JoeyC
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 537
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij vraagt om een hint naar jezelf zodat als die hint er straks in staat je kan zeggen dat je daar vantevoren om gevraagd had.Graag iets met een dikke bebaarde man in een steegje
Jij vraagt om een hint naar jezelf zodat als die hint er straks in staat je kan zeggen dat je daar vantevoren om gevraagd had.
Daar trap ik dus niet in, vriend.

Snel maar even nu zeggen voor de rolverdeling en ik me eventueel verdacht maak. Ik zal morgen niet echt actief zijn, heb in de namiddag vrijaf genomen om op kraambezoek te gaan en zal het dus in de voormiddag vrij druk hebben op het werk hebben om alles gedaan te krijgen![]()

Als je een halve dag verlof neemt is het in principe toch niet de bedoeling dat je een hele dag werk op een halve dag klaarspeelt?![]()
Ik kan morgen ook niet actief zijn. Ben voor m'n school morgen stage aan het lopen bij een daklozencentrum en moet dan helpen met eten bereiden en uitdelen enzo.
Dit is natuurlijk geen op voorhand verzonnen excuus voor als ik vanavond een belangrijke rol krijg waarbij ik minder actief dien te spelen, nee dit is een true story.

.Hmm, mensen zitten zich al volop in te dekken voor het geval ze een slechte rol zouden krijgen. Tactisch hoor.
Ik speel anders altijd actief, ongeacht mijn rol. Ik zou het gewoon jammer vinden moesten ik er na dag één uitliggen omdat ik wat te doen heb die dag. Woopy is volgens mij ook nog niet begonnen met de rolverdeling.
.