- Waardering
- 1.615
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wauter hoe kan jij mij in 4 min 3 x karma geven? Ik moet altijd verdelen..
---------- Post toegevoegd 6 October 2013 om 21:30 ----------
Alleycat kom maar met verhaal hoor

En ik denken dat hij voor mij een uitzondering maakte![]()

Wauter hoe kan jij mij in 4 min 3 x karma geven? Ik moet altijd verdelen..
---------- Post toegevoegd 6 October 2013 om 21:30 ----------
Alleycat kom maar met verhaal hoor
Mooi
Snap nog altijd niet hoe ik het overleefd heb na vorige ronde.

Mooi
Mooi
. Wat ik me afvraag. De stemming op de dag dat whami eruit ging was de runnerup biobeast. Whami was met wat geluk door een verkeerde interpretatie van de hint toch n*ger maar dan weet je toch sowieso dat biobeast goed is? Waarom zagen de burgers dit niet in?
Je was er met geen mogelijkheid uitgegaan. Penose had inmiddels 5 a 6 stemmen?
Hij alleen al had er voor kunnen zorgen dat je het overleefde, laat staan met hulp van z'n negervriendjes.
Prima gespeeld Woopy en z1000.

Die lijst die je mij op Dag 1 stuurde met namen van mensen die je wilde vermoorden, dat waren zowat alleen maar cults.Jij hebt het wel goed gespeeld. Dacht vanaf het begin tot en met toen bleek dat Biobeast kamper was, dat jij echt een goeie was![]()

Top spel.
Bij deze mijn excuses voor het inactieve spel van mij dit keer, had niks met mijn rol te maken.
Merk wel dat je als wat minder actieve minder snel opgegeten wordt.
Wel grappig dat jullie mijn inactieve spel als reden gaven voor mogelijk n*ger rol, en mijn stemming op guts ook terwijl ik net zoals de burgers niet wist wie de n*gers waren, alleen de opperneger was bij mij bekend.

Die lijst die je mij op Dag 1 stuurde met namen van mensen die je wilde vermoorden, dat waren zowat alleen maar cults.
Toen dacht ik echt, dit wordt helemaal niks.
Burgers hadden nog een kansje vandaag. Dan hadden ze Penose eruit moeten spelen met behulp van de Cults (die hem ook niet kenden). Woopy had er dan morgen uit gekund.