XXL Nutrition

Forumgame 22: Zwart en wit.

Die lijst die je mij op Dag 1 stuurde met namen van mensen die je wilde vermoorden, dat waren zowat alleen maar cults.

Toen dacht ik echt, dit wordt helemaal niks. :D

Burgers hadden nog een kansje vandaag. Dan hadden ze Penose eruit moeten spelen met behulp van de Cults (die hem ook niet kenden). Woopy had er dan morgen uit gekund.

Mja eerste dag is het ook moeilijk om een idee te hebben. Je ziet met wat geluk wel kampen, maar dan moet je nog weten welk kamp het jouwe is :p
Met Jimbooo zat ik dan duidelijk fout, maar daarna werden de kampen me duidelijk en begon ik ook wat goede rollen te gokken, alhoewel die meestal niet klopten.
Met Diaephi zat ik wel goed, en dat vond ik persoonlijk wel een mooie kill. Ik ging er van uit dat hij powerlifter was EN dat hij een kamper mee zou nemen in zijn dood, en dat bleek dan ook nog echt zo te zijn. Double kill :D

Bedankt alley..

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.483
De n*gers wisten natuurlijk gewoon dat Penose de Jood was, Penose stond overduidelijk aan de kant van de n*gers, de n*gers kennen elkaars identiteit dus dan blijft de rol "jood" over . Dus Penose eruit stemmen was ook nooit gelukt.

Achteraf blijkt de jood, vooral in een later stadium, een erg belangrijke en vooral moeilijke rol om te verslaan.
Klopt, daarom zei ik ook 'Kansje'.

Ik vond het in ieder geval erg leuk om een keer te organiseren. Heb me prima vermaakt met het schrijven van de verhalen en het spelverloop vond ik ook boeiend. Iedereen stemde zelfs mee, waarvoor dank.

Het kost inderdaad wel veel tijd, dat had ik stiekem toch niet verwacht.

Klopt, daarom zei ik ook 'Kansje'.

Ik vond het in ieder geval erg leuk om een keer te organiseren. Heb me prima vermaakt met het schrijven van de verhalen en het spelverloop vond ik ook boeiend. Iedereen stemde zelfs mee, waarvoor dank.

Het kost inderdaad wel veel tijd, dat had ik stiekem toch niet verwacht.

Verschoot ik ook van bij mijn game. Trouwens al geluk gehad bij de jobzoektocht?

• #1.485
Mja eerste dag is het ook moeilijk om een idee te hebben. Je ziet met wat geluk wel kampen, maar dan moet je nog weten welk kamp het jouwe is :p
Met Jimbooo zat ik dan duidelijk fout, maar daarna werden de kampen me duidelijk en begon ik ook wat goede rollen te gokken, alhoewel die meestal niet klopten.
Met Diaephi zat ik wel goed, en dat vond ik persoonlijk wel een mooie kill. Ik ging er van uit dat hij powerlifter was EN dat hij een kamper mee zou nemen in zijn dood, en dat bleek dan ook nog echt zo te zijn. Double kill :D
Die laatste was prachtig ja.

Snap ook wel dat je het op dag 1 nog niet wist maar was wel echt bang dat je spelers als Whami en Jimbooo eruit zou gaan gooien gewoon omdat je zo irritant vindt.

Toen ik de cults trok werd ik echt een beetje somber, allemaal spelers met een bepaalde 'reputatie'. Z1000 reageerde ook erg enthousiast toen hij zijn maatjes doorgestuurd kreeg.

---------- Post toegevoegd 6 October 2013 om 22:22 ----------

Verschoot ik ook van bij mijn game. Trouwens al geluk gehad bij de jobzoektocht?
Daar heb ik toch helemaal geen tijd voor gehad de afgelopen week. :cool:

Je stemgedrag vertelde ook veel, dat je op biobeast meeging zei mij genoeg. Als je burger was had je dat nooit gedaan want jij zou dit wel doorhebben dan ;)

Ja toen wel. Maar toen had ik al zoveel stemmen dat het ik naar buiten durfde te treden als jood.

Maar daarvoor ging ik gewoon met de massa mee, ik dacht dat meer mensen op guts gestemd hadden dus ging ik mee op hem, achteraf bleek ik al als tweede op guts gestemd te hebben.
Dit was wel stom en niet goed gelezen ( ff snel op telefoon) daardoor werd ik onterecht verdacht ( wel terecht maar ik bedoel ik wist ook niet wat de rol van guts was)

Snap ook wel dat je het op dag 1 nog niet wist maar was wel echt bang dat je spelers als Whami en Jimbooo eruit zou gaan gooien gewoon omdat je zo irritant vindt.

Toen ik de cults trok werd ik echt een beetje somber, allemaal spelers met een bepaalde 'reputatie'. Z1000 reageerde ook erg enthousiast toen hij zijn maatjes doorgestuurd kreeg.

---------- Post toegevoegd 6 October 2013 om 22:22 ----------

Daar heb ik toch helemaal geen tijd voor gehad de afgelopen week. :cool:

Dat wou ik net expres niet doen omdat mensen anders zouden kunnen vermoeden dat er revenge-gevoelens in het spel zaten, en vervolgens op mij uitkomen :p

Hahaha ja ik dat echt dat je me zat te naaie en dat je express de cults had geselecteerd.

Normaal heb ik ruzie met jorgyboy en whami en jimboo.
We hebben ook niet echt samen gewerkt.

Alleen met jorgyboy afgesproken om om elkaar te stemmen. Zodat als er 1 van ons uit ging we niet direct verdacht waren.

• #1.489
Hahaha ja ik dat echt dat je me zat te naaie en dat je express de cults had geselecteerd.

Normaal heb ik ruzie met jorgyboy en whami en jimboo.
We hebben ook niet echt samen gewerkt.

Alleen met jorgyboy afgesproken om om elkaar te stemmen. Zodat als er 1 van ons uit ging we niet direct verdacht waren.
Ik hoopte dat jullie door deze game weer vriendjes zouden worden. :)

Eerlijk gezegd heb ik wel overwogen om er minimaal een andere bij te doen, maar ik besloot me toch aan de loting te houden. En het is prima uitgepakt.

Jood is best een leuke rol.

Grappige is ik heb geen eens een extra stem hoeven te gebruiken.

Toch alley?

Toen je mijn stem gestolen had, dacht ik dat dat was omdat ik de vorige ronde mee gestemd had op whami ofzo, maar Alley vertelde me dat je gewoon niet veel keuze meer had :p

• #1.493
Jood is best een leuke rol.

Grappige is ik heb geen eens een extra stem hoeven te gebruiken.

Toch alley?
Nee klopt, vandaag heb ik eerlijk gezegd niet precies geteld maar volgens mij ook vandaag niet nee.

Ik vond het ook wel een leuke rol. Hij wordt heel machtig naar het einde toe, maar dat maakt hem strategisch.

Toen je mijn stem gestolen had, dacht ik dat dat was omdat ik de vorige ronde mee gestemd had op whami ofzo, maar Alley vertelde me dat je gewoon niet veel keuze meer had :p

Het had twee redenen.
Jij was bereid om mee te gaan op mij, en ik dacht dat de volgende dag meer mensen op mij zouden gaa.
En twee, grote kans op slagen :)

Was een leuke pot! Met een leuke rol. Helaas super weinig tijd gehad om fatsoenlijk mee te doen. Thanks Alley voor het spelletje.

Woopy bedankt dat je me niet hebt vermoord.
Whami en Z1000 jullie bedankt voor het accepteren van deze blanke n*gger.

Maar vooral de burgers wil ik bedanken voor hun spel.

Was een leuke pot! Met een leuke rol. Helaas super weinig tijd gehad om fatsoenlijk mee te doen. Thanks Alley voor het spelletje.

Woopy bedankt dat je me niet hebt vermoord.
Whami en Z1000 jullie bedankt voor het accepteren van deze blanke n*gger.

Maar vooral de burgers wil ik bedanken voor hun spel.

Zeeuw 4life bro

Was een leuk potje, en ook al hebben de goeie verloren, het was niet zo'n frustrerend potje deze keer.

Kom je nog met de hints Alley?

Ik heb gewoon niet zoveel tijd meer. School is erg druk en zit in een overgangsfase qua voeding en trainen vandaar had ik weinig tijd... Sorry aan iedereen.

Terug
Naar boven