen ik mijn cultlijstje online gezet had. In ieder geval beter dan whami zijn lijstjes :). Wat ik me afvraag. De stemming op de dag dat whami eruit ging was de runnerup biobeast. Whami was met wat geluk door een verkeerde interpretatie van de hint toch n*ger maar dan weet je toch sowieso dat biobeast goed is? Waarom zagen de burgers dit niet in?

Bedankt voor de toffe game Alley, je schreef leuke verhalen!

Jij hebt het wel goed gespeeld. Dacht vanaf het begin tot en met toen bleek dat Biobeast kamper was, dat jij echt een goeie was :p

---------- Post toegevoegd 6 October 2013 om 22:11 ----------

Je was er met geen mogelijkheid uitgegaan. Penose had inmiddels 5 a 6 stemmen?
Hij alleen al had er voor kunnen zorgen dat je het overleefde, laat staan met hulp van z'n negervriendjes.

Prima gespeeld Woopy en z1000.

Dat wel, maar had gedacht dat men dan vandaag volop op mij zou gaan, maar blijkbaar waren de burgers niet meer met voldoende spelers :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.476
Jij hebt het wel goed gespeeld. Dacht vanaf het begin tot en met toen bleek dat Biobeast kamper was, dat jij echt een goeie was :p
Die lijst die je mij op Dag 1 stuurde met namen van mensen die je wilde vermoorden, dat waren zowat alleen maar cults.

Toen dacht ik echt, dit wordt helemaal niks. :D

Burgers hadden nog een kansje vandaag. Dan hadden ze Penose eruit moeten spelen met behulp van de Cults (die hem ook niet kenden). Woopy had er dan morgen uit gekund.

Thx vriend

Top spel.
Bij deze mijn excuses voor het inactieve spel van mij dit keer, had niks met mijn rol te maken.
Merk wel dat je als wat minder actieve minder snel opgegeten wordt.

Wel grappig dat jullie mijn inactieve spel als reden gaven voor mogelijk n*ger rol, en mijn stemming op guts ook terwijl ik net zoals de burgers niet wist wie de n*gers waren, alleen de opperneger was bij mij bekend.

Als er nu binnen een korte tijd komt denk ik dat ik oversla, als ik speel wil ik actief mee kunnen doen.

Knap gespeeld door z1000 gister, en Remi ook weer goed gespeeld.

Top spel.
Bij deze mijn excuses voor het inactieve spel van mij dit keer, had niks met mijn rol te maken.
Merk wel dat je als wat minder actieve minder snel opgegeten wordt.

Wel grappig dat jullie mijn inactieve spel als reden gaven voor mogelijk n*ger rol, en mijn stemming op guts ook terwijl ik net zoals de burgers niet wist wie de n*gers waren, alleen de opperneger was bij mij bekend.

Je stemgedrag vertelde ook veel, dat je op biobeast meeging zei mij genoeg. Als je burger was had je dat nooit gedaan want jij zou dit wel doorhebben dan ;)

Die lijst die je mij op Dag 1 stuurde met namen van mensen die je wilde vermoorden, dat waren zowat alleen maar cults.

Toen dacht ik echt, dit wordt helemaal niks. :D

Burgers hadden nog een kansje vandaag. Dan hadden ze Penose eruit moeten spelen met behulp van de Cults (die hem ook niet kenden). Woopy had er dan morgen uit gekund.

De n*gers wisten natuurlijk gewoon dat Penose de Jood was, Penose stond overduidelijk aan de kant van de n*gers, de n*gers kennen elkaars identiteit dus dan blijft de rol "jood" over . Dus Penose eruit stemmen was ook nooit gelukt.

Achteraf blijkt de jood, vooral in een later stadium, een erg belangrijke en vooral moeilijke rol om te verslaan.

Terug
Naar boven